Braun 570cc

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun 570cc op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Tinus71 27-12-2009
Geschreven voor: Braun 570cc

Ik ben zeer tevreden met dit apparaat. Ik heb hiervoor een Braun Cruzer gebruikt om me te scheren, maar dit is echt heel anders. De messen van het blok staan ook anders op de haarrichting; het is nu snijden in plaats van hakken.

Ik raad je ook aan het schoonmaaksyteem erbij te nemen. Het apparaat wordt er mooi schoon van, wordt gesmeerd en ruikt weer fris.

Het systeem werkt met lampjes om aan te geven wat de status van de batterij is. Dat kan volgens mij duidelijker en de 390 heeft dat dacht ik wel.

boboo72 03-08-2009
Geschreven voor: Braun 570cc

dit is mn allereerste scheerapparaat en ben zeer tevreden.
volgens mij is ie degelijk genoeg, andere vinden het geluid te hard wat ik niet echt begrijp.
het geluid van het afhakken van de haartjes klinkt fantastisch!
nooit meer gewonen mesjes dus!

JoopII 25-07-2009
Geschreven voor: Braun 570cc

Had de Braun een maand in bezit.
Het apparaat maakt veel te veel lawaai voor een scheerapparaat in deze prijsklasse.
Het scheer resultaat was slecht. Vooral onder de kin. Er zat gelukkig de 'niet tevreden geld terug' actie op.
Dat was het enige plus punt.

martin570cc 29-01-2009
Geschreven voor: Braun 570cc

Ik heb al eerder een review geplaatst over dit goede apparaat maar kon niet nalaten dit nog een keer te doen na aanleiding van een review van Zucchero die is erg negatief over dit apparaat. mijn conclusie ga nooit van scheerkoppen over op een scheerblad daar is je huid niet aan gewend dit is vragen om moeilijkheden!!martin570cc

Zucchero 28-01-2009
Geschreven voor: Braun 570cc

Helaas was mijn Philips 8850 overleden na een val op de badkamervloer. Op zoek naar een nieuw apparaat dat in een houder gereinigd en opgeladen kon worden, kwam ik uit bij deze Braun. Na wat mindere ervaringen met Braun in het verleden wilde ik het wel weer eens proberen. FOUT! Ten eerste maakt het apparaat een behoorlijke herrie, maar zonder de bijbehorende resultaten. Je bent echt niet gladder dan na een scheerbeurt met een Philishave. Bovendien duurt het langer. Doordat je langer moet scheren om glad te worden, wordt je huid ook gevoeliger. Zorg dat je je baard niet langer dan een dag of 3-4 laat staan, want dan krijgt deze Braun het er echt niet meer af. Het is me onlangs wegens ziekte overkomen en er moest een oude 2-kops Philips Coolskin aan te pas komen om de baard eraf te krijgen! Het apparaat ligt niet fijn in de hand. Ik houd het nu 'op de kop' om te voorkomen dat ie tussen mijn vingers door glijdt. Tenslotte is uit de werking van het apparaat niet op te maken dat de accu er mee gaat stoppen. Bij mijn Philips merkte je dat de accu leeg raakte, maar vanochtend hield de Braun er plots mee op. Je kunt alleen aan een waarschuwingslampje zien dat het einde nadert. Positief ben ik wel over het reinigings- en oplaadstation.

martenbuijs 08-11-2008
Geschreven voor: Braun 570cc

Heb inmiddels de 570 CC 1 week en ben er zeer tevreden over. Scheert lekker glad en is heel handzaam.
het oplaadsysteem met het alcohol reservoir is ook een mooie uitvinding. Je scheerapparaat wordt echt goed schoon en het ruikt ook nog eens lekker!
Kortom: prachtig apparaat!

mario meurer 16-08-2008
Geschreven voor: Braun 570cc

de braun 570 cc is het nieuwste model van braun.
ik zelf ben al in het bezit van het apparaat en ik moet zeggen ik ben er heel tevrede mee.
mijn gezicht is gladder dan ooit tevoren laat geen haartje meer over.
nekharen zijn echt weg zonden huidiritatie.
mooi disign
goed en duidelijke handlijding
makelijk tebedienen.
van mij betreft een echte topper.
braun heeft het weer echt voor mekaar gepresteert