Braun WaterFlex WF2s - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Simon T 12-03-2018

zalige scheerbeurt

Ik heb dit product gratis gekregen en getest. braun waterflex is een zeer handig apparaat zorgt voor een gladde scheerbeurt. Dit apparaat werd speciaal ontworpen voor de perfecte sheerbeurt onder water en dat laat het ook blijken zowel trimmen als het bijscheren loopt soepel ook het extra schuif/scheermesje om nog soepelder te scheren. ik ben alle sinds een tevreden klant. vroeger gebruikte ik altijd een scheermesje maar dit is nu verleden tijd deze manier bespaard me zowel tijd als geldt.

Rob K. 07-01-2018

Zeker een aanrader !

Ik heb de Braun WaterFlex WF2s Wet&Dry - scheerapparaat gratis ontvangen om deze te testen. Op het eerste oog een zeer strak design. Door de blauwe kleur krijg je direct het "wet&dry" gevoel, hij mag mee onder de douche! Ik heb hem ondertussen al 2 maanden flink getest.. als eerste punt; de batterij/accu. Deze gaat écht enorm lang mee. Ik heb hem tot nu toe maar 3 a 4 keer volledig opgeladen. Terwijl ik al dik 2 maanden ermee scheer! Op de verpakking hebben zij het over 1 uur opladen, 1 week scheren. De oplaadtijd klopt, die zit ongeveer tegen de 60 minuten aan. Maar hij gaat meer dan 1 week mee, bij mij dan tenminste. Dus daarom enorm blij met de gekozen accu. Vervolgt door het scheren. Ik heb hem eerst getest om "droog" te scheren, zonder schuim, zonder water. Ook hier word ik blij van, hij racet over je huid heen. Daarna heb ik de huid niet ingesmeerd om te kijken of dit uitslag zou geven. Ik heb geen uitslag gekregen, wel is het fijner voor de huid om er evt. Wat vochtigheid over te lappen. Daarna kwam het spannende deel.. De douche test ! Hij word wel gepromoot met een douche/ "wet" scheerapparaat.. maar was ik benieuwd of in de praktijk dit ook zo goed zou uit pakken als op de reclame. Dit is zeker het geval! Op de verpakking word echter wel vermeld dat hij tot 5 Meter diepte onder water kan. Alleen gebruik ik hem voor onder de douche en daar werkt hij prima ! Verder scheert hij zacht en heel glad. Het is fijn dat het kopstuk 33 graden kan draaien, hierdoor past hij zich makkelijk aan jouw contouren aan. Met schoonmaken heb ik ook geen problemen gehad, het kopstuk losmaken en onder de kraan schoonmaken gaat gemakkelijk.

De prijs/kwaliteit is goed en daarom dat ik dit scheerapparaat ook zeker zou aanbevelen!

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Strak design
  • Prijs/ kwaliteit
  • 33 graden draaikop

RobertL 02-01-2018

Braun WF2s

Superfijn scheerapparaat met handige trimmer! Scheert zeer zacht en glad, een echte aanrader! Enige waar ik tegenaanliep was dat de kop soms lastig los komt, waardoor schoonmaken lastiger is, maar dat zou ook kunnen komen door het feit dat ‘ie nieuw is. Ik denk dat dat vanzelf losser wordt.

Ik heb de Braun WF2s gratis ontvangen om te testen, maar had bij aanschaf van een nieuw scheerapparaat zeer waarschijnlijk ook voor dit model gekozen. Ik gebruik al jaren scheerapparaten van Braun, en ben er zeer tevreden over!

Robbe 30-12-2017

Zeer goed als eerste scheerapparaat

Ik heb dit product gratis mogen uittesten. Waar ik altijd scheermesjes heb gebruikt was het voor mij dan ook de eerste keer dat ik een scheerapparaat heb gebruikt. Het grootste gemak voor mij is dat het binnen enkele minuten schoon is gemaakt en dat het zowel droog als nat kan scheren. je bespaart dan ook veel tijd t.o.v. een scheermesje. Het nadeel is dan wel weer dat het apparaat wat moeilijker de hals kan scheren. Hier scheert het niet volledig alle haren weg terwijl het op de makkelijkere plaatsen volledig gelijk met de huid scheert. Hierdoor ben ik genijgt om toch eens in de week of tweewekelijks met een regulier scheermesje te scheren. Ik ben zeer tevreden over dit apparaat en gebruik het dan ook bijna iedere dag.

Pluspunten

• Veel sneller dan scheermesje
  • Makkelijk/Snel onderhoud
  • Scheert volledig glad
  • batterij gaat heel lang mee

Minpunten

• Minder glad in de hals

Thijsve 30-12-2017

Fijn en veelzijdig scheerapparaat

Ik heb dit product opgestuurd gekregen om te beoordelen. Na slechte ervaringen met goedkope scheerapparaten heb ik altijd scheermesjes gebruikt. Dit scheerapparaat echter, was van een hele andere klasse dan ik gewend was. Vooral korten haren en stoppels zijn geen enkel probleem voor dit apparaat en binnen een minuut ziet alles er weer goed uit. Voor langere haren zit er een trimmer op omdat de scheerkop die vaak niet in een kere meepakt. Het feit dat die ook onder de douche goed werkt vind ik een fijne functie. scheerschuim kan maar is totaal niet nodig en de apparaat irriteerd niet, het voelt alleen wel een beetje warm aan op je huid. De scheerkop kan dankzij het slimme ontwerp vrijwel overal met gemak bij. 8.5/10.

Pluspunten

• goed op stoppels
  • fijne trimmer
  • werkt goed onder de douche

Minpunten

• haartjes blijven zitten tijdens schoonmaken

walter93 27-12-2017

Mooi en gebruiksvriendelijk product!

Onlangs heb ik de Braun WaterFlex WF2s gratis mogen ontvangen om te testen. Na een aantal weken gebruik ik hem nog steeds (bijna) dagelijks. Direct uit de doos vond ik dit een mooi product! In gebruik is hij zeer gemakkelijk en scheert droog goed. Echter laat hij iets stuggere/langere haren vaak staan. De beweegbare kop zorgt ervoor dat je overal gemakkelijk kan komen. Onder de douche vond ik dit apparaat wat minder. Het voelde alsof hij de haren eruit trok in plaats van eraf schoor. Dit leverde wel wat irritatie op. Daarom gebruik ik hem alleen maar droog. Reiniging is gemakkelijk en de scheerkop is gemakkelijk te demonteren. De trimmer is fijn om je bakkebaarden mee bij te werken, maar voor de rest nutteloos in mijn opzicht. Het was wel fijner geweest als er een oplaadstation bij had gezeten in plaats van alleen de oplaadkabel.

Gwii 27-12-2017

Goei prijs/kwaliteit

Een tijdje terug ontving ik het Braun WF2s Black scheerapparaat. Ik had de kans om dit toestel gratis uit te testen in ruil voor een review.
Ondertussen heb ik het toestel al even kunnen testen en ik ben zeer tevreden van het resultaat. Vroeger heb ik nog een scheerapparaat gehad met ronde kop, het grote voordeel hieraan was dat de scheerkop zich aanpast aan de positie. Veel toestellen zonder ronde kop zijn niet zo flexibel. Maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. De scheerkop glijd over je huid en scheert mooi kort.
De batterij gaat er lang mee wat natuurlijk een groot voordeel is.
Na het scheren heb ik weinig tot geen irritatie. Het enige nadeel aan het toestel is de vibratie. Wanneer je het toestel vast hebt voel je het vrij hard trillen wat ik niet gewoon ben van een scheerapparaat.

Pluspunten

• Scheert kort
  • Batterij

Minpunten

• Vibratie

Lowie 16-12-2017

Goed scheerapparaat voor een snelle scheerbeurt

Ik kreeg de kans om dit product gratis te testen. De Braun WF2s is een zeer goed scheerapparaat om de overstap de maken van scheren met een mesje naar elektrisch scheren. De huidirritatie is zo goed als verdwenen. Zeer handig aan dit product is dat het (na enige oefening) relatief glad scheert. Ook de batterijduur is een echt pluspunt. Met een volle batterij kan ik meer dan een week scheren. Verder is ook de trimmer, en zeker het feit dat dit apparaat 100% waterdicht is zeer handig! Ook het reinigen van het apparaat is een kleine moeite: even wrijven met het meegeleverde borsteltje of eens vlug afspoelen onder de kraan! Ik ben dan ook erg tevreden van dit product.
Ja, ik beveel dit product aan!

Pluspunten

• redelijk glad
  • 100% waterdicht
  • uitschuifbare trimmer
  • uitstekende batterijduur

kevink 15-12-2017

perfect resultaat

Vroeger gebruikt ik het klassieke scheermes. Het was even aanpassen maar nu zou ik mijn Braun scheerapparaat niet meer willen missen. Perfect resultaat. Het is handig dat je het apparaat ook onder water en met scheerschuim kan gebruiken. Enig nadeel is dat er geen handleiding of instructies bijzitten in de doorslaat na enig opzoekwerk is alles snel duidelijk. Ook op de site van Braun kan je veel nuttige info vinden mbt hoe je het best te scheren. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• resultaat

Minpunten

• geen handleiding

Sander C 14-12-2017
  • Product gekregen

Waterdicht product met goede kwaliteit

Ik heb dit Braun scheerapparaat gratis ontvangen als testapparaat. Tot mijn verbazing is het verschil met mijn oude scheerapparaat groter dan verwacht. Dit Braun scheerapparaat biedt enorm veel meer comfort en gebruiksgemak dan mijn oude toestel.

Een van de grootste pluspunten voor mij is de uitschuifbare precisietrimmer die ervoor zorgt dat je op de moeilijkste plekjes op je gezicht alsnog zeer goed kan scheren. Ook is het een zeer multifunctioneel toestel: door de waterdichte behuizing en de mogelijkheid om zowel droog te scheren als met water/scheerschuim/… kan het de ene keer snel gebruikt worden en de andere keer onder de douche. Het levert kortweg een ideale scheerprestatie.

Een klein minpunt is wel dat het toestel enkel werkt wanneer het niet aangesloten is op het stopcontact. Je kan het dus niet gebruiken tijdens het opladen. Dit maakt het toestel echter wel veel veiliger en het toestel laadt verder ook zeer snel op dus het is zeker geen enorm probleem. De prijs is ook iets hoger, maar het toestel is het zeker waard als je ook van plan bent om alle functies te gebruiken.

Pluspunten

• precisietrimmer
  • Waterdicht

Minpunten

• Niet scheren tijdens opladen

Rob 14-12-2017
  • Product gekregen

Super gemakkelijk onder de douche

Enkele weken geleden heb ik dit product gratis opgestuurd gekregen om het grondig uit te testen.

Voordien gebruikte ik altijd manuele scheermesjes, dus de eerste dagen moest mijn huid wel even aanpassen aan het nieuwe scheersysteem. Na enkele dagen gebruik, was mijn huid aangepast en had ik amper nog last van scheerirritaties (wat ik voordien bij scheermesjes wel had). Het kan perfect onder de douche gebruikt worden, waardoor de kans op irritaties verminderd wordt.
Daarnaast heeft het apparaat ook een geweldige accu die super lang meegaat.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Glad scheerresultaat
  • Perfect voor onder de douche

Minpunten

• Fijne afwerking is moeilijk

bartloy 12-12-2017

Goed scheerapparaat

Ik kreeg dit toestel gratis toegestuurd om dit te testen.

Het toestel zelf scheert zeer goed, het vergt wel enige oefening om geen haartjes over te slagen aangezien de kop maar in 1 richting mee gaat met je huid. Verder heeft dit toestel een goede batterij duur en ligt het goed in de hand. Persoonlijk ben ik tevreden met dit toestel en zou ik dit aanraden aan anderen.

Pluspunten

• lange batterijduur
  • waterproof

Minpunten

• laat sommige haartjes staan

Olivier 06-12-2017

Goed scheerapparaat!

Een aantal weken geleden heb ik dit scheerapparaat gratis mogen ontvangen (komend van

scheermesjes) en sindsdien heb ik uitgebreid kunnen testen hoe en wat. Ik heb een aantal

dingen uitgeprobeerd om zo te zien hoe het apparaat presteert in verschillende

omstandigheden. Hieronder een samenvatting van verschillende situaties:

1)Droog scheren van een weekendbaard: Als vuurdoop voor het scheerapparaat heb ik gelijk

de lastigste situatie gepakt, namelijk zonder schuim of gel scheren van langere haartjes.

Deze situatie leverde uiteindelijk een prima resultaat op, het scheren duurde wel wat

lang aangezien een elektrisch apparaat lange haren minder goed kan aanpakken maar

desondanks een glad resultaat (nadat ik de lastigste haartjes nog met het mesje had

weggehaald). Af en toe gaf het apparaat wel een trekkend gevoel aan en haartje. Het

schoonmaken van het apparaat is verbluffend makkelijk, gewoon onder de kraan houden en

laten drogen.

2)Scheren met scheerschuim korte haartjes: Dit leverde keer op keer een veel

comfortabelere en snellere scheerbeurt op dan droog scheren, het apparaat gleed

moeiteloos over de huid. De lastigste plekjes heb ik soms weer met het mesje gedaan

aangezien dat iets sneller gaat dan met het elektrische apparaat proberen de haartjes te

verwijderen. Schoonmaken was weer een kwestie van onder de kraan houden.

3)Droog scheren korte haartjes: Scheren was comfortabel maar qua snelheid ben ik niet

super tevreden in vergelijking met een scheermesje.Schoonmaken blijft gemakkelijk.

Conclusie: Voor iemand die op zoek is naar een degelijk scheerapparaat van hoge kwaliteit

wat tegen water kan en met schuim kan scheren is dit een goede optie, voor mij was het

enige nadeel dat het apparaat niet erg snel is met scheren ten opzichte van een

scheermesje. Ik zou dit product wel aanraden aan vrienden.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Comfortabel

Minpunten

• Soms niet erg snel