Braun Series 5 5030S - Reviews

tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer, volgt de contouren
Kleur(en)
zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 5030S op Kieskeurig.nl.

Braun scheerapparaat 29-07-2018

Valt tegen.

Geschreven voor: Braun Series 5 5030S

Altijd Philips scheerapparaten gebruikt. Laatste jaren steeds minder tevreden hier over.
Snel bot maar vooral het verwijderen van de hals haartjes was slecht. Daarom nu gekozen voor een Braun Serie 5 5030s. Helaas scheert deze nog slechter, zelfs op de gewone plaatsen moet ik langer scheren en de hals haartjes worden nog slechter afgeschoren dan bij mijn vorige apparaten.
Bij komend nadeel het geluid is hard en irritant. De stand van de tondeuse vind ik bij gebruik ook niet gemakkelijk.
Bijgeleverde accessoires goed tot zeer goed.

Pluspunten

• Degelijkheid

Minpunten

• Scheerresultaat

Siek Diris 16-09-2018

Mijn beoordeling na een langere gebruikstijd is nu positiever. Aanvankelijk scheerde ik op dezelfde manier als bij Philips (draaiende bewegingen). Doe nu rustig heen en weer, daardoor is het scheer resultaat een stuk beter.

geschu50 31-12-2017
  • Product gekregen

super scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 5 5030S

ik heb deze braun 5147s gekregen om te testen. Ik was er wel erg scheptisch over omdat ik al 50 jaar scheer met rotatiekoppen van philipps. En mij daarnaast ook nat scheer met Gillette Fusion wat ook prima gaat. was ik vanaf de eerste keer droog scheren erg verrast hoe dit ging met de braun 5147s. Het fijnste vind ik de braun na het douchen dan licht scheerzeep insmeren en dan met de braun, deze ervaring was fantastisch ,scheer me nu dagelijks op deze manier. dus ik zou zeggen proef geslaagd. En de batterij houd het erg lang vol heb nog steeds de eerste lading sinds 5 weken.

Pluspunten

• scheert geweldig
  • zowel nat als droog

HRW van Beek 30-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ben al jaren een fan van Braun scheerapparaten en nadat mijn vorige Braun scheerapparaat de geest gaf doordat de accu's "op" zijn,heb ik deze nieuwe generatie Braun gekocht.
Ligt zeer goed in de hand,accu gaat ongeveer een week mee,na opladen,en geeft een akoestisch signaal wanneer accu moet worden opgeladen.Scheerkop gaat soepel alle hoeken van de kin of gezicht af en de tondeuse doet prima zijn werk aan de snor e/o baard.
Scheerkop kan met water worden gereinigd.
Schakelaar(drukknop) kan worden geblokkeerd als deze mee op reis gaat.

E. Verdonschot 12-03-2019

Lange accuzuur en het ligt makkelijk in de hand

Geschreven voor: Braun Series 5 5030S

Apparaat ligt lekker in de hand en de resultaten zijn verbluffend goed en heeft veel kortere scheertijden als de 3 Philips scheerapparaten die ik ooit gekocht heb.
De prijs kwaliteit verhouding is vergeleken bij andere merken zeer goed te noemen.
Ook geeft dit apparaat een gladdere afwerking van de huid.
Voor mij een zeer goede keuze die ik gemaakt heb.
Volgende keer zeker weer een Braun.

Pluspunten

• Glad resultaat
  • Lange batterijduur