Philips 1000 series S1520/04 - Reviews

Scheren met snoer
Accu bijna leeg-indicatie

Jerre 01-07-2016 Product paar weken in bezit

Toestel is simpel

Zou gladder mogen scheren, niet zo goed voor een ruwe baard.
Het toestel is makkelijk in onderhoud wel jammer dat je het niet kunt afspoelen

NiekB 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Snel en pijnloos glad

Ik ben erg tevreden over het gemak en de snelheid waarmee de Series 1000 scheert. Dit is het eerste scheerapparaat waarmee ik een volledig glad resultaat behaal. Geen last van rode plekken of irritaties, terwijl mijn huid gewend is aan nat scheren met een mesje. Dankzij de ingebouwde trimmer kan ik mijn bakkebaarden er ook mee netjes houden.

Dylanj 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk scheerapparaat

Goed en degelijk scheerapparaat, doet wat het moet doen. Scheert nauwkeurig en pijnloos. Ideaal scheerapparaat om mee te nemen op reis. Prijs - kwaliteit goede aankoop.

a 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Prettig scheerapparaat

De Philips Shaver series 1000 verwijdert snel en gemakkelijk alle haartjes. Tevens weegt het apparaat weinig en ligt het prettig in de hand. Het enige wat voor mij ontbreekt is een flexibele kop.

sanbon 22-06-2016 Product paar weken in bezit

super machine

Deze doet waar het voor gemaakt is, scheren en glad scheren. Mijn andere scheerapparaat is ook van phillips maar scheer ik lang niet zo glad mee als dit type. Sterker nog, ik schoor mijzelf onder de douche met een scheermesje glad. Dat hoef ik niet meer te doen, dit resultaat is verbluffend.
Het enige nadeel is dat ik mijn apparaat niet meer kan schoonmaken onder de kraan. Dat is het enige wat ik vind tegenvallen:).

Debsterella 22-06-2016 Product paar weken in bezit

Even wennen

6,5
Mijn huid had er eerst echt even last van. Maar gelukkig is het nu een stuk beter.
Maar dat was me van te voren ook verteld. Neem die tijd wel echt.

MickDundee 21-06-2016 Product maand in bezit

Prima scheerapparaat

Ik heb nogal last van een gevoelige huid en scheer daarom maar 2 keer in de week. De 1000 serie scheert een baard van drie a vier dagen zonder moeite. De irritaties van mijn huid is te overzien. Het is wel zo dat ik, mede volgens de beschrijving, niet te hard met het apparaat op mijn huid druk. Hij scheert goed glad. Wel een nadeel vind ik dat het apparaat niet werkt als de stekker aangesloten is en dat het apparaat niet af te spoelen is. De haartjes zitten al na de eerste beurt overan tussen en is met het meegeleverde borstel lastig weg te halen. Over het algemeen ben ik tevreden over het resultaat.

M.Slaats 21-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden!

Nu ongeveer drie weken de eigenaar van dit Philips scheerapparaat. Het scheerapparaat doet wat hij moet doen. Ik ben zeer positief over het gebruik van dit apparaat.

Daar waar ik bij vele andere scheerapparaten last had van huidirritatie heb ik bij dit apparaat nooit last gehad van enige irritatie aan de huid. Bij het scheren worden de contouren van de huid goed gevolgd waardoor er minimale wrijving ontstaat. De bewegende scheerkoppen zorgen daarnaast voor een zeer glad resultaat.

De batterij gaat extreem lang mee. Met een gebruik van om de dag ongeveer drie weken. Het apparaat is eenvoudig schoon te maken wat de hygiëne zeker ten goede komt. Door de vormgeving ligt hij lekker in de hand wat het gebruikersgemak zeker ten goede komt.

Bart 17-06-2016 Product paar weken in bezit

Philips S1520/04

Dit apparaat is prijs/kwaliteit gezien wel in orde. Ik had echter een beter scheerresultaat verwacht. Vaak blijven er nog haartje staan die moeilijk weg te scheren zijn. De batterij is wel zeer goed!

Steff 16-06-2016 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Zeer tevreden over dit toestel.

Zeer makkelijk hanteerbaar. Scheert zeer nauwkeurig. Ik scheerde voordien altijd met mesjes. Maar dit is enorm tijdsbesparend. Vooraf werd er gewaarschuwd voor eventuele irritatie na het scheren, maar niets van gemerkt.

Jammer dat hem niet met water kan spoelen.

EK89 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed apparaat

Makkelijk te bedienen scheerapparaat welke alle haartjes moeiteloos meeneemt. In het begin zelfs geen last gehad van enige huid irritatie. Ook de trimmer in het apparaat is top!

Tsuijkerbuijk 14-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed scheerapparaat

Fijn scheerapparaat, laad snel op, maakt weinig geluid en scheert haar goed en feilloos weg. Enige probleem wat ik ondervond was dat de meebuigende koppen voor mij niet genoeg meebogen waardoor ik soms lastig bij plekken kom.

Niete 11-06-2016 Product paar weken in bezit

Glad scheerresultaat en minder huidirritatie

Ik gebruik dit scheertoestel nu twee weken. In heb altijd elektrisch geschoren, maar met een ander type dan deze circulaire mesjes. In het begin was het daardoor even wennen, maar het resultaat is wel veel beter (glad) dan bij mijn oude scheermachine. Hij maakt minder lawaai en het scheren voelt aangenamer. In mijn hals krijg ik de haren nu ook beter weg. Vroeger had ik na het scheren ook licht rode plekken, maar daar heb ik met dit apparaat helemaal geen last van. Schoonmaken is wel iets lastiger, maar voor de rest zeker een aanrader!

BartDewulf 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Scheert glad

Scheert de baard vrij glad af. Niet zo glad als een scheermesje, maar veel gladder dan m'n vorige scheermachine. Maakt ook veel minder lawaai.
Als hij leeg is, moet hij wel eerst opgeladen worden vooraleer deze gebruikt kan worden (kan niet scheren terwijl hij in het stopcontact zit...).
Niet zo eenvoudig te reinigen.

Timmes86 06-06-2016 Product paar weken in bezit

Prima scheerapparaat !

Makkelijk in gebruik.

Redelijk tot een goed en glad resultaat.

Neemt de nekharen ook goed mee.

Marcelloaerts 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer glad scheerresultaat

Ik gebruik dit apparaat gedurende een week en ben zeer tevreden.
Het scheerresultaat is bijna even goed dan met een gewoon scheermesje en scheerschuim. Alleen de lange laadtijd(8 uur) is wel een klein nadeel, maar dat neem ik er graag bij.