Philips NT3160/10 - Reviews

Oplaadbaar
Opzetkammen
snor, bakkebaard, oor, neus, wenkbrauw
Scheren op lichtnet

Keesch 03-08-2016 Product jaar of meer in bezit

werkt niet echt

Hij scheert het haar heel slecht af, een merkloze trimmer van 5 euro doet het beter. Zeker in de neus pakt hij het haar niet. Oppassen met het wenkbrauw hulpstukje, ik was de vorige keer mijn halve wenkbrauw kwijt.

R.B.E. 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Héél tevreden

Ik heb deze trimmer pas 2 keer gebruikt maar zeer tevreden. Bij voorgaande (geen Philips) was er altijd iets aan de hand. Neusbeschadigingen bijvoorbeeld. Twijfelde heel erg of ik dit apparaat wel aan zou schaffen. Toch de stap gewaagd en met succes. Makkelijk in gebruik en er kan eigenlijk niets fout mee gaan.
Een tevreden persoon.

Gruben 24-05-2016 Product paar weken in bezit

Geweldig.

Heb hem nu twee keer gebruikt ik moet zeggen de eerste keer eng hoor maar een woord gweldig kan hem iedereen aan bevelen.
Doet wat hij moet doen en zonder angst voor blijven hangen in de neus knippen of dat soort gein. Erg blij mee.

HenkM-nh 22-08-2015 Product maand in bezit

Neus- en oorhaar trimmen is met dit apparaat een fluitje van een cent. Het apparaat doet snel en netjes wat het moet doen en nog pijnloos ook. Groot pluspunt vind ik bovendien dat de batterij lang meegaat. Het bijgeleverde bewaarzakje is een knullig artikel en had wat mij betreft achterwege gelaten kunnen worden.

RogerThat 07-08-2015 Product paar weken in bezit

Ik gebruik de Philips Nosetrimmer voornamelijk om de haartjes op mijn oren bij te werken. Voorheen deed ik dat met een wat klein uitgevallen "normale" tondeuse maar met de Philips Nosetrimmer gaat het stukken beter. Heel fijn apparaat, gemakkelijk in gebruik, veroorzaakt geen wondjes en kan overal bij!

grn.verkoper 30-07-2015 Product maand in bezit

Prima appaaraat, doet precies wat ie moet doen.
Werkt volledig pijnloos, wat niet bij alle merken zo is...

highfive86 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Kan nu pijnloos trimmen en het is een pre dat je dit kunt afspoelen met water. Ook de opzetstukjes zijn een ideale toevoeging.