Fitbit Charge 2 Blue/Silver Large - Reviews

Soort product
polsband
Touchscreen
Activiteitsmonitoring
verbrande calorieën, afgelegde afstand, slaapkwaliteit, aantal stappen

Marjon 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi product

Voor mij als beginnende hardloper een mooie gadget. Alles wat ik nodig heb zit erop. Mijn polsomvang was 17 cm, net de overgang tussen S en L. Na advies heb ik voor de L gekozen, dit is een goed advies geweest. De band kan ik losser doen als het nodig is en ik heb nog twee streepjes speling om strakker te doen. Snel opgeladen en de batterij gaat vrij lang mee. Hij synchroniseert automatisch met mijn telefoon via Bluetooth.

Pluspunten

• Snelle synchronisatie
  • Motiveert
  • Geeft inzicht
  • Duidelijke app

Minpunten

• App is niet in het Nederlands.
Boudewijn 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Comfortabele tracker, alleen niet accuraat

Ik heb de FitBit Charge 2 gekocht om naast mijn dagelijkse activiteit ook mijn workouts bij te houden. Het horloge zit comfortabel. Voor alledaags gebruik (stappenteller, tijd aflezen) is de FitBit Charge 2 prima. Voor fitness workouts is hij niet geschikt. De hartslag monitor is 20 tot 40 bpm te laag. Ik heb dit gemeld bij FitBit en een nieuwe gekregen maar de nieuwe heeft precies hetzelfde probleem. Dit is dus een structureel probleem.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goede app

Minpunten

• Hartmonitor totaal niet accuraat
Kervel85 22-09-2016 Product paar dagen in bezit

Fitbit Charge 2

Fitbit Charge 2 is de opvolger van Fitbit Charge HR. Ik heb de Fitbit Charge 2 nu een week in mijn bezit en bevalt heel goed. Prachtig scherm, bandje is vervangbaar, stappenteller, hartslagmeter, calorieteller, trappenteller, aantal km, aantal minuten actief, stopwatch, relaxtmodus, wekker. Er zit van alles op, makkelijk in gebruik. Goed uit te lezen op de ipad, android, windows phone. Echt een top product.

Pluspunten

• Leuk design
  • Uitgebreide functies
  • Bandje is vervangbaar
  • Makkelijk in gebruik