Braun Series 5 5030S - Reviews

Snel opladen
5 min.

Braun scheerapparaat 29-07-2018

Valt tegen.

Altijd Philips scheerapparaten gebruikt. Laatste jaren steeds minder tevreden hier over.
Snel bot maar vooral het verwijderen van de hals haartjes was slecht. Daarom nu gekozen voor een Braun Serie 5 5030s. Helaas scheert deze nog slechter, zelfs op de gewone plaatsen moet ik langer scheren en de hals haartjes worden nog slechter afgeschoren dan bij mijn vorige apparaten.
Bij komend nadeel het geluid is hard en irritant. De stand van de tondeuse vind ik bij gebruik ook niet gemakkelijk.
Bijgeleverde accessoires goed tot zeer goed.

Pluspunten

• Degelijkheid

Minpunten

• Scheerresultaat
Geschreven voor: Braun Series 5 5030S

geschu50 31-12-2017
  • Product gekregen

super scheerapparaat

ik heb deze braun 5147s gekregen om te testen. Ik was er wel erg scheptisch over omdat ik al 50 jaar scheer met rotatiekoppen van philipps. En mij daarnaast ook nat scheer met Gillette Fusion wat ook prima gaat. was ik vanaf de eerste keer droog scheren erg verrast hoe dit ging met de braun 5147s. Het fijnste vind ik de braun na het douchen dan licht scheerzeep insmeren en dan met de braun, deze ervaring was fantastisch ,scheer me nu dagelijks op deze manier. dus ik zou zeggen proef geslaagd. En de batterij houd het erg lang vol heb nog steeds de eerste lading sinds 5 weken.

Pluspunten

• scheert geweldig
  • zowel nat als droog

Minpunten

Geschreven voor: Braun Series 5 5030S