Philips SHAVER Series 5000 S5585 - Reviews

Beste deals -8% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5585 op Kieskeurig.nl.

7,9

Waaromnieteigen 19-09-2021

Scheert goed en lange accu gebruiktstijd

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Alweer mijn derde Philips shaver, de anderen zijn naar ongeveer 5 jaar gebruik helaas overleden ( mijn eerste Philips shaver met snoer heb ik nog als reserve, werkt nog met 30 jaar) Tegenwoordig gaat het niet meer zo lang mee. Deze nieuwe is wel wennen, de motor lijkt minder snel te lopen en ook zijn de koppen minder glad dan mijn vorige. Ik scheer altijd, nat met alleen water, en dan moet nu eerder weer spoelen om geen irritatie te krijgen.
Hij scheert niet gladder dan vorige
Jammer ik had gehoopt op een beter resultaat met een nieuwere versie. Toch ben ik tevreden

Mijt 16-09-2021

Valt steeds uit

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik heb lichte haar groei. Als ik na twee dagen ga scheren valt het scheerapparaat 5 tot 6 keer uit. Waardeloos.

Van der Lubbe 15-09-2021

Een scheerapparaat om van te houden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Scheert mooi glad in één keer. Moet wel opletten dat ik tijdens het scheren niet op de aan uit knop druk. Lang te gebruiken zonder op te laden.

Stuka 11-09-2021

Zeer gladde baard in enkele seconden tijd !!!!!!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Zeer gladde baard, super kort scheren , kan er zelfs wekelijk zijn haar mee scheren, voor iemand die praktisch kaal is geen tondeuse meer nodig......de ideale vervanger. Kortom een super tevreden klant het scheren gaat zoveel sneller

moosmetenez 05-09-2021

Voldoet redelijk

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Van long time mesje gebruiker naar scheerapparaat was een hele stap. Snel even het apparaat pakken is super gemakkelijk, alleen het resultaat is nooit zo glad als de mesjes.

Mr. Medion 04-09-2021

Niet prettig

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Mijn ervaring is dat ik veel harder moet werken om mijzelf glad te scheren. Het duurt langer, het resultaat is minder. Ik scheer mij nu na met een mes. Bij mijn eerdere Philips, kleiner model, was dat niet nodig.

Bratschist 03-09-2021

Prima,maar

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Scheert zeer kort, voelt prettig.
Mesjeskoppen laten te gemakkelijk los, het apparaat maakt dan veel lawaai

Lenten 29-08-2021

Zeer goede machine

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Het toestel ligt goed in de hand en scheert zacht en glad. Het is wel groot maar dat is geen nadeel. Gemakkelijk te reinigen en geleverd met een hardcase voor op reis.
Trimmer is onhandig. Het was beter als opzetstuk is het vorig model

wetthra 28-08-2021

goed zonder meer .

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik gebruik een Philips scheerapparaat nog van +- 30 jaar oud zonder probleem weliswaar niet alle dagen en bovendien nog een cadeautje scheerapparaat type HS 100 ook in goede staat. Natuurlijk is mijn nieuw toestel wel vlugger en scheert ook gladder maar veel verschil met vroeger .. nee !

Alwe 28-08-2021

Groot van formaat en scheert wel glad.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Hij scheert weer lekker glad.
Apparaat is groter dan een gemiddelde scheerapparaat.
Nadeel is dat er veel kunststof rondom de scheermesjes zit zodat het scheren onder je neus lastig is om alle haartjes te verwijderen. De kop is dus te groot in omvang.

Jbo12 28-08-2021

Très bon rasoir électrique

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Cela doit être le troisième rasoir Philips avec lequel je me rase depuis plus de cinquante ans, c’est pour cette raison que j’ai choisi ce modèle qui me convient parfaitement. Il est léger, rase de près, silencieux, possède une grande autonomie de rasage, un bon rapport qualité /prix.

marbleu 24-08-2021

scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

het scheerresultaat van deze shaver is uitstekend. ook fijn dat er een trimmer op zit. hij is wel tamelijk groot en daardoor moeilijk te hanteren. niet te hard drukken.

80 jarige 21-08-2021

te oud

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik ben bijna 80 jaar. Mijn huid is te oud om prettig te werken met dit scheerapparaat. Door de bewegende koppen zit de huid soms even klem. niet prettig. Jammer.

Jean Luc 01-08-2021

Philips scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik heb het scheerapparaat nu 6 weken gebruikt en ben er erg tevreden over. Het werkt prima net als de tondeuse. Het opladen hoeft maar één keer in de 3 à 4 weken. Kortom, een aanrader wat mij betreft.

Redbull1 01-08-2021

Scheerapparaat die werkt!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Aankoop naar een lange twijfel periode van droog, mesjes en een nieuw apparaat van Philips.
Het apparaat doet wat het moet doen, top!

Stanga 10-07-2021

Blij verast met de Philips S5588/30

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik heb dit product uitgekozen, omdat mijn oude 5000 serie het niet meer deed. Deze lijkt op zijn oudere broer uit de 9000 serie. Los van alle technische vernuft, kan het op slot in zijn reistas. Droog en nat scheren kon hij al, power adapt en 360 roterend maken, de prijs/kwaliteit verhouding bijzonder. Nog geen 80 op mijn 60+.

KPLL 06-07-2021

Scheert mooi glad.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Het apparaat scheert mooi glad en is eenvoudig te reinigen.
Nadeel vind ik dat het wat lomp in de hand ligt.
Verder een prima ding.

Summer 29-06-2021

Valt enigszins tegen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Scheert onder de neus, mondhoeken en hals (rond de adamsappel) niet goed glad, Je moet door hard aan te drukken en diversen malen er overheen gaan een redelijk resultaat krijgen.

Karel 1 26-06-2021

Scheert prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Scheerkop is groter als mijn oude apparaat en volgt veel beter de contouren van mijn gezicht. Hoef ook minder lang te scheren om toch glad aan te voelen.

Rfl9654 18-06-2021

Rasoir n'est pas conçu pour barbe dur

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Moteur ne tourne pas assez vite,rasoir n'est pas adapté pour une barbe dur,difficile à se raser de près en-dessous du nez.
Avec ce type d'appareil il me faut deux fois plus de temps que vos anciens appareils