Philips SHAVER Series 5000 S5588 - Reviews

(Extra) functies
precisietrimmer
Type/soort
scheerapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5588 op Kieskeurig.nl.

Patrick 07-12-2020

Goede batterij

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Ik heb de Phillips Shaver S 5588/30 nu een aantal weken in gebruik en hij bevalt goed. de batterij laadt snel op en gaat lang mee. Je kan hem doordat de batterij niet zo snel leeg gaat makkelijk een weekje mee nemen. Je krijgt een handige etui meegeleverd om je apparaat te beschermen
Bij het droog scheren wordt mijn huid erg glad en ik krijg geen huidirritatie en dat gebeurt bij andere merken wel. Nat scheren is met dit apparaat voor mijn huid niet fijn. door het water wordt de huid wat stugger en glijd de scheerkop niet makkelijk.

Het apparaat heeft een precisie trimmer , echter kun je dat klepje niet vast zetten waardoor je alleen naar beneden kan scheren anders klapt hij dicht.
Hij is groot en ligt bij mij daardoor goed in de hand.
Het schoonmaken gaat zeer gemakkelijk onder de kraan of douche. Er zit ook een borsteltje bij wat ook prima zijn werk doet, deze had wel een tikkeltje groter gemogen.

Pluspunten

• Zeer goede batterij
  • Glad scheerresultaat

Minpunten

• Precisie trimmer kan niet vast

Rcoe 07-12-2020

Philips shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Als je niet gewent bent om nat te scheren is dit echt een geweldige nieuwe ervaring.
Scheert heel glad en glijd heel soepel over je huid.
Hij is heel erg stil en de batterij gaat lang mee.
Ik heb hem na intensief gebruik van 3 weken 1 keer op hoeven laden.
Hij is makkelijk schoon te maken onder de kraan of onder de douche.
Prima product.

Pluspunten

• Batterij
  • Heel stil

PatrickSlegers 01-12-2020

Accu is TOP

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Ik ben nu bijna een maand de nieuwe Philips S5588/30 aan het gebruiken en hij bevalt me zeer. Het toestel is groot maar ligt zeer goed in de hand, de scheerkwaliteit is zeer goed en de batterij is gewoon top. Ik heb het toestel een maand geleden volledig opgeladen, ik scheer me elke dag en de batterij is nog maar voor 1/3 leeg. De scheerkoppen zijn ook zeer gemakkelijk te reinigen, gewoon openklikken en afspoelen onder stromend water. Ik blijf het echter moeilijk hebben met de oppervlakte rond de scheerkoppen, deze is gewoon te groot. OK, na dit toestel een maand gebruikt te hebben weet ik ondertussen wel in te schatten tot waar de scheerkoppen juist komen maar ik zie toch liever de randen van de scheerkoppen in plaats van dit moeten in te schatten.

ASV-1 30-11-2020

Lekker glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Al vanaf de eerste keer scheren was ik overtuigd van de scheer resultaten. De scheerkop volgt de contouren van het gezicht feilloos en geeft een glad scheer resultaat. Ook bij een 3 dagen baard is het geen probleem om pijnloos en snel de haren te verwijderen. Ik gebruik het scheerapparaat nu reeds 2 weken en de batterij heeft nog steeds 2 van de 3 strepen dus tijdens vakantie hoef je geen lader mee te nemen. Wat betreft lader: het zou gemakkelijk zijn geweest als de kabel was voorzien van een klittenbandje. Nu moet je de kabel oprollen rond de oplader wat niet echt handig is. Wat wel handig is dat de scheerkop eenvoudig met lauw warm water en het bijgeleverde borsteltje. Kortom een fijn apparaat ongebruik die een perfect resultaat oplevert.

Pluspunten

• Scheer resultaat
  • Eenvoudig reinigen

Minpunten

• Oplader zonder klittenbandje

Kenker 29-11-2020

Groot basic apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Vlak na de aanschaf van dit toestel was ik enthousiast, de contourvolgende scheerkop doet goed zijn werk, hij glijdt zeer zacht over de huid, het reinigen gaat heel simpel doordat je hem gewoon af kan spoelen onder de kraan of in de douche en hij is vrij stil in werking. Na drie weken gebruik ben ik er echte minder tevreden over, hij scheert niet alles in één keer er af waardoor je vaak drie a vier keer over dezelfde plek moet gaan, hij is behoorlijk groot en de vorm is niet bepaald ergonomisch te noemen waardoor hij wat log in de hand ligt. Het grootste minpunt vind ik echter de brede rand rond de scheermesjes, het is moeilijk om aan de haartjes vlak onder je neus te geraken zonder de behoorlijk forse kop in je neus te duwen. De geïntegreerde precisietrimmer is een leuke toevoeging maar voor mij niet echt nuttig.

Pluspunten

• Flexibele kop
  • Zacht voor de huid

Minpunten

• Brede randen rond mesjes
  • scheert niet alles in één keer

Kyanni 26-11-2020

Heel goed apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Hiervoor gebruikte ik steevast een Braun, dar mijn vorige Philips niet aan de verwachtingen voldeed. ik moet zeggend dat ze een inhaalbeweging hebben gemaakt; de kwaliteit en prestaties zijn top ! zowel droog als onder de douche blijft het apparaat gladjes en vlot scheren. ook de batterij gaat heel lang mee (nog geen enkele keer moeten opladen na 3 weken gebruik!). ook leuk is de mooie trendy case dat je er bij krijgt en het handige LED scherm. dit is mijn nieuwe favoriete apparaat geworden !

Pluspunten

• Zowel droog als nat te gebruiken
  • Lange batterijduur

Robindeherdt 26-11-2020

Een plezier

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Ik vind dit produkt zeer goed en een sterke verbetering tegenover de vorige modellen van philips.De grootste verbetering is het gemak waarmee je het kan kuisen n gebruik een simpele druk op een knopje ,het springt open ,afspoelen en terug dichtklikken.
Bij mijn andere scheerapparaten vallen de mesjes eruit, moet je ze met een raar soort gereedschap terug vast draaien wat nooit lukt, nee dan is dit echt wel 1000x beter.
Het scheercomfort is zeer goed weg irritatie,ik gebruik hem dagelijks als ik opsta en nog geen enkele irritatie gehad. Ook de vorm is beter en handiger hij heeft nu rechte kanten waardoor je veel gemakkelijker onder je neus scheert.
Hij laadt snel op, heeft een duidelijkedisplay en werkt verassend stil , ik scheer me in de slaapkamer en mijn vrouw slaapt rustig door.
Detondeuseis nu ook langer gemaakt en beter geplaatst waardoorje hem nu echt kan gebruiken en ook dit werkt zeer goed.
Ik kan dus zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit apparaat, zeker in vergelijking tegenover de vorige modellen , een echte aanrader dus

Pluspunten

• Comfort
  • Makkelijk kuisen
  • Stevig

Humptiedumptie 25-11-2020

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Dit scheerapparaat getest voor de review club. Nu 3 weken in gebruik, en boven verwachting ervaring. Dit is een stevig apparaat, kop zit vast aan het toestel. Plus de tondeuse zit er vast aan, daardoor degelijk apparaat, ligt fijn in de hand.
Het scheer resultaat is echt fijn, en na paar dagen gebruik, minder last van scheer irritatie, en is het resultaat veel gladder. Dit alleen nog gebruik droog. Nat scheren kan ook met dit toestel.
Top product, zeker een aanrader.

Pluspunten

• Stevig apparaat
  • Scheert glad
  • Minder irritatie

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Wimpie 24-11-2020

goed apparaat voor een prikje

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Best goed toestel en niet duur. Al een aantal weken dit toestel aan het testen en ja ik wil hem. Hiervoor had ik een toestel van een Duits premium merk, maar beviel pme niet echt, ook al was het een uit de duurdere reeks. Dit toestel is echt wel top. Laad vlug op, blijft lang opgeladen, maakt weinig geluid en het scheerd best wel glad. Ik heb nogal een zware baardgoei en met dit toestel scheer ik mij perfect zonder mij pijn te doen. Een klein puntje vqn kritiek is het reinigen van het apparaat, dat vlot niet zo goed. Maar dit mag de pret niet bederven, ik raad het toestel zeker aan

Pluspunten

• Weinig geluidshinder
  • Scheert zacht
  • Een gratis etui
  • laad vlug op
  • Blijft lang opgeladen

Minpunten

• Reinigen gaat niet zo vlot
  • De start/stop knop druk je vlug in bij het scheren

Wilco nijhoff 24-11-2020

Test

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Deze scheerapparaat nu bijna een week in huis en hij ligt lekker in de hand . De vorige scheerapparaten vond ik niet echt goed maar deze heeft tot nu toe mijn verwachting overtroffen ook qua scheren doet hij wat er van hem verwacht word ....het scheert lekker glad en de kop pakt alles stukjes mee ivm de flexibiteit dit apparaat ga ik nog verder testen maar tot nu toe een super apparaat die ik iedereen kan aanbevelen

Pluspunten

• Felxibile kop
  • Ligt lekker in de hand
  • Scheert lekker glad

Jip en janneke 24-11-2020

Het scheerapperaat is makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Laad snel op. Makkelijk in gebruik. Volgt goed de contouren van je gezicht. Snel schoon te maken. Baardtrimmer werkt perfect. Os echt een aanrader.

Marcel 23-11-2020

Scheert prettig en snel

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Heb ruim twee weken het Philips S5588/30 scheerapparaat in gebruik.
Mij bevalt de snelheid waarmee ik mij kan scheren, het eenvoudig schoonmaken van de kop en hoe het snel scheerapparaat weer op te laden is. Handig dat het apparaat zowel droog als nat te gebruiken is. Ik scheer mij standaard droog maar nat (onder de douche gaat het ook prima). De flexibiliteit van de kop is prettig, de kop volgt de huid prima. Onder de kraan spoel je de kop zo weer schoon, wat ook heel handig is. Twee nadelen, niet heel belangrijk: tijdens het laden kun je het apparaat niet gebruiken en de kop is redelijk groot, kom bijvoorbeeld niet helemaal bij de haartjes onder mijn neus. De bijgeleverde gebruiksaanwijzing is redelijk duidelijk, toch heb ik liever een gebruiksaanwijzing in tekst.

Pluspunten

• Scheert snel
  • Makkelijk schoon te maken
  • Zowel nat als droog te gebruiken

Minpunten

• Niet te gebruiken tijdens het laden
  • Forse kop

HermanW 20-11-2020

Goed solide apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5588

Het is een mooi apparaat. Voorheen gebruikte ik alleen mesjes, dit is sneller en makkelijker. Wel vind ik het teleurstellend dat je op de lastige plekken nog even met een mesje de laatste haren moet weghalen.

Pluspunten

• Strak design
  • Goede accuduur

Minpunten

• lastige plekken niet toerijkend