Philips 1000 series S1520 - Reviews

trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer
Accu bijna leeg-indicatie

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jerre 01-07-2016 Product paar weken in bezit

Toestel is simpel

Zou gladder mogen scheren, niet zo goed voor een ruwe baard.
Het toestel is makkelijk in onderhoud wel jammer dat je het niet kunt afspoelen

Marcelloaerts 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer glad scheerresultaat

Ik gebruik dit apparaat gedurende een week en ben zeer tevreden.
Het scheerresultaat is bijna even goed dan met een gewoon scheermesje en scheerschuim. Alleen de lange laadtijd(8 uur) is wel een klein nadeel, maar dat neem ik er graag bij.

NiekB 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Snel en pijnloos glad

Ik ben erg tevreden over het gemak en de snelheid waarmee de Series 1000 scheert. Dit is het eerste scheerapparaat waarmee ik een volledig glad resultaat behaal. Geen last van rode plekken of irritaties, terwijl mijn huid gewend is aan nat scheren met een mesje. Dankzij de ingebouwde trimmer kan ik mijn bakkebaarden er ook mee netjes houden.

Bart 17-06-2016 Product paar weken in bezit

Philips S1520/04

Dit apparaat is prijs/kwaliteit gezien wel in orde. Ik had echter een beter scheerresultaat verwacht. Vaak blijven er nog haartje staan die moeilijk weg te scheren zijn. De batterij is wel zeer goed!

Niete 11-06-2016 Product paar weken in bezit

Glad scheerresultaat en minder huidirritatie

Ik gebruik dit scheertoestel nu twee weken. In heb altijd elektrisch geschoren, maar met een ander type dan deze circulaire mesjes. In het begin was het daardoor even wennen, maar het resultaat is wel veel beter (glad) dan bij mijn oude scheermachine. Hij maakt minder lawaai en het scheren voelt aangenamer. In mijn hals krijg ik de haren nu ook beter weg. Vroeger had ik na het scheren ook licht rode plekken, maar daar heb ik met dit apparaat helemaal geen last van. Schoonmaken is wel iets lastiger, maar voor de rest zeker een aanrader!

Dylanj 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk scheerapparaat

Goed en degelijk scheerapparaat, doet wat het moet doen. Scheert nauwkeurig en pijnloos. Ideaal scheerapparaat om mee te nemen op reis. Prijs - kwaliteit goede aankoop.

a 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Prettig scheerapparaat

De Philips Shaver series 1000 verwijdert snel en gemakkelijk alle haartjes. Tevens weegt het apparaat weinig en ligt het prettig in de hand. Het enige wat voor mij ontbreekt is een flexibele kop.

Tazjs 22-06-2016

Aan te raden met een kleine "maar"

Heb het scheerapparaat al enkele weken in gebruik en over het algemeen heel erg tevreden. Hij scheert ontzettend glad en dat zonder irritatie.
Toch heb ik een 'maar' ondervonden. Met een wat strakke kaaklijn kom ik moeilijk tot een goed resultaat in de nek en op de kaaklijn.

Toch ben ik heel tevreden over het product en raad ik hem zeker aan!

sanbon 22-06-2016 Product paar weken in bezit

super machine

Deze doet waar het voor gemaakt is, scheren en glad scheren. Mijn andere scheerapparaat is ook van phillips maar scheer ik lang niet zo glad mee als dit type. Sterker nog, ik schoor mijzelf onder de douche met een scheermesje glad. Dat hoef ik niet meer te doen, dit resultaat is verbluffend.
Het enige nadeel is dat ik mijn apparaat niet meer kan schoonmaken onder de kraan. Dat is het enige wat ik vind tegenvallen:).

Debsterella 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Even wennen

6,5
Mijn huid had er eerst echt even last van. Maar gelukkig is het nu een stuk beter.
Maar dat was me van te voren ook verteld. Neem die tijd wel echt.

FrankeT 22-06-2016

Even wennen

Mijn huid had echt even de tijd nodig om er aan te wennen. Maar nu het gewend is is het een prima apparaat.

MSlaats 22-06-2016

Gewoon goed

Nu ongeveer drie weken de eigenaar van dit Philips scheerapparaat. Het scheerapparaat doet wat hij moet doen. Ik ben zeer positief over het gebruik van dit apparaat.

Daar waar ik bij vele andere scheerapparaten last had van huidirritatie heb ik bij dit apparaat nooit last gehad van enige irritatie aan de huid. Bij het scheren worden de contouren van de huid goed gevolgd waardoor er minimale wrijving ontstaat. De bewegende scheerkoppen zorgen daarnaast voor een zeer glad resultaat.

De batterij gaat extreem lang mee. Met een gebruik van om de dag ongeveer drie weken. Het apparaat is eenvoudig schoon te maken wat de hygiëne zeker ten goede komt. Door de vormgeving ligt hij lekker in de hand wat het gebruikersgemak zeker ten goede komt.

NiekB 22-06-2016

Snel en pijnloos glad

Ik ben erg tevreden over het gemak en de snelheid waarmee de Series 1000 scheert. Dit is het eerste scheerapparaat waarmee ik een volledig glad resultaat haal. Geen last van rode plekken of irritaties, terwijl mijn huid gewend is aan nat scheren met een mesje.. Dankzij de ingebouwde trimmer kan ik mijn bakkebaarden ook netjes houden. Complimenten Philips!

MickDundee 21-06-2016 Product maand in bezit

Prima scheerapparaat

Ik heb nogal last van een gevoelige huid en scheer daarom maar 2 keer in de week. De 1000 serie scheert een baard van drie a vier dagen zonder moeite. De irritaties van mijn huid is te overzien. Het is wel zo dat ik, mede volgens de beschrijving, niet te hard met het apparaat op mijn huid druk. Hij scheert goed glad. Wel een nadeel vind ik dat het apparaat niet werkt als de stekker aangesloten is en dat het apparaat niet af te spoelen is. De haartjes zitten al na de eerste beurt overan tussen en is met het meegeleverde borstel lastig weg te halen. Over het algemeen ben ik tevreden over het resultaat.

M.Slaats 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden!

Anoniem 21-06-2016

Moeiteloos scheren

Ik heb nogal last van een gevoelige huid en scheer daarom maar 2 keer in de week. De 1000 serie scheert een baard van drie a vier dagen zonder moeite. De irritaties van mijn huid is te overzien. Het is wel zo dat ik, mede volgens de beschrijving, niet te hard met het apparaat op mijn huid druk. Hij scheert goed glad. Wel een nadeel vind ik dat het apparaat niet werkt als de stekker aangesloten is en dat het apparaat niet af te spoelen is. De haartjes zitten al na de eerste beurt overal tussen en is met het meegeleverde borstel lastig weg te halen. Over het algemeen ben ik tevreden over het resultaat.

Dirk1991 21-06-2016

Huidvriendelijke en goed scheerapparaat

Ik heb een vrij gevoelige huid. Normliter moet ik wel even wennen aan scheerapparaten (als ik überhaupt er al aan kan wennen..).

Bij deze echter niet! Na de eerste scheerbeurt had ik nergens last van. Daarnaast scheert hij ook goed. En hoef je niet over een stukje heel vaak heen (i.s.t. andere apparaten).

Tevens gaat de accu redelijk lang mee.

Al met al ben ik zeer tevreden.

Enige nadeel, vind ik, is dat je hem niet met (stromend) water kunt schoonmaken. Alleen maar met een bijgeleverd kwastje. Persoonlijk vind ik het altijd prettig om de apparaten onder heet stromend water af te kunnen spoelen.

Steff 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Zeer tevreden over dit toestel.

Zeer makkelijk hanteerbaar. Scheert zeer nauwkeurig. Ik scheerde voordien altijd met mesjes. Maar dit is enorm tijdsbesparend. Vooraf werd er gewaarschuwd voor eventuele irritatie na het scheren, maar niets van gemerkt.

Jammer dat hem niet met water kan spoelen.

sanbon 16-06-2016

Prima apparaat

Op dit moment heb ik een phillips scheermachine die je onder de douch kan gebruiken. Nat en droog scheren, het gemak is dat ik het ding onder de kraan kan afspoelen. Dat is het grootste voordeel in vergelijking met de 1000 serie die ik nu heb.
Maar de 1000 serie scheert zo ontzettend goed en glad, fantastisch. Ik hoef niet meer na te scheren met een mesje, het resultaat is wat ik verwacht van scheren!!!

EK89 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Makkelijk te bedienen scheerapparaat welke alle haartjes moeiteloos meeneemt. In het begin zelfs geen last gehad van enige huid irritatie. Ook de trimmer in het apparaat is top!