Philips SHAVER Series 7000 S7780 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7780 op Kieskeurig.nl.

Pollewopd 01-09-2020

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

In vind dit Philips scheerapparaat perfect werken.
Jammer is wel dat hij het vandaag begeven heeft na 3 jaar en 6 maanden. Net 6 maanden buiten de garantie.
Een nieuwe bestellen dan maar.

Hurks 14-08-2020

niet zo tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Ik heb me altijd (ben 73) geschoren met Philips shavers. Nooit klachten gehad. Maar deze shaver (aankoop 5-7-2017) bevalt me niet goed. Vooral liggende haartjes pakt ie niet op (ook niet na nieuwe scheerkoppen). Gevolg is dat ik me vaak met een ordinair krabbertje nog moet nascheren. Jammer van deze ervaring.

jostieeen 16-07-2020

heel fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

ik scheer al zeker 40 jaar met een philishav ik kan iedereen dat aanraden nu heb ik de 7000 bevald mijn zeer goed ik kan weer jaren vooruit

de Graauw 07-05-2020

Prima Acheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Prima product, scheert gladder dan glad. Jammer dat er zo'n te grote opbergbox bijzit. Neemt zoveel onnodige ruimte in beslag.

Pieter51 29-03-2020

Mn oude HQ8240 scheert beter!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Mijn oude Philips HQ8240 had nieuwe scheerkoppen nodig vond ik. Maar het was misschien ook wel tijd voor een geheel nieuw apparaat.Dus werd het een nieuwe S7710. Eerste jaren prima , nu een drama. Mn oude Philips weer van stal gehaald en wat blijkt? Scheert glad , bij de S7710 bleven de helft van de haartjes nog zitten.
Beste Philips hoe kan het dat zo,n oud apparaat , nog nooit een scheerkoppen wissel gehad , veel beter scheert dan zo,n nieuwerwets ding?
En niet aankomen met smoesjes van schoonmaken en een dure scheerkoppen wissel.
Ik voel mij bekocht

r de vries 08-02-2020

Scheert niet naar tevredenheid

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Ik heb reeds verschillende Philips apparaten gehad maar dit is de slechtste.
Het scheerresutaat is slecht.

Anoniem 04-02-2020

Snel en glad geen irritaties

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Geheel naar wens. Snel makkelijk glad iedere ochtend weer. Geen irritante brandende huid. Makkelijk schoon te maken. Ook fijn reinigen 1x per maand. Helemaal happy met deze aankoop.

Vooruit 12-01-2020

Scheerapparaat kan je zowel nat als droog.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Scheerapparaat ligt prettigin de hand er is nog een tondeuze bij die op verschillende hoogten instelbaar is. Erg handig!

Barendrecht 09-01-2020

Goed Apraten van Philips

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Hallo Goedenavond. Ik vind de scheerapparaat heel erg goed werken met Droog en nat doen. gladde Gevoel en goed Apraten Van Philips. Ik hebt geen min minten voor u staan en ik bent heel erg Tevreden met de Spullen van Philips!, Bedanken

Johama 05-01-2020

Scheeapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Mijn vraag hoe zet ik het apparaat zodanig in elkaar dat de onderdelen er ,bij het schoonmaken,niet meer uit vallen

davy 22-11-2019

scheert niet

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

heb dit model (7000) nu 3 jaar en scheer al 3 jaar met ali expresmesjes want de orginele doen het gewoon helemaal niet..
waardeloos apparaat, op veel site's klagende mensen, en hier een dikke 7 ???
onzin deze revieuws... !!!

De Wit 27-10-2019

Het apparaat scheert zeer slecht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Georiënteerd op een goed en betaalbaar scheerapparaat gekomen tot de keuze scheerapparaat type 7370/12.
Intussen 10 maanden in gebruik. Wat valt dit apparaat mij tegen. Scheert zeer slecht.
Met de tondeuse regelmatig de "lange" haren verwijderen.

RA De Jong 03-10-2019

Teveel geïdealiseerd.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Ik scheer mijn leven lang met Philips. Verrukt was ik over de nivea coolskin. Maar alles kent een eind. De blauwe vatting van de scheerhoofden (geroemd om zijn gladheid) begint al enigszins stroef te worden. Door deze stroefheid is de scheer-kophouder al menigmaal van het scheerapparaat gewipt en op de grond gevallen. Ik scheer onder de douche! Jammer. Persoonlijk denk ik dat de extra beweeglijkheid van de scheerkoppen van de 9000 serie fijner scheren, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Harry-1 15-09-2019

Goede scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Naar 22 jaar was een nieuwe scheerapparaat nodig niet dat ik deze dagelijks gebruikte
(tussen door met mesje) maar nu bijna alleen met de Philips Shaver

Larue 13-09-2019

Tot nu de beste Philips Shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Ik heb met enige twijfel toch nog eens een Philips Shaver gekocht, ondanks dat ik met de vorige apparaten niet echt tevreden ben. Ik moet zeggen dat de S7520 beter scheert dan de vorige apparaten, maar het kan nog niet op tegen echte scheermesjes die ik helaas niet kan gebruiken.

Oosterling 11-09-2019

Scheerapparaat S7520/41

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Heb dit scheerapparaat gekocht omdat de recensies goed waren. Bevalt goed en scheert lekker. Alleen jammer dat er geen beschermkapje bij zit.

JJ Bremer 06-09-2019

Valt tegen !

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Was toe aan een nieuw scheerapparaat en het concept nat/droog trok me wel aan. Maar helaas zowel nat als droog geeft niet het gewenste resultaat. Er blijven altijd haartjes achter die ik dan met mijn scheermes nog moet verwijderen. Erg teleurstellend resultaat. Eigenlijk een miskoop in mijn geval.

Vinny 04-09-2019

Zacht en scheert heel goed zelfs op rotplekjes

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Scheel al lang Philips 5000 serie . Goed hoor., maar ik had ook altijd nog mesje in de buurt..
Over gestapt op de 7000 serie. Geen mesje meer nodig voor de rotplekjes, zoals precies onder je neusgat etc. Ben er blij mee

De Lange 04-09-2019

Product valt tegen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Ik blijf bij het scheren van mijn bovenlip steeds “haken” achter mijn lip.
Zéér storend. Het komt door de opening tussen de scheerhoofden.
Ook het beschermkapje van de scheerhoofden moet je apart kopen.

Anoniem 04-09-2019

Super Philips-shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7780

Deze Philips-shaver aangeschaft in de aanbieding dus was een gunstige prijs samen met de baardtrimmer.
Deze shaver is een echte ster voor een stevige baard groei,hij gaat er overheen of het niets is lekker soepel en makelijk.
Eenmaal opgeladen gaat hij goed lang mee voor deze weer opgeladen moet worden.
En zeer makkelijk schoon te maken met een borsteltje of onder de kraan zo gebeurd.
De baard trimmer is ook makelijk te plaatsen en in gebruik in meerdere standen te zetten de rest gaat vanzelf.
Het enigste min puntje is de shaver wordt geleverd zonder schoonmaak borsteltje en beschermkap voor de scheerkop een beetje erg zuinig van Philips,maar dat wil niet zegge dat je deze topper moet gaan kopen hij is echt wel zijn geld waard.