Braun Series 3 3090 - Scheerapparaat met Clean & Charge Station - Reviews

Afspoelbaar
Reinigingssysteem
Clean & Renew
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Maurier 18-01-2018

Goede kwaliteit

Ik heb het toestel gratis ontvangen om uitgebreid te kunnen testen. Ik gebruik het toestel ondertussen al 1,5 maand en tot nu toe heb ik geen directe nadelen ondervonden. Braun staat voor kwaliteit en dat merk je direct aan hoe het toestel is opgebouwd, het is een stevig toestel wat makkelijk in de hand ligt. Het toestel doet goed zeer goed zijn werk als je het op de juiste manier gebruikt. Zo is het zeker nodig om je baard eerst te trimmen vooraleer je begint met het scheren zelf met de normale scheerkop. Als je dat niet doet gaat het toestel er meer moeite mee hebben om alle haartjes nauwkeurig te scheren. Een ander pluspunt is dat je het toestel zowel met als zonder scheerschuim kan gebruiken, als je snel even wilt bijscheren is het handig om dit zonder schuim te kunnen doen. Tenslotte is het toestel uiterst handig in gebruik, door de meegeleverde houder/oplader/cleaning station wordt je toestel opgeladen en schoongemaakt met 1 toestel! Het enige minpunt wat ik tot nu toe kan bedenken is dat de cartridges die je nodig hebt voor in het laadstation/cleaning station best prijzig zijn. Gelukkig is het toestel zuinig in het verbruik hiervan. Kortom, ik ben zeer tevreden van het toestel en raad ook iedereen aan om het te kopen voor wie op zoek is naar een goed scheerapparaat!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Stevig

Minpunten

• Dure Cartridges
Geschreven voor: Braun Series 3 3090 - Scheerapparaat met Clean & Charge Station

Senne69 14-01-2018

Eenvoudig in gebruik

Ik heb het scheerapparaat enkele weken gratis mogen testen van Braun. Nu dat ik weet hoe het voelt om een degelijk scheerapparaat te gebruiken zou ik het niet meer willen missen. Voordien keek ik niet uit om mij te scheren, was het snel snel en vergat ik wel eens wat stukjes. Nu met de Braun 3090cc vind ik het comfortabel en mis ik geen enkel stukje meer omdat ik het echt aangenaam vind! Het enigste wat ik kan zeggen voor alle mannen is "DOEN!!".

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Goede prijs/kwaliteit

Nielsparmentier 09-01-2018
  • Product gekregen

goed toestel voor dagelijks onderhoud

Hallo, Ik kreeg dit toestel gratis om het te testen. Ik heb dit toestel 6 weken momenteel en dit ervaar ik; - Zeer goed toestel als je dagelijks scheert, wanneer je haartjes iets te lang zijn neemt hij ze moeilijk mee. - Je huid is nadien zeer mooi glad. - Handige is het 'schoonmaakstation' gewoon inpluggen en je toestel word gekuist. - Patronen voor schoonmaak zijn zo'n €5 per stuk. -Het toestel is zeer handig in gebruik - Er zit een handige etui bij voor als je op reis gaat. Kortom; Ik zou dit toestel zeker aanschaffen aangezien ik het dagelijks gebruik, zoniet heb je toch nog een mesje nodig.

Pluspunten

• handig in onderhoud
  • handige etui

Minpunten

• lange haren laat hij staan

Wouter van der Meule 02-01-2018

Prima apparaat met dure cartridges

Ik heb het scheerapparaat (Braun 3090cc) gratis ontvangen om te testen. Ik ben erg tevreden over dit product. De batterij gaat lang mee, waardoor het scheerapparaat niet continu moet worden opgeladen. Tevens krijg je net zo’n glad resultaat als met een scheermesje (hier moet je wel een paar keer voor oefenen). Het scheerapparaat is snel en gemakkelijk te gebruiken. Het enige nadeel is dat het reinigingsstation enige plaats inneemt in de badkamer. En dat de cartridges van dit reinigingsstation aan de dure kant zijn.

Pluspunten

• goed resultaat
  • goede prijs/kwaliteit verhouding
  • perfect
  • scheert tot een mooie en gladde huid
  • self-cealing

Minpunten

• dure cartridges

EddeJ 31-12-2017

Topapparaat!

Ik heb de Braun Series 3 3090cc gratis gekregen en ben hier heel tevreden over. Het is een mooi scheerapparaat, geleverd met onder andere een handige handleiding, een schoonmaakapparaat, een hoesje en nog een paar nuttige accessoires. Ik vind het een zeer fijn scheerapparaat; behalve het fraaie design heb je ook een handige trimmer. Na mijn scheerbeurt voelt mijn huid zeer glad aan. Een klein minpuntje van het scheerapparaat vind ik dat hij de wat langere haartjes met moeite of zelfs niet meepakt; hiervoor raad ik het gebruik van een scheermesje aan voor het mooiste resultaat. Desondanks ben ik zeer tevreden met het gebruik van dit scheerapparaat. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Glad en pijnloos scheren
  • Mooi apparaat
  • Handig schoonmaakstation

Minpunten

• Pakt langere haartjes moeilijk

DennisK 22-12-2017

Prima scheerapparaat

Ik heb dit product gratis ontvangen om te mogen testen. Wat als eerste opvalt dat het product degelijk in elkaar zit, het ligt lekker in de hand en voelt stevig aan. Ondanks ik me niet dagelijks scheer ben ik zeer te vrede over het resultaat. Wel heeft het scheerapparaat wat meer moeite als je niet dagelijks scheert, dan ben je namelijk wel even bezig.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Self-cleaning

Minpunten

• Minder geschikt voor niet dagelijks scheren

YannickB 15-12-2017
  • Product gekregen

Prima product met dure cartridges

Ik heb dit product gekregen om te testen en dat is goed bevallen. Het is een prima apparaat dat goed resultaat oplevert. Het scheren met een apparaat vergt wel wat oefening, maar hierna gaat het sneller (en net zo goed) als met een mesje.
Het cleaning station werkt prima, helaas zijn de cartridges die er in moeten vrij duur en moeten ze vaak vervangen worden doordat de vloeistof vervliegt.

Pluspunten

• kwaliteit

Minpunten

• cartridges

NicolaPono 14-12-2017

Goed product

Ik heb de Braun series3 proskin 3090cc met clean&charge system gratis ontvangen en ben zeer tevreden van het product.

Het scheert even glad als een scheermesje van een A-merk, maar doet dit in een fractie van de tijd.

Het is ook fijn da hij snel oplaadt en de batterij maar niet lijkt op te gaan.

Het apparaat is naar eigen zeggen makkelijk te gebruiken net zoals het clean&charge system dat erbij zit.

De travelpouch dat erbij zit lijkt me ook wel handig voor als je op vakantie gaat en hem niet los in je toilet zak wil steken.

Mits de investering is dit een zeer goed en betrouwbaar product.

ChristofB 14-12-2017

Top voor kort haar!

Recent heb ik dit scheerapparaat gratis gekregen, maar wat vind ik van dit product? Nou in één woord vind ik het een top scheerapparaat, mits je het juiste haartype hebt. Het apparaat scheert heel fijn en glad, echter moet je haar niet te lang zijn want dan wil hij nog wel eens blijven haken. Maar daarvoor heb je natuurlijk de trimmer! Helaas als je deze teveel gebruikt blijft hij ook haken en wil hij soms niet makkelijk door de haartjes. Voor bijvoorbeeld een dagelijkse scheerbeurt zou hij echt ideaal zijn want dan werkt het apparaat helemaal goed en glad al na de eerste keer scheren. Ik laat alleen graag mijn baard wat langer staan en dan zou ik toch eerder mijn haard met een goede trimmer, trimmen voor het scheren. Ligt er dus net aan waar je hem voor gaat gebruiken.

Pluspunten

• Goed gemaakt
  • Docking station werkt perfect

Minpunten

• Trimmer niet krachtig genoeg
  • Lange haren blijven haken

Melvin1996 12-12-2017

Goed scheerapparaat!

Ik heb dit product gratis gekregen om het te testen. Ik ben erg blij met de series 3. Erg makkelijk in gebruik en handig met een schoonmaakbadje, al moest ik eerst wel goed de gebruiksaanwijzing lezen om te weten hoe die werkt. Het scheren werkt erg fijn en glad. Alleen pakt het apparaat niet meteen alle haartjes waardoor je toch een stuk langer bezig bent met het scheren. Zeker de lange haren zijn soms moeilijk te pakken door het apparaat. Wat ik wel erg fijn vind is de trimmer. Zo kun je je bakkebaarden goed onderhouden. Mijn tip: gebruik dit apparaat als je dagelijks wilt scheren. Als je wekelijks scheert en dus wat langere haren hebt, werkt het apparaat niet geweldig.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Trekt niet

Minpunten

• Lastig met grotere haren
  • Duurt wat langer

KevinD 11-12-2017

Doeltreffend apparaat!

Ik heb de Braun series 3 Proskin 3090cc met Clean&Charge system gratis ontvangen om te testen, Ik maak er nu al enkele weken gebruik van en ik ben er zeer tevreden over! Het scheerapparaat zelf is zeer modern ontworpen en ligt zeer goed in de hand bij het scheren. Het scheren zelf met het scheerapparaat geeft een zeer relaxed gevoel, de zachtheid als je met het apparaat over je huid gaat.. Echt geweldig! Het apparaat heeft ook een automatische zelfreinigende functie. Het opladen, ook iets wat ik er geweldig aan vind! Het opladen zelf gaat zeer snel, en met het oplaadstation is het een super handige manier om je apparaat meteen op te laden en bovendien heeft het apparaat dan ook zijn vaste plek. Het apparaat geeft ook via lichteffecten aan wanneer de accu bijna leeg is. Het apparaat beschikt ook over een precisietrimmer waarmee je alle overbodige haartjes mee kan verwijderen. Verder zou ik het apparaat zeker aanbevelen, tegenover de standaard apparaten of met andere woorden 'de goedkope scheerapparaten is de Braun series 3 Proskin 3090cc met Clean&Charge system een zéér groot verschil! Mijn vorig goedkope apparaat scheerde niet zoals gewenst, het liet vele haartjes achter, nu met dit apparaat heb ik dit niet meer en geniet ik elke keer van een zachte scheerbeurt dat geen enkel spoor achterlaat, ik vind het een geweldig apparaat!

Pluspunten

• Zeer sterke accu
  • Ligt goed in de hand
  • Automatische reiniging
  • Scheert tot een mooie gladde huid

jerre 07-12-2017

Goed apparaat

Ik heb de Braun Series 3 ProSkin 3090cc oplaadbaar elektrisch scheerapparaat met Clean&Charge-systeem gratis ontvangen om te testen. Ik gebruik het apparaat nu enkele weken en ben er zeer tevreden over. Eerst en vooral geeft het een fanatisch gevoel aan de huid. Het "trekt" niet zoals andere toestellen. De precisietrimmer is ook super handig voor sommige overgebleven haren. Als je uw baard iets langer laat staan is het wel aangeraden om hem eerst te trimmen. Voor de afwerking kan dit apparaat dan gebruikt worden. Geen klachten en zeer tevreden over.