Philips S6650 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S6650 op Kieskeurig.nl.

vissertje 07-07-2019

review Philips Shaver series 6000

Geschreven voor: Philips S6650

erg goed scheerresultaat, zonder huidirritatie. Eenvoudig en snel in gebruik, met handige turbofunctie
Handige grip met prima attributen
lange batterijduur comfortabel in gebruik

Pluspunten

• prima scheerresultaat
  • geen huidirritatie
  • snel resultaat

Boenders 25-06-2020

Scheert super glad

Geschreven voor: Philips S6650

Dit scheerapparaat ligt makkelijk in de hand en scheert super glad zonder irritatie’s.
Glijd makkelijker over een natte huid dan een droge huid

KaleKop 19-06-2020

Prima scheerapparaat met handige opzetstukken

Geschreven voor: Philips S6650

Ziet er goed uit, voelt goed afgewerkt. De scheerkop is prettig in gebruik, 'trekt' niet aan de huid. De lagere snelheid stand is handig op gevoelige plekken als rond adamsappel en in de nek (als je hoofd scheert). Het typisch gevormde neus- en oorharen opzetstuk werkt verrassend goed.

Frenk63 16-06-2020

Valt tegen

Geschreven voor: Philips S6650

In het begin schoor het apparaat prima. Op de langere termijn moet ik heel veel moeite do n voor een glad resultaat. Veel langer dan mijn oude Philishave. Er zitten best wel grote ringen rondom de scheerkoppen waardoor het lastig is om op moeilijke plekjes te komen (neus, bakkebaarden). Er blijven veel haren staan die lastig af te scheren zijn.

Bor- 16-06-2020

prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6650

dit scheerapparaat voldoet volledig aan mijn verwachtigen , omdat de kantelbare scheerkop er voor zorgt dat alle plekjes beter worden geschoren ten opzichte van eenscheeraparaat met een vaste kop

Anoniem 14-06-2020

Prima scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips S6650

Het scheerapparaat werkt prima, zeker ook met dit warme weer, de baardharen worden uitstekend afgeschoren.

lolo97486 13-06-2020

Bon rasoir

Geschreven voor: Philips S6650

Bon rasoir, à la première utilisation, en suivant les consignes du mode d'emploi, malgré une barbe de plusieurs jours et un rasage à sec j'ai vu la différence avec mon ancien modèle. Pas d'irritation, passage fluide, coupe fine, alors que d'habitude avec mon ancien rasoir je devais mettre une lotion avant rasage pour rasoir électrique. La petite notice fournie avec des petits dessins n'est pas très explicite, il vaut mieux télécharger la notice complète sur le site de Philips. La housse fournie est trop petite pour pouvoir y ranger la tondeuse et le chargeur fournis, c'est grandement dommage. Seul le rasoir peut entrer dedans. A voir dans le temps si la charge et la coupe perdurent.

jassen 03-06-2020

het gemak van opladen en schoonmaken

Geschreven voor: Philips S6650

het apparaat doet 2 dingen in een en dat is zeer makkelijk en je hebt daar door geen leeg apparaat meer hebt en volgens mijn vrouw ook veel gladder dan mijn vorig scheer apparaat

moijp 28-05-2020

Mode protection de la peau

Geschreven voor: Philips S6650

Il arrive parfois des pincement de la peau entre les 3 têtes.Cela n'est pas très agréable, mais n'arrive qu'accidentellement.

Jean-Paul 27-05-2020

Top toestel

Geschreven voor: Philips S6650

Heb dit toestel enkele weken en tot nu toe heel tevreden over. Ben veel sneller klaar met scheren dan mijn oude toestel. Altijd met mooi resultaat.
Ook zeergoed te reinigen onder de kraan. en ook het bijhorend kuissysteem.

Roombeek 21-05-2020

Beter kan niet

Geschreven voor: Philips S6650

Ik heb altijd een Philips scheerapparaat. Maar deze is toch weer beter omdat de baard niet meer voelbaar is al ik heb geschoren. Klasse.

Kees the Boss 20-05-2020

Het scheert

Geschreven voor: Philips S6650

Ik vind hem minder scheren dan mijn vorige Philips van 12 jaar oud. Had na 12 jaar ontwikkeling een beter resultaat verwacht.Makkelijk aan mijn oude apparaat was dat daar de tondeuse ingebouwd zat en ik niet steeds van kop hoefde te wisselen.

Dennisdv 17-05-2020

Droog, maar wel glad scheren!

Geschreven voor: Philips S6650

Fijn elektrisch scheerapparaat als je niet van met de hand scheren houdt. Ik gebruik het scheerapparaat elke ochtend om mijn gezicht glad te scheren. Goede tip voor een gladder resultaat is het maken van draaiende bewegingen en niet te hard op de huid drukken. Het apparaat is goed schoon te maken omdat deze tegen water bestand is. Hij kan ook onder de douche gebruik worden of met scheergel, dat leverde bij mij geen beter resultaat op. Van mijn vorige elektrische scheerapparaat kreeg ik nog weleens huiduitslag van de bewegingen over mijn huid, dat heb ik bij deze nieuwe nog niet gemerkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

stuyck 16-05-2020

zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips S6650

is veel beter als mijn vorig scheermachine van Philips, scheert veel bete, zelfs wanneer ik pas na enkele dagen een scheerbeurt doe gaat dit zonder problemen

RM584 13-05-2020

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6650

Fijn scheerapparaat, ligt lekker in de hand. Scheren zonder irritaties naäf. De afneembare scheerkop kan makkelijk vervangen worden door de trimmer, die in verschillende scheerlengtes af te stellen is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rickrickr 11-05-2020

Extra glad en snel schoon te maken

Geschreven voor: Philips S6650

Na ontvangst van het apparaat, heb ik hem direct aan de oplader gelegd waarna deze binnen enkele minuten te gebruiken was. Voorheen had ik nogal last van huidirritaties maar met dit toestel nog nergens last van gehad. Het scheert makkelijk en haalt alle haartjes meteen weg. Na het scheren is het apparaat gemakkelijk schoon te maken aangezien je de mesjes los kan klikken en er een opvangbakje onder zit voor de haartjes. Overigens is er een stevige etui meegeleverd om het met een gerust hart mee op reis te nemen.
Top product!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jeroen T 05-05-2020

Philips Shaver series 6000, verrassend smooth

Geschreven voor: Philips S6650

Na enkele weken de Philips 6000 Series Shaver gebruikt te hebben kan ik met zekerheid zeggen tevreden te zijn over dit product. Hij scheert erg strak en de anti wrijvingscoating voelt ook echt smooth aan voor je huid. Als gevolg heb ik geen huidirritatie en bultjes meer na het scheren wat erg prettig is, ook gaat de batterij lang mee, na hem enkele weken gebruikt te hebben is net 1/3 leeg, dus geen oplaad stres :) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Gers 04-05-2020

Pijnloos en snel scheren

Geschreven voor: Philips S6650

Na het uitpakken heb ik het apparaat direct opgeladen. 3 min is al genoeg voor een volledige scheerbeurt, dit stond aangegeven in de handleiding. Dit is ook écht zo. Hierdoor hoef je niet lang te wachten als de batterij leeg is. Volledig opgeladen is ie in een uur. Vrij vlot. Het scheren gaat soepel en volledig pijnloos. Vergeleken met een scheermes scheren mist dit apparaat een enkele haar rond de kin. De rest van de huid is super glad. Het schoonmaken van het apparaat gaat zeer vlot. In één handbeweging heb je het bovenste klepje opgemaakt en schud je hem zo leeg (bij droog scheren) het bijgeleverde borsteltje helpt om hem nog beter te poetsen. Na het scheren en eventueel schoonmaken kun je hem goed opbergen in de bijgeleverde tasje. Handig zou zijn als de oplader hier ook in zou kunnen. Dit is helaas niet zo. De baardtrimmer heb ik niet gebruikt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Barnevelder 02-05-2020

Een fijne scheermachine, voor een goed resultaat

Geschreven voor: Philips S6650

Deze scheermachine zorgt ervoor dat je k helemaal geen irritatie meer heb, ook is het fijn in gebruik. De koppen passen zich goed aan, zodat alles goed meegenomen wordt. Ook is het fijn dat de scheermachine afgespoeld kan worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bernstyle 29-04-2020

Geweldig product voor de geïrriteerde huid!

Geschreven voor: Philips S6650

Sinds een tijdje maak ik gebruik van scheerapparaten om mijn baard te scheren. Af en toe kreeg ik hierbij last van een geïrriteerde huid. De Philips Shaver S6640/44 gebruik ik nu sinds twee weken en dit bevalt me goed! Tot nu toe nog geen last van een geïrriteerde huid door de anti-wrijvingscoating en het zorgt voor een (bijna) scheermes resultaat. Ook beweegt het apparaat goed mee, zodat ook de lastige plekjes bereikt kunnen worden. Het apparaat is lang te gebruiken en laad zeer snel op. Zeker een aanrader en de prijs zeker waard!