Philips NT3160/10 - Reviews

Oplaadbaar
Opzetkammen
snor, bakkebaard, oor, neus, wenkbrauw
Scheren op lichtnet

Gruben 24-05-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig.

Heb hem nu twee keer gebruikt ik moet zeggen de eerste keer eng hoor maar een woord gweldig kan hem iedereen aan bevelen.
Doet wat hij moet doen en zonder angst voor blijven hangen in de neus knippen of dat soort gein. Erg blij mee.

HenkM-nh 22-08-2015 Product maand in bezit

Neus- en oorhaar trimmen is met dit apparaat een fluitje van een cent. Het apparaat doet snel en netjes wat het moet doen en nog pijnloos ook. Groot pluspunt vind ik bovendien dat de batterij lang meegaat. Het bijgeleverde bewaarzakje is een knullig artikel en had wat mij betreft achterwege gelaten kunnen worden.

RogerThat 07-08-2015 Product paar weken in bezit

Ik gebruik de Philips Nosetrimmer voornamelijk om de haartjes op mijn oren bij te werken. Voorheen deed ik dat met een wat klein uitgevallen "normale" tondeuse maar met de Philips Nosetrimmer gaat het stukken beter. Heel fijn apparaat, gemakkelijk in gebruik, veroorzaakt geen wondjes en kan overal bij!

grn.verkoper 30-07-2015 Product maand in bezit

Prima appaaraat, doet precies wat ie moet doen.
Werkt volledig pijnloos, wat niet bij alle merken zo is...

highfive86 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Kan nu pijnloos trimmen en het is een pre dat je dit kunt afspoelen met water. Ook de opzetstukjes zijn een ideale toevoeging.

Johnz 25-02-2017 Product paar weken in bezit

Snel stuk

Voor de 2 e keer dit apparaat bij de wehkamp besteld. De eerste deed niets meer na een paar maanden. De tweede na een paar weken al stuk. Als die werkt neemt het apparaat vooral bij de neus niet alle haartjes mee.

Jos 26-01-2017 Product paar dagen in bezit

Doet wat ie belooft.

Helemaal goed. Zonder trekken, pijnloos. Veel eerder moeten kopen. Werkt ook prima voor de wenkbrauwen met de opzetkam.

R.B.E. 07-10-2016 Product paar maanden in bezit

Valt me gedeeltelijk tegen

Mijn verwachting valt tegen. Dit betreft wenkbrauwen bewerken. Een halve wenkbrauw was bij de eerste keer al weg. Moet teveel keren de wenkbrauw bewerken en nog steeds te lang. Er komt altijd nog een schaartje aan te pas. Met een kleine tondeuse krijg je het beter voor elkaar.
oorharen gaat goed. De neus had ik geen goede gedachten over, daar ik in het verleden met andere altijd beschadigingen had. Dit viel me mee. De eerste keren was niet alles weg. Toen ben ik goed langs de wanden gegaan en dieper in de neus. Dit ging heel goed en geen irritatie.

Pluspunten

• Goed voor oor haren weg te halen
  • Neusharen goed weg te halen. Geen irritaties.

Minpunten

• Wb gaat niet goed. Halve wb weg. schaartje nodig

Keesch 03-08-2016 Product jaar of meer in bezit

werkt niet echt

Hij scheert het haar heel slecht af, een merkloze trimmer van 5 euro doet het beter. Zeker in de neus pakt hij het haar niet. Oppassen met het wenkbrauw hulpstukje, ik was de vorige keer mijn halve wenkbrauw kwijt.

R.B.E. 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Héél tevreden

Ik heb deze trimmer pas 2 keer gebruikt maar zeer tevreden. Bij voorgaande (geen Philips) was er altijd iets aan de hand. Neusbeschadigingen bijvoorbeeld. Twijfelde heel erg of ik dit apparaat wel aan zou schaffen. Toch de stap gewaagd en met succes. Makkelijk in gebruik en er kan eigenlijk niets fout mee gaan.
Een tevreden persoon.

R.B.E. 26-01-2017

Na meerdere malen gebruikt te hebben, Moet ik helaas bekennen Dat ik er wel wat meer van had verwacht.
Met de wenkbrauwen inkorten gaat het beter. De neusharen geeft toch nog wel wat problemen.
Al met al ben ik nog wel tevreden en gebruik deze toch wel regelmatig.