Braun Series 7 790cc-4 - Reviews

vibrerende folie
Accu indicator
Afspoelbaar

svenmeij 09-05-2013 Product kwartaal in bezit

Nadat ik altijd nat heb geschoren en toch altijd wat last van een rode nek heb ik dit Braun apparaat gekocht. Ik vond de prijs wel heel hoog, dus heb lang getwijfeld. Maar nu ik hem heb ben ik er heel blij mee. Geen last meer van scheeruitslag. Het scheren met het apparaat doet geen pijn. Het apparaat scheert net zo goed als met een mesje. De 3 instellingen zijn ook prettig en zelfs de trimmer vind ik prettig. Door het trillen heb je ook geen last van ingegroeide haren. De reinigingsunit is echt een toegevoegde waarde voor een scheerapparaat. Als je klaar bent zet je het scheerapparaat in de unit en druk op start. Je hebt daarna weer een apparaat dat als nieuw is en lekker fris naar citroen ruikt.

jasperbos 16-04-2013 Product kwartaal in bezit

Na ruim een jaar twijfelen ben ik toch overgegaan tot aankoop van deze dure, maar veelbelovende machine. Conclusie: het is al het geld waard.

Het scheerresultaat is erg glad. Veel gladder dan mijn (10 jaar oude) philishave. Ik had altijd last van scheeruitslag, ik scheerde mij vrijwel nooit daarom. Nu (mits ik hem gereinigd heb in de reiningsmount) heb ik nergens meer last van. Als ik hem niet gereinigd heb krijg ik wel weer een beetje uitslag.

Qua mogelijkheden vind ik de trimmer die er op zit niet zo fenomenaal, verder is de reinigingsunit echt een toevoeging. Na elke scheerbeurt even reinigen en hij ziet er weer als nieuw uit.

Het apparaat voelt echt oerdegelijk aan. Eens per jaar de scheermesjes vervangen en volgens mij kan er verder weinig stuk. Niets rammelt, niets trilt (behalve de scheerkop).

Absoluut een aanrader.