Braun WaterFlex WF2s

Braun Series 3 CoolTec CT2s Wet&Dry Elektrisch Scheerapparaat Actieve Huidverkoeling Oplaadstandaard

8,4 (48)

Braun Series 3 CoolTec CT4s Wet&Dry Elektrisch Scheerapparaat Actieve Huidverkoeling Oplaadstandaard

8,2 (35)
Bekijk alle Scheerapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun WaterFlex WF2s op Kieskeurig.nl.

Simon T 12-03-2018

zalige scheerbeurt

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb dit product gratis gekregen en getest. braun waterflex is een zeer handig apparaat zorgt voor een gladde scheerbeurt. Dit apparaat werd speciaal ontworpen voor de perfecte sheerbeurt onder water en dat laat het ook blijken zowel trimmen als het bijscheren loopt soepel ook het extra schuif/scheermesje om nog soepelder te scheren. ik ben alle sinds een tevreden klant. vroeger gebruikte ik altijd een scheermesje maar dit is nu verleden tijd deze manier bespaard me zowel tijd als geldt.

Meganiekje 10-02-2018

Eindelijk de perfecte scheermethode gevonden !!

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Na tientallen jaren lang met een Philips geschoren te hebben, viel het me op dat de kwaliteit van de Philips scheerkoppen steeds minder werd. Ik kreeg ook steeds vaker last van een rode, gevoelige, schrale huid na het scheren.
Dus uiteindelijk (gelukkig) naar deze Braun overgestapt.
Het was even wennen, maar nu heb ik het gevonden:
Ik scheer onder de douche: doe eerst een klein kneepje Andrelon iedere dag zonnebloem shampoo op je hand, en verdeel dat over je kin (je kan ook een andere goedkope iedere dag shampoo gebruiken, die je lekker vind ruiken, en waar je niet allergisch voor bent) Laat dit een halve minuut intrekken, en begin dan vanuit je nek naar boven te scheren.
Daarna het scheerblad los klikken en de mesjes en het blad 5 tellen onder douchekop uitspoelen, het apparaat is dan weer perfect schoon, daarna met je handdoek de buitenkant droogmaken is voldoende.
Dit alles kost slechts 3 minuten tijd, en daarna een heerlijk zachte, gladde, lekker ruikende, niet rode of schrale kin. Perfect !
Wat me opvalt: als je droog scheert, ligt de hele wasbak vol met haartjes. Dit was met de Philips machines niet zo, daar bleven de haartjes in de scheerkop zitten, wat ook gelijk weer problemen opleverde met schoon maken/houden van de Philips.

Pluspunten

• werkt heel goed onder de douche
  • goede accu duur
  • heel gemakkelijk schoonmaken
  • kan goed omgaan met langere haartjes

Minpunten

• laat veel haartjes los bij droog scheren
  • trimmer is matig, gebruik mijn Philps daarvoor

LaurensDijkman 05-02-2018

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

De Braun WF2 Wet & Dry is zeker een indrukwekkend scheerapparaat, met name wegens de uitstekende kwaliteit van het product en de gebruiksvriendelijkheid van het apparaat. Zowel normaal scheren als trimmen is simpel en effectief met dit scheerapparaat. Ook is het product waterdicht, waardoor deze onder de douche kan worden gebruikt. Hierdoor is het product ook zeer makkelijk schoon te maken. Ik heb dit product gratis mogen testen, en ik ben zonder twijfel een tevreden consument.

Al met al, zeker een aanrader!

Teun 30-01-2018

Top ding!

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Heb erg veel plezier aan dit scheerapparaat. Scheert makkelijk en goed en heb hem ook nog eens gratis gekregen. Het apparaat scheert goed glad, de accu gaat lang mee. Wanneer het apparaat leeg is laad hij ook nog eens snel op! Kortom, een top apparaat, ben er erg blij mee.

R.Dekker 24-01-2018

Kwalitatief goed!

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb dit apparaat een periode gratis mogen testen. Wat mij voornamelijk opvalt is hoe goed/fijn hij in de hand ligt. Ik had hiervoor een wat goedkoper model en je merkt wel echt dat dit een iets duurder product is. Verder; goede prestaties, de batterij gaat lang mee en fijn dat het apparaat onder de douche te gebruiken is. Ik raad dit model zeker aan.

Pluspunten

• stevig
  • batterijduur

Ralf G 11-01-2018

Uitstekend product

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

De Braun Waterflex is een zeer positief scheerapparaat. Ik heb het product gratis mogen testen en vond het heel fijn om te gebruiken. Normaal krijg ik altijd een geïrriteerde huid wanneer ik mezelf met mesjes scheerde maar met dit apparaat kreeg ik dat niet. Dit is zeker een pluspunt. Verder gaat de batterij lang mee, ik moest hem 1x in de maand opladen. Daarnaast is die gemakkelijk schoon te maken. Al met al een prima scheerapparaat dus!

Pluspunten

• Geen huidirritaties
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Goedkope verpakking

Doeke 10-01-2018

Top apparaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

De Braun WF2s black Wet&Dry onlangs gratis ontvangen om te testen. Voorheen gebruikte ik een roterend scheerapparaat maar ik moet zeggen dat ik meer te spreken ben over deze Braun! Het apparaat voelt kwalitatief goed aan en ligt lekker in de hand. Scheren gaat erg gemakkelijk dankzij de flexibele kop en ook het trimmen werkt erg prettig en kan zeer nauwkeurig gedaan worden.
De Braun is waterdicht en kan dus ook gemakkelijk onder de douche worden gebruikt, daarnaast is het erg gemakkelijk schoonmaken onder de kraan. De mesjes zijn eenvoudig te verwijderen en weer aan te brengen waardoor je hem goed kan reinigen na het scheren.

Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gemakkelijk schoonmaken
  • Goed scheren dankzij flexibele kop
  • Precisietrimmer

Minpunten

• Geen reisverpakking meegeleverd

Niels 08-01-2018

Geweldig vlot apparaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Dit apparaat, het WF2s Braun scheerapparaat, heb ik gratis ontvangen. Ik gebruik hem ondertussen 2 maanden. Ik heb ondervonden dat dit apparaat op alle vlakken goed scoort bij mij. De batterij gaat zeer lang mee en de scheerbeurten zijn vlot, snel en efficiënt. Ik vind eerlijk gezegd geen nadelen. Het is een mooi en efficiënt apparaat. Ik blijf het dan ook met plezier gebruiken.

Pluspunten

• batterijduur
  • vlotheid

Rob K. 07-01-2018

Zeker een aanrader !

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb de Braun WaterFlex WF2s Wet&Dry - scheerapparaat gratis ontvangen om deze te testen. Op het eerste oog een zeer strak design. Door de blauwe kleur krijg je direct het "wet&dry" gevoel, hij mag mee onder de douche! Ik heb hem ondertussen al 2 maanden flink getest.. als eerste punt; de batterij/accu. Deze gaat écht enorm lang mee. Ik heb hem tot nu toe maar 3 a 4 keer volledig opgeladen. Terwijl ik al dik 2 maanden ermee scheer! Op de verpakking hebben zij het over 1 uur opladen, 1 week scheren. De oplaadtijd klopt, die zit ongeveer tegen de 60 minuten aan. Maar hij gaat meer dan 1 week mee, bij mij dan tenminste. Dus daarom enorm blij met de gekozen accu. Vervolgt door het scheren. Ik heb hem eerst getest om "droog" te scheren, zonder schuim, zonder water. Ook hier word ik blij van, hij racet over je huid heen. Daarna heb ik de huid niet ingesmeerd om te kijken of dit uitslag zou geven. Ik heb geen uitslag gekregen, wel is het fijner voor de huid om er evt. Wat vochtigheid over te lappen. Daarna kwam het spannende deel.. De douche test ! Hij word wel gepromoot met een douche/ "wet" scheerapparaat.. maar was ik benieuwd of in de praktijk dit ook zo goed zou uit pakken als op de reclame. Dit is zeker het geval! Op de verpakking word echter wel vermeld dat hij tot 5 Meter diepte onder water kan. Alleen gebruik ik hem voor onder de douche en daar werkt hij prima ! Verder scheert hij zacht en heel glad. Het is fijn dat het kopstuk 33 graden kan draaien, hierdoor past hij zich makkelijk aan jouw contouren aan. Met schoonmaken heb ik ook geen problemen gehad, het kopstuk losmaken en onder de kraan schoonmaken gaat gemakkelijk.

De prijs/kwaliteit is goed en daarom dat ik dit scheerapparaat ook zeker zou aanbevelen!

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Strak design
  • Prijs/ kwaliteit
  • 33 graden draaikop

Jellevanhoudt 04-01-2018

Braun doet wat het moet doen

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb het scheerapparaat gratis ter review gekregen. Zonder deze eerst op te laden ben ik het apparaat gaan gebruiken. Het apparaat ziet er mooi uit. Er zit een goede handleiding bij. Als je deze goed volgt krijg een glad resultaat. De batterij gaat zo'n 21 scheerbeurten mee en is vrij snel weer opgeladen. Door het ontwerp is met name de scheerkop vrij fragiel en moet je opletten dat je na het schoonmaken het blad goed terugzet anders scheert het niet glad

RobertL 02-01-2018

Braun WF2s

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Superfijn scheerapparaat met handige trimmer! Scheert zeer zacht en glad, een echte aanrader! Enige waar ik tegenaanliep was dat de kop soms lastig los komt, waardoor schoonmaken lastiger is, maar dat zou ook kunnen komen door het feit dat ‘ie nieuw is. Ik denk dat dat vanzelf losser wordt.

Ik heb de Braun WF2s gratis ontvangen om te testen, maar had bij aanschaf van een nieuw scheerapparaat zeer waarschijnlijk ook voor dit model gekozen. Ik gebruik al jaren scheerapparaten van Braun, en ben er zeer tevreden over!

Robbe 30-12-2017

Zeer goed als eerste scheerapparaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb dit product gratis mogen uittesten. Waar ik altijd scheermesjes heb gebruikt was het voor mij dan ook de eerste keer dat ik een scheerapparaat heb gebruikt. Het grootste gemak voor mij is dat het binnen enkele minuten schoon is gemaakt en dat het zowel droog als nat kan scheren. je bespaart dan ook veel tijd t.o.v. een scheermesje. Het nadeel is dan wel weer dat het apparaat wat moeilijker de hals kan scheren. Hier scheert het niet volledig alle haren weg terwijl het op de makkelijkere plaatsen volledig gelijk met de huid scheert. Hierdoor ben ik genijgt om toch eens in de week of tweewekelijks met een regulier scheermesje te scheren. Ik ben zeer tevreden over dit apparaat en gebruik het dan ook bijna iedere dag.

Pluspunten

• Veel sneller dan scheermesje
  • Makkelijk/Snel onderhoud
  • Scheert volledig glad
  • batterij gaat heel lang mee

Minpunten

• Minder glad in de hals

Thijsve 30-12-2017

Fijn en veelzijdig scheerapparaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb dit product opgestuurd gekregen om te beoordelen. Na slechte ervaringen met goedkope scheerapparaten heb ik altijd scheermesjes gebruikt. Dit scheerapparaat echter, was van een hele andere klasse dan ik gewend was. Vooral korten haren en stoppels zijn geen enkel probleem voor dit apparaat en binnen een minuut ziet alles er weer goed uit. Voor langere haren zit er een trimmer op omdat de scheerkop die vaak niet in een kere meepakt. Het feit dat die ook onder de douche goed werkt vind ik een fijne functie. scheerschuim kan maar is totaal niet nodig en de apparaat irriteerd niet, het voelt alleen wel een beetje warm aan op je huid. De scheerkop kan dankzij het slimme ontwerp vrijwel overal met gemak bij. 8.5/10.

Pluspunten

• goed op stoppels
  • fijne trimmer
  • werkt goed onder de douche

Minpunten

• haartjes blijven zitten tijdens schoonmaken

walter93 27-12-2017

Mooi en gebruiksvriendelijk product!

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Onlangs heb ik de Braun WaterFlex WF2s gratis mogen ontvangen om te testen. Na een aantal weken gebruik ik hem nog steeds (bijna) dagelijks. Direct uit de doos vond ik dit een mooi product! In gebruik is hij zeer gemakkelijk en scheert droog goed. Echter laat hij iets stuggere/langere haren vaak staan. De beweegbare kop zorgt ervoor dat je overal gemakkelijk kan komen. Onder de douche vond ik dit apparaat wat minder. Het voelde alsof hij de haren eruit trok in plaats van eraf schoor. Dit leverde wel wat irritatie op. Daarom gebruik ik hem alleen maar droog. Reiniging is gemakkelijk en de scheerkop is gemakkelijk te demonteren. De trimmer is fijn om je bakkebaarden mee bij te werken, maar voor de rest nutteloos in mijn opzicht. Het was wel fijner geweest als er een oplaadstation bij had gezeten in plaats van alleen de oplaadkabel.

Gwii 27-12-2017

Goei prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Een tijdje terug ontving ik het Braun WF2s Black scheerapparaat. Ik had de kans om dit toestel gratis uit te testen in ruil voor een review.
Ondertussen heb ik het toestel al even kunnen testen en ik ben zeer tevreden van het resultaat. Vroeger heb ik nog een scheerapparaat gehad met ronde kop, het grote voordeel hieraan was dat de scheerkop zich aanpast aan de positie. Veel toestellen zonder ronde kop zijn niet zo flexibel. Maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. De scheerkop glijd over je huid en scheert mooi kort.
De batterij gaat er lang mee wat natuurlijk een groot voordeel is.
Na het scheren heb ik weinig tot geen irritatie. Het enige nadeel aan het toestel is de vibratie. Wanneer je het toestel vast hebt voel je het vrij hard trillen wat ik niet gewoon ben van een scheerapparaat.

Pluspunten

• Scheert kort
  • Batterij

Minpunten

• Vibratie

Ivan 27-12-2017

Zeer comfortabel en fijn hanteerbaar

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Het scheerapparaat, Waterflex S5 heb ik gratis ontvangen en mogen testen. Het apparaat is compact en ligt fijn in de hand. De beweegbare kop vind ik ideaal om van mijn nek tot mijn kin in één keer alle haren te verwijderen. Persoonlijk ben ik ook een grote fan van de trimfunctie, die zowel voor gezichtsbeharing als lichaamsbeharing fijn werkt. In natte omstandigheden scheren werkt prima. Bij droog scheren is het schoonmaken simpel door slechts de haren weg te vegen, echter bij het nat scheren moet je de kop wat beter afspoelen en de onderdelen uit elkaar leggen om te laten drogen. De batterij gaat verassend lang mee en zelfs wanneer het lampje rood brandt kon ik nog 2 beurten scheren zonder dat het apparaat uitviel! Het scheren in de omgeving van acné of mijn litteken valt goed mee, enkel met de trimfuntie is voorzichtigheid belangrijk. Al met al een uitstekend product!

Pluspunten

• Batterij
  • Comfortabel
  • Fijn in de hand
  • Trimfunctie

Minpunten

• Redelijk veel geluid

Lowie 16-12-2017

Goed scheerapparaat voor een snelle scheerbeurt

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik kreeg de kans om dit product gratis te testen. De Braun WF2s is een zeer goed scheerapparaat om de overstap de maken van scheren met een mesje naar elektrisch scheren. De huidirritatie is zo goed als verdwenen. Zeer handig aan dit product is dat het (na enige oefening) relatief glad scheert. Ook de batterijduur is een echt pluspunt. Met een volle batterij kan ik meer dan een week scheren. Verder is ook de trimmer, en zeker het feit dat dit apparaat 100% waterdicht is zeer handig! Ook het reinigen van het apparaat is een kleine moeite: even wrijven met het meegeleverde borsteltje of eens vlug afspoelen onder de kraan! Ik ben dan ook erg tevreden van dit product.
Ja, ik beveel dit product aan!

Pluspunten

• redelijk glad
  • 100% waterdicht
  • uitschuifbare trimmer
  • uitstekende batterijduur

kevink 15-12-2017

perfect resultaat

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Vroeger gebruikt ik het klassieke scheermes. Het was even aanpassen maar nu zou ik mijn Braun scheerapparaat niet meer willen missen. Perfect resultaat. Het is handig dat je het apparaat ook onder water en met scheerschuim kan gebruiken. Enig nadeel is dat er geen handleiding of instructies bijzitten in de doorslaat na enig opzoekwerk is alles snel duidelijk. Ook op de site van Braun kan je veel nuttige info vinden mbt hoe je het best te scheren. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• resultaat

Minpunten

• geen handleiding

Sander C 14-12-2017
  • Product gekregen

Waterdicht product met goede kwaliteit

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Ik heb dit Braun scheerapparaat gratis ontvangen als testapparaat. Tot mijn verbazing is het verschil met mijn oude scheerapparaat groter dan verwacht. Dit Braun scheerapparaat biedt enorm veel meer comfort en gebruiksgemak dan mijn oude toestel.

Een van de grootste pluspunten voor mij is de uitschuifbare precisietrimmer die ervoor zorgt dat je op de moeilijkste plekjes op je gezicht alsnog zeer goed kan scheren. Ook is het een zeer multifunctioneel toestel: door de waterdichte behuizing en de mogelijkheid om zowel droog te scheren als met water/scheerschuim/… kan het de ene keer snel gebruikt worden en de andere keer onder de douche. Het levert kortweg een ideale scheerprestatie.

Een klein minpunt is wel dat het toestel enkel werkt wanneer het niet aangesloten is op het stopcontact. Je kan het dus niet gebruiken tijdens het opladen. Dit maakt het toestel echter wel veel veiliger en het toestel laadt verder ook zeer snel op dus het is zeker geen enorm probleem. De prijs is ook iets hoger, maar het toestel is het zeker waard als je ook van plan bent om alle functies te gebruiken.

Pluspunten

• precisietrimmer
  • Waterdicht

Minpunten

• Niet scheren tijdens opladen

Rob 14-12-2017
  • Product gekregen

Super gemakkelijk onder de douche

Geschreven voor: Braun WaterFlex WF2s

Enkele weken geleden heb ik dit product gratis opgestuurd gekregen om het grondig uit te testen.

Voordien gebruikte ik altijd manuele scheermesjes, dus de eerste dagen moest mijn huid wel even aanpassen aan het nieuwe scheersysteem. Na enkele dagen gebruik, was mijn huid aangepast en had ik amper nog last van scheerirritaties (wat ik voordien bij scheermesjes wel had). Het kan perfect onder de douche gebruikt worden, waardoor de kans op irritaties verminderd wordt.
Daarnaast heeft het apparaat ook een geweldige accu die super lang meegaat.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Glad scheerresultaat
  • Perfect voor onder de douche

Minpunten

• Fijne afwerking is moeilijk