Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Panasonic ES-LV65

Braun Series 7 70-S4200cs Elektrisch Scheerapparaat Met Oplaadstandaard, Precisietrimmer, Zilver

Braun Series 7 799cc-7 Wet&Dry

Braun Series 7 799cc-7 Wet&Dry

Braun Series 7 70-S7200cc Elektrisch Scheerapparaat Met SmartCare Center, Precisietrimmer, Zilver

Bekijk alle Scheerapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Panasonic ES-LV65 op Kieskeurig.nl.

robculemborg 08-12-2014

vier keer een tien geven lijkt wat overdreven, maar ik denk dat ik niet anders kan! scheert echt goed glad zowel met als zonder schuim,ik prefereer zelf met schuim omdat je dan een frisser gevoel krijgt, met mijn vorige apparaten altijd last van irritatie en rode plekken maar die komen er niet met deze panasonic!!
schoonmaken stelt niks voor, afspoelen onder de kraan, internetshop was de goedkoopste en binnen dag geleverd, perfect