Philips SHAVER Series 5000 S5572 - Reviews

nat en droog scheren
tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer, volgt de contouren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5572 op Kieskeurig.nl.

Ramuijt 05-06-2017

Zacht voor gevoelige huid

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Met nu ruim twee weken het scheerapparaat in bezit ben ik een tevreden mens. Waar ik vaker last heb van gevoelige huid na het scheren, is na twee dagen mijn huid gewend geraakt aan dit scheerapparaat. Het is heerlijk om geen geïrriteerde huid meer te hebben na het scheren.

Het scheerapparaat ligt prettig in de hand en is licht van gewicht. Met een oplading gaat het scheerapparaat ruim een week mee. Het scheerresultaat is super glad en ik ben sneller klaar met een scheerbeurt.

Het scheerapparaat is stil en de scheerbladen glijden prettig langs de huid. Ook bij lastige plooien in de huid of wat lastiger te scheren delen is het resultaat boven verwachting.

Pluspunten

• Uitstekend scheerresultaat
  • Vrijwel geen irritatie van de huid

Minpunten

• Design niet het meest mooi

H489 16-09-2020

Dit product heeft een veel te korte levensduur

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Ik heb deze shaver vin 2017 gekocht en is nu al door mij afgeschreven omdat hij een vreselijk irritant geluid maakt tijdens het scheren. Al mijn voorgaande Philips shavers hadden een levenscycli van minimaal 10 tor zelfs 15 jaar.
Deze shaver, de duurste welke ik ooit kocht heeft mij teleurgesteld.

bakker59 08-09-2020

mesjes

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

ik gebruik scheerapparaat 1,5 maand en moet nu al nieuwe mesjes plaatsen dat vindt ik toch wel heel rap graag een reactie van philips zou welkom zijn.

Willyad 07-09-2020

het product heeft NIET zo geweldige kenmerken

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Ik weet niet goed aan wie het ligt (aan het apparaat of aan mij?) maar met een nieuw scheerhoofd is mijn scheren zo klaar. Is het scheerhoofd 3 maand oud en ouder dan gaat het scheren een stuk moeizamer. Ik maak het scheerhoofd dagelijks schoon met een zachte oude tandenborstel en 1 x per week met een (gebits-)reinigingstablet in warm water. Regelmatig spuit ik er 'Philips cleaning spray' op en in. Toch heb ik het gevoel of de mesjes snel bot worden en het scheren 2-3 x zo lang duurt als nieuw. Al 2 x een nieuw scheerhoofd aangeschaft (€ 50,--60,-)

Veldtorini 06-09-2020

Philips Shaver 5000-series

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Geen idee hoe dat komt, maar vanuit het verre verleden tot en met nu, ben ik altijd meer dan tevreden over de door mij aangekochte Philips-producten. Duurzame, praktisch gestoelde kwaliteit gecombineerd met een eigentijdse vormgeving en styling en dat in een prima prijs-kwaliteit. Met andere woorden: tot op heden ben ik over deze aankoop wederom zeer tevreden!

tonypasc 01-09-2020

slecht scheer resultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Het scheer resultaat valt erg tegen Bij korte stoppels moet ik meerdere malen erover gaan waardoor mijn huid behoorlijk geirriteerd raakt en ben ook lang bezig met een scheerbeurt. Laat staan wanneer ik wat meer baardgroei heb. Kan zeker niet elke dag scheren door de irritatie.Ik moet op de turbo stand scheren want op "normaal" dan is het helemaal niet te doen. Dit is zowel bij nat als bij droog scheren.

Tubby_ 27-08-2020

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Scheert super glad en ligt fijn in de hand. Er is helaas 1 groot nadeel, de aan uit knop zit op de verkeerde plek, waardoor het apparaat geregeld uit gaat onder het scheren.

ontgooheld 25-08-2020

meer van verwacht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

duurder dan mijn vorig Philips scheerapparaat maar heb niet de indruk dat het beter scheert. Altijd met turbo scheren, de eerste stand is eigenlijk overbodig. Had er meer van verwacht. Volgende scheerapparaat zal waarschijnlijk terug wat goedkoper zijn.

Putmans 20-08-2020

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Prima shaver, ligt goed in de hand en zowel voor droog als nat scheren geschikt.
Scheert goed glad (ik heb niet zo'n zware baardgroei) en ik scheer mij om de andere dag.
Batterij gaat best lang mee, 14 scheerbeurten op high speed. Na het scheren de shaver even afspoelen, dus geen gedoe met kwastje oid.

Appelmans 13-08-2020

Het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Het is even wennen maar de "routine" komt na het herhaaldelijk gebruikt.
Het toestel scheert zeer goeden kort zoals vermeld . Zelf gebruik ik de mogelijkheid nat scheren niet dikwijls, maar het is wel handig. Ook bij het zuiver maken van het toestel.

alain f 08-08-2020

produit de bonne qualité

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

produit de bonne qualité sauf pour la coupe pour moi il ne coupe pas suffisamment bien et il faut insiste au même endroit et pas de socle dommage

Berest 29-07-2020

Dit product is zeer wendbaar en bereikt overal.

zeer nuttig flexibele scheerkop
redelijk snel
batterij geen oordeel nog te kort in het bezit
Prijs van het product is redelijk.

mstevens 29-07-2020

prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

zeer tevreden over mijn nieuw scheerapparaat; scheert perfect glad, ligt goed in de hand, is makkelijk schoon te maken

M. Koca 28-07-2020

Uitstekend scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Gelet op de koopprijs en de kwaliteit van het produkt, ben ik ontzettend blij dat ik het apparaat heb aangeschaft.

P. W 24-07-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Scheer met plezier. Werkt geweldig. Is handzaam en accu gaat lang mee.
Jammer dat er geen tasje bij zit.

JGW. 09-07-2020

Goede scheerkapaciteit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Het is zeker geen verkeerde aankoop .
Het scheerapparaat voldoet meer dan verwacht !
Het scheren gebeurt in een kortere tijdspanne en met beter resultaat (dan mijn klassieke oplaadbare Philips)
Het enige minpuntje , de verwisselbare tondeuse , maar is een keuze die je maakt bij aankoop !
Score = 9/10

H.SL 06-07-2020

Prima shaver, doet waarvoor het ontworpen is.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Doet waarvoor het ontworpen is. Ligt goed in de hand en scheert feilloos. Ik gebruik hem altijd nat met schuim.

murpy25 04-07-2020

Zwak apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

De verbinding van de scheerkop met de body is zeer slecht, voor de tweede keer komt onder het scheren de scheerkop los van het apparaat

Anoniem 21-06-2020

scheert nat beter dan droog

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

Scheerapparaat scheert nat beter dan gewoon droog. voordeel van dit apparaat is dat als je draadloos (dus alleen met opgeladen accu) scheert en de accu is tijdens de scheerbeurt leeg kan je gewoon je scheerbeurt afmaken met de oplaadkabel eraan. Bij andere modellen is dat niet mogelijk. Daarom heb ik voor dit type gekozen. Hoop dat deze scheerbladen langer meegaan dan de vorige want anders is het de laatste keer dat ik een Philips scheerapparaat heb gekocht.

Peter1004 10-06-2020

Scheert super glad.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5572

prima product, doet wat het moet doen en dat is zonder irritatie glad scheren. Zelf gebruik ik dit product meestal voor nat scheren maar droog doet hij het ook goed zoals ik zelf heb kunnen ervaren toen ik op de camping was. De hele week elke dag gebruikt en dat zonder opladen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]