Philips SHAVER Series 3000 PT723 - Reviews

Oplaadbaar
Opzetkammen
snor, bakkebaard, oor, neus, wenkbrauw
Scheren op lichtnet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Gruben 24-05-2016

Geweldig.

Heb hem nu twee keer gebruikt ik moet zeggen de eerste keer eng hoor maar een woord gweldig kan hem iedereen aan bevelen.
Doet wat hij moet doen en zonder angst voor blijven hangen in de neus knippen of dat soort gein. Erg blij mee.

HenkM-nh 22-08-2015
  • Product maand in bezit

Neus- en oorhaar trimmen is met dit apparaat een fluitje van een cent. Het apparaat doet snel en netjes wat het moet doen en nog pijnloos ook. Groot pluspunt vind ik bovendien dat de batterij lang meegaat. Het bijgeleverde bewaarzakje is een knullig artikel en had wat mij betreft achterwege gelaten kunnen worden.

RogerThat 07-08-2015

Ik gebruik de Philips Nosetrimmer voornamelijk om de haartjes op mijn oren bij te werken. Voorheen deed ik dat met een wat klein uitgevallen "normale" tondeuse maar met de Philips Nosetrimmer gaat het stukken beter. Heel fijn apparaat, gemakkelijk in gebruik, veroorzaakt geen wondjes en kan overal bij!

grn.verkoper 30-07-2015
  • Product maand in bezit

Prima appaaraat, doet precies wat ie moet doen.
Werkt volledig pijnloos, wat niet bij alle merken zo is...

highfive86 29-07-2015

Kan nu pijnloos trimmen en het is een pre dat je dit kunt afspoelen met water. Ook de opzetstukjes zijn een ideale toevoeging.

Bert 29-05-2018

snel defect

Apparaat op zich werkt best goed, echter veel te snel stuk. al na een paar maanden. Dacht eerst dat de batterij leeg was, maar dat was helaas niet zo.

daniël18051602 16-05-2018

heel tevreden

Verwijdert haar in neus en oor heel effectief zonder in de huid te snijden noch aan de haren te trekken. Een beter ontwerp dan de 'traditionele' ronde koppen van andere neustrimmers, omdat a) je makkelijker overal kan komen en ook bijv. haren langs de randen van je oren kan verwijderen, en b) die niet je hele oor 'vult' tijdens het trimmen, dus klinkt het zachter en je kan blijven horen. Wenkbrauwkammen zijn handig voor ff snel en netjes bijwerken, maar je hebt nog steeds een pincet nodig om de randen bij te werken.

Het bijgeleverde opbergzakje is erg minimaal. Ze hadden het beter weg kunnen laten.

Beer1900 22-03-2018

Product voldoet niet geheel aan de verwachtingen

Neusharen zijn helaas niet makkelijk te verwijderen, ik had gedacht dat dit apparaat dit wel zou doen.

Ton van Amstel 06-11-2017

Een Philips trimmer voor neus, oor en wenkbrauwen

Ik heb zelf nogal wat haren in mijn neus, oor en wenkbrauwen. Ik stuitte op de Philips trimmer en heb hem net in huis. Ik heb hem direct uitgeprobeerd. Nou hij doet zeker wat hij moet doen, de haren zijn niet meer te zien. Hij is ook zeer handzaam en kan na een trim beurt met water weer schoon gemaakt worden. Er zit een opzet kammetje bij voor het trimmen van je wenkbrauwen. Ik ben er heel blij mee en hoef niet meer te knippen in oren en neus.

Pluspunten

• Mooi klein apparaat
  • Werkt prima
  • goede prijs

tobro 09-08-2017

prima apparaat

doet precies waar hij voor bestemd is. Haalt heel efficient en zonder getrek en pijn alle haartjes weg uit neus, oor. Ik gebruik 'm ook voor de wenkbrauwen te korten. Ik kan niet anders zeggen dat het apparaat prima werkt. Een aanrader!!!!

Pluspunten

• haalt alle haren weg
  • geen getrek of pijn
  • laag geprijsd
  • betrouwbaar merk

Hetta 22-04-2017

Bijna geruisloze en acurate trimmer

Prima trimmer voor neus en oor. Handig en makelijk in gebruik. Ook makelijk schoon te maken echt een aanrader.

Pluspunten

• Makelijk in gebruik
  • Goed schoon te maken
  • Opberg zakje
  • Hygienisch

Minpunten

• Niets

Johnz 25-02-2017

Snel stuk

Voor de 2 e keer dit apparaat bij de wehkamp besteld. De eerste deed niets meer na een paar maanden. De tweede na een paar weken al stuk. Als die werkt neemt het apparaat vooral bij de neus niet alle haartjes mee.

Jos 26-01-2017

Doet wat ie belooft.

Helemaal goed. Zonder trekken, pijnloos. Veel eerder moeten kopen. Werkt ook prima voor de wenkbrauwen met de opzetkam.

dayellet 05-01-2017

uitstekend apparaat, werkt goed en vooral krachtig qua power

oren en neusharen scheren gaat prima, krachtige tondeuse, 2 andere merken hadden niet voldoende power, nieuw bij deze tondeuze is de wenkbrauw accessoire die uitstekend werkt

R.B.E. 07-10-2016

Valt me gedeeltelijk tegen

Mijn verwachting valt tegen. Dit betreft wenkbrauwen bewerken. Een halve wenkbrauw was bij de eerste keer al weg. Moet teveel keren de wenkbrauw bewerken en nog steeds te lang. Er komt altijd nog een schaartje aan te pas. Met een kleine tondeuse krijg je het beter voor elkaar.
oorharen gaat goed. De neus had ik geen goede gedachten over, daar ik in het verleden met andere altijd beschadigingen had. Dit viel me mee. De eerste keren was niet alles weg. Toen ben ik goed langs de wanden gegaan en dieper in de neus. Dit ging heel goed en geen irritatie.

Pluspunten

• Goed voor oor haren weg te halen
  • Neusharen goed weg te halen. Geen irritaties.

Minpunten

• Wb gaat niet goed. Halve wb weg. schaartje nodig

JoJo0221 11-09-2016

Eenvoudig en veilig in gebruik

Neus- en oorhaartjes worden goed verwijdert, zonder dat je jezelf beschadigd of er ook maar iets van voelt. Ook langere haren van wenkbrauwen worden met opzetstukjes goed bijgewerkt.

Keesch 03-08-2016
  • Product jaar of meer in bezit

werkt niet echt

Hij scheert het haar heel slecht af, een merkloze trimmer van 5 euro doet het beter. Zeker in de neus pakt hij het haar niet. Oppassen met het wenkbrauw hulpstukje, ik was de vorige keer mijn halve wenkbrauw kwijt.

R.B.E. 18-06-2016

Héél tevreden

Ik heb deze trimmer pas 2 keer gebruikt maar zeer tevreden. Bij voorgaande (geen Philips) was er altijd iets aan de hand. Neusbeschadigingen bijvoorbeeld. Twijfelde heel erg of ik dit apparaat wel aan zou schaffen. Toch de stap gewaagd en met succes. Makkelijk in gebruik en er kan eigenlijk niets fout mee gaan.
Een tevreden persoon.

R.B.E. 26-01-2017

Na meerdere malen gebruikt te hebben, Moet ik helaas bekennen Dat ik er wel wat meer van had verwacht.
Met de wenkbrauwen inkorten gaat het beter. De neusharen geeft toch nog wel wat problemen.
Al met al ben ik nog wel tevreden en gebruik deze toch wel regelmatig.

Yrroc 04-11-2015

Super apparaatje

Zeer tevreden over deze nosetrimmer, ik was eerst wat schrikachtig vanwege negatieve ervaringen.
Geen centje pijn met deze trimmer.

hjm1 26-08-2015

Hij doet helemaal niets behalve geluid maken

Ik heb deze neustrimmer al een tijdje en iedere keer probeer ik of hij dan ook maar een haartje uit mijn neus kan krijgen maar dat is tot nu toe niet gelukt.
Voor mij een complete miskoop.