Philips SHAVER Series 3000 PT723 - Reviews

Accu indicator
Wasbaar
Oplaadtijd
8 uur

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 3000 PT723 op Kieskeurig.nl.

Gruben 24-05-2016

Geweldig.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Heb hem nu twee keer gebruikt ik moet zeggen de eerste keer eng hoor maar een woord gweldig kan hem iedereen aan bevelen.
Doet wat hij moet doen en zonder angst voor blijven hangen in de neus knippen of dat soort gein. Erg blij mee.

HenkM-nh 22-08-2015
  • Product maand in bezit

Neus- en oorhaar trimmen is met dit apparaat een fluitje van een cent. Het apparaat doet snel en netjes wat het moet doen en nog pijnloos ook. Groot pluspunt vind ik bovendien dat de batterij lang meegaat. Het bijgeleverde bewaarzakje is een knullig artikel en had wat mij betreft achterwege gelaten kunnen worden.

RogerThat 07-08-2015

Ik gebruik de Philips Nosetrimmer voornamelijk om de haartjes op mijn oren bij te werken. Voorheen deed ik dat met een wat klein uitgevallen "normale" tondeuse maar met de Philips Nosetrimmer gaat het stukken beter. Heel fijn apparaat, gemakkelijk in gebruik, veroorzaakt geen wondjes en kan overal bij!

grn.verkoper 30-07-2015
  • Product maand in bezit

Prima appaaraat, doet precies wat ie moet doen.
Werkt volledig pijnloos, wat niet bij alle merken zo is...

highfive86 29-07-2015

Kan nu pijnloos trimmen en het is een pre dat je dit kunt afspoelen met water. Ook de opzetstukjes zijn een ideale toevoeging.

Bert 29-05-2018

snel defect

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Apparaat op zich werkt best goed, echter veel te snel stuk. al na een paar maanden. Dacht eerst dat de batterij leeg was, maar dat was helaas niet zo.

Ton van Amstel 06-11-2017

Een Philips trimmer voor neus, oor en wenkbrauwen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Ik heb zelf nogal wat haren in mijn neus, oor en wenkbrauwen. Ik stuitte op de Philips trimmer en heb hem net in huis. Ik heb hem direct uitgeprobeerd. Nou hij doet zeker wat hij moet doen, de haren zijn niet meer te zien. Hij is ook zeer handzaam en kan na een trim beurt met water weer schoon gemaakt worden. Er zit een opzet kammetje bij voor het trimmen van je wenkbrauwen. Ik ben er heel blij mee en hoef niet meer te knippen in oren en neus.

Pluspunten

• Mooi klein apparaat
  • Werkt prima
  • goede prijs

tobro 09-08-2017

prima apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

doet precies waar hij voor bestemd is. Haalt heel efficient en zonder getrek en pijn alle haartjes weg uit neus, oor. Ik gebruik 'm ook voor de wenkbrauwen te korten. Ik kan niet anders zeggen dat het apparaat prima werkt. Een aanrader!!!!

Pluspunten

• haalt alle haren weg
  • geen getrek of pijn
  • laag geprijsd
  • betrouwbaar merk

scorpio1959 03-08-2017

Aan/uitknop snel defect

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Na minder dan twee jaar in gebruik werkt de aan/uitknop niet meer en is er geen indicatie meer van opladen

Hetta 22-04-2017

Bijna geruisloze en acurate trimmer

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Prima trimmer voor neus en oor. Handig en makelijk in gebruik. Ook makelijk schoon te maken echt een aanrader.

Pluspunten

• Makelijk in gebruik
  • Goed schoon te maken
  • Opberg zakje
  • Hygienisch

Minpunten

• Niets

Johnz 25-02-2017

Snel stuk

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Voor de 2 e keer dit apparaat bij de wehkamp besteld. De eerste deed niets meer na een paar maanden. De tweede na een paar weken al stuk. Als die werkt neemt het apparaat vooral bij de neus niet alle haartjes mee.

Jos 26-01-2017

Doet wat ie belooft.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Helemaal goed. Zonder trekken, pijnloos. Veel eerder moeten kopen. Werkt ook prima voor de wenkbrauwen met de opzetkam.

R.B.E. 07-10-2016

Valt me gedeeltelijk tegen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Mijn verwachting valt tegen. Dit betreft wenkbrauwen bewerken. Een halve wenkbrauw was bij de eerste keer al weg. Moet teveel keren de wenkbrauw bewerken en nog steeds te lang. Er komt altijd nog een schaartje aan te pas. Met een kleine tondeuse krijg je het beter voor elkaar.
oorharen gaat goed. De neus had ik geen goede gedachten over, daar ik in het verleden met andere altijd beschadigingen had. Dit viel me mee. De eerste keren was niet alles weg. Toen ben ik goed langs de wanden gegaan en dieper in de neus. Dit ging heel goed en geen irritatie.

Pluspunten

• Goed voor oor haren weg te halen
  • Neusharen goed weg te halen. Geen irritaties.

Minpunten

• Wb gaat niet goed. Halve wb weg. schaartje nodig

Keesch 03-08-2016
  • Product jaar of meer in bezit

werkt niet echt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Hij scheert het haar heel slecht af, een merkloze trimmer van 5 euro doet het beter. Zeker in de neus pakt hij het haar niet. Oppassen met het wenkbrauw hulpstukje, ik was de vorige keer mijn halve wenkbrauw kwijt.

R.B.E. 18-06-2016

Héél tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Ik heb deze trimmer pas 2 keer gebruikt maar zeer tevreden. Bij voorgaande (geen Philips) was er altijd iets aan de hand. Neusbeschadigingen bijvoorbeeld. Twijfelde heel erg of ik dit apparaat wel aan zou schaffen. Toch de stap gewaagd en met succes. Makkelijk in gebruik en er kan eigenlijk niets fout mee gaan.
Een tevreden persoon.

R.B.E. 26-01-2017

Na meerdere malen gebruikt te hebben, Moet ik helaas bekennen Dat ik er wel wat meer van had verwacht.
Met de wenkbrauwen inkorten gaat het beter. De neusharen geeft toch nog wel wat problemen.
Al met al ben ik nog wel tevreden en gebruik deze toch wel regelmatig.

MARJA1948 17-06-2015

HEB ER VEEL PLEZIER AAN BELEEFD

LAG IN HET ZIEKENHUIS EN WAS DAAR GEMAKKELIJK IN HET
GEBRUIK , NU IK THUIS BEN GEBRUIK IK HEM OOK HIER.

mollie41 02-04-2015

iedere dag een glad gezicht een feest

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

na vele dagen met een stoppel baard hebben gelopen weer heerlijk glad een heel gemak met philips shaver en dan nagebruik onder de kraan afspoelen een genond.

jan8827 19-03-2015

top

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Eerst scheerde ik me met een mesje maar dat vond ik pijnlijk en irritant en met dit scheerapparaat gaat het sneller en doet het geen pijn! echt een aanrader

Joan25 03-03-2015

Prima apparaat voor lage prijs

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Na 2 weken uitvoerig testen van dit product vind ik het een super fijne scheerapparaat.
Scheerapparaat gaat lang mee op een lading en daarom super fijn als je op vakantie gaat en je oplader vergeet.
Hij loopt soepel over de huid en pakt vrijwel alle haren de 1e keer op.
Design is okay de look is zoals de normale scheerapparaten van philips er uit zien.
Alleen is dit wel leuk dat hij dan nog wat blauw er in heeft.
Wat ik wel mis is een tondeuse functie.
Maar een snor is toch niet meer van deze tijd.

BasB 01-03-2015

Prima scheerapparaat!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 PT723

Normaal scheer ik me gewoon met een mesje en schuim, maar voor de momenten dat ik me even snel moet scheren de Philips s3000 genomen. Het scheerapparaat scheert vrijwel glad en het gaat iets sneller dan met een mesje.
Persoonlijk blijft mijn voorkeur uitgaan naar scheren met een mesje, maar zeker voor de startende scheerder en snelle scheerbeurt is het een perfect apparaat.