Philips S3551 - Reviews

(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer
Kleur(en)
zwart, wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips S3551 op Kieskeurig.nl.

lp 05-05-2019

scheert fantastisch.

Geschreven voor: Philips S3551

Heb deze nu een week in gebruik en moet zeggen fantastisch,scheert glad en ligt heel fijn in de hand,apparaat laad volledig op in 1 uur tijd.Ook de tondeuse is fijn .Heb ook nog de 9000 serie maar die scheert slechter en maakt veel meer lawaai,die ziet er misschien wel moderner uit maar daar gaat het niet om.De S3551 scheert vele malen beter is stiller en heeft een brede tondeuse,zijn er minnen jazeker hij valt wat groter uit en op het rubber gedeelte bijen de geschoren haartjes als een magneet zitten en de etui valt tegen het lijkt net een potlood etui dat had beter gekund philips.

Bikker 02-05-2020

Gewonnen scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S3551

Het apparaat voldoet helemaal, snel op te laden, scheert glad, makkelijk schoon te maken, kortom perfect scheerapparaat.

Vutopia 04-09-2020

Scheren

Geschreven voor: Philips S3551

Goed en eenvoudig scheerapparaat. Zeer gebruikers vriendelijk met name het schoonmaken. Geen gepiel met de zgn blauwe borgring om de mesjes te fixeren.

Elvee 03-08-2020

Geen enthousiasme

Geschreven voor: Philips S3551

Na een maand gebruik vind ik dat dit apparaat niet beter scheert dan mijn oude Philishave.
In de gebruiksaanwijzing wordt aanbevolen om het apparaat met water te reinigen. Ik vind dit niet goed, want het scheerstof blijft aan de scheerhoofden kleven en geeft op de duur een onaangename geur. Er is ook geen borsteltje bijgevoegd. Dit is een mankement.