Philips SHAVER Series 5000 S5585 - Reviews

(Extra) functies
precisietrimmer
Kleur(en)
blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5585 op Kieskeurig.nl.

7,9

Jacques.. 16-01-2021

fantastisch scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Het apparaat scheert heel glad door de flexibele 360 D scheerkoppen, ligt goed in de hand. Is gemakkelijk schoon te maken. Goede acculevensduur. Al met al een prima aankoop geweest.

hestan 13-01-2021

goed product maar...

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Het contactoppervlak is in verhouding tot de scheerkoppen te groot waardoor het te scheren vlak niet overal kan bereikt worden.

Ikkuh66 11-01-2021

Goede Philips scheerapparaat voor deze prijsklasse

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Deze philips S5588 is een goede stevige scheerapparaat.
Voor mij is er 1 min puntje het opladen gaat niet echt snel.
Maar voor de rest hij ligt stevig en goed in de hand, en er zit een baardtrimmer op ook handig.
Scheert ook wat beter als mij vorige Philips Scheerapparaat de S5050, omdat ik een harde baard groei heb gaat deze er makelijker er doorheen.
Dus alles bij alles een prima scheerapparaat.

vogelvis 05-01-2021

doet zijn werk goed

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

scheert prima, moet niet vaak opgeladen worden'
handig dat je kan zien voor schoonmaken.
stevig. reiskoffertje

Jan Kees 05-01-2021

Forse shaver, die goed werkt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Het apparaat is een stuk groter, dan mijn vorige, wel even wennen. Het geluidsvolume is ongeveer hetzelfde, redelijk stil. De aan/uit knop reageert vlot, waardoor in het begin tijdens het scheren het apparaat nog wel eens uit ging.
Accu laad snel op en je kunt er flink wat scheerbeurten mee doen.

Mobbels 04-01-2021

tegenvaller

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Mijn oude scheerapparaat vervangen door bovenstaande apparaat. Dat bleek achteraf een onnodige aankoop. Er is geen verschil in het resultaat.

Brander 30-12-2020

slecht apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Mei 2019 gekocht de philishave 5550 na anderhalf jaar vliegt er bij een scheerbeurt de scheerkop meermalen af wegens de zeer zwakke constructie.

Jean-marie 24-12-2020

Bon appareil mais des manquements

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Le rasoir rase plutôt bien, l’autonomie n’est pas élevée, ne partez jamais sans l’adaptateur pour le chargeur
Ensuite il est impossible de ranger le rasoir et son adaptateur dans l’étui fourni ( risque de l’oublier très élevé.
Le rasoir ne fonctionne pas si branché à l’adaptateur, faut attendre un bon 15 minutes pour avoir un minimum de courant pour se raser
Il n’y a pas de cache de protection des têtes de rasage, accessoires que j’ai toujours eu avec mes précédents Philips.
Déçu de cette présentation bas de gamme , Philips pourrait faire mieux pour son image de marque en terme de qualité perçue.

Vvbvv 22-12-2020

Degelijk apparaat, goed scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik gebruik dit scheer apparaat nu al een paar weken en ik ben heel tevreden met het scheerresultaat. Het apparaat is redelijk groot, maar dat is op zich geen probleem, want hij is lekker licht en hij ligt goed in de hand. Ik ben zelf gewend droog en nat af te wisselen en was dus heel benieuwd naar het nat scheren met een elektrisch apparaat. Conclusie: Het scheert (bijna) net zo comfortabel als nat scheren. Het schoonmaken is ook geen probleem. Gewoon onder de kraan afspoelen. Philips raadt aan dat je voor het schoonmaken een apart bakje gebruikt, wat je er dan bij moet kopen, maar ik denk dat ik dat voorlopig niet ga proberen. Onder de kraan werkt prima. Met mijn vorige scheerapparaat had ik nogal last van irritatie. Zeker als ik mij een paar dagen niet geschoren heb. Daar heb ik met deze Philips veel minder last van. Het apparaat komt in een handig etui, waardoor je het makkelijk overal mee naar toekunt nemen. Het opladen gaat behoorlijk snel en je kunt hem daarna ruim meer dan 10 keer gebruiken.

Mesters 20-12-2020

Handig en goede resultaten.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ken geen negatieve kenmerken aangeven , ik vergelijk het met mijn oude philips scheeraparaat van 25 jaar oud.

AleKu 15-12-2020

easy to use, very good battery life

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik heb het apparaat 4 weken geprobeerd, na deze testperiode ben ik erg blij met dit product, dus ik besloot het te kopen.
Het overtuigde me van zijn betrouwbaarheid, snelheid, manoeuvreerbaarheid, zeer goede batterijduur.
Ik heb hem ook onder stromend water getest, hij gedraagt zich uitstekend ..

Feelbest 09-12-2020

Evolutie, geen revolutie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik heb dit scheerapparaat nu zo'n twee weken in gebruik.
Ik gebruikte hiervoor een Philips scheerapparaat waar ik al ongeveer 25 jaar mee doe.
Alhoewel dat toestel technisch gezien nog niet aan het einde van zijn leven was, diende zich een mooie kans aan om deze te gaan gebruiken.
De verpakking was prima in orde en in mijn ogen ook wel aantrekkelijk.
Waar ik altijd wel een glimlach van om mijn mond krijg zijn alle beweringen die er op de doos te lezen zijn. Het moet in de praktijk maar blijken of dat allemaal waar is.
Eerst heb ik hem volledig opgeladen en heb daarna nog een aantal dagen gewacht met gebruiken. Zo kon ik de baardhaartjes wat langer laten worden om een goed oordeel te kunnen geven over het scheerresultaat.
En ik moet zeggen dat het me niet tegenviel, maar ook niet helemaal meeviel.
Feit is wel dat er een flinke verbetering is van het resultaat t.o.v. het apparaat van 25 jaar oud. Maar dat mag in mijn ogen ook wel. Het grootste deel van de langere haren wordt goed weg geschoren. Maar net als bij het andere toestel blijft een deel van de haartjes gewoon zitten. Ik moet er dan meerdere keren heel rustig overheen gaan om een acceptabel resultaat te krijgen. Toch (b)lijkt dit beter te gaan.
Ik heb hem nu meerdere malen gebruikt, ook met kortere haartjes.
En met korte baardhaartjes doet ie het echt een stuk beter dan mijn oude apparaat.
Ondanks mijn redelijk gevoelige huid merk ik bijna geen irritatie tijdens of na het scheren.
Al met al vind ik het wel een aanrader. De truc voor mij is om de baardharen niet te lang te laten worden.

Dominique138 08-12-2020

Scheert zoals het hoort

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ook ik schrijf een review mede dankzij Reviewclub. Zelf heb ik de Philips Oneblade (is redelijk klein en perfect om te trimmen) en kon ik het niet laten om ook deze grotere unit van Philips te testen en te vergelijken. Allereerst is het inderdaad een groot apparaat, voor mijn redelijke grote handen perfect. Het is vrijwel apart hoe de SkinIQ werkt als je het apparaat langs je gezicht laat gaan. Het gaat volkomen automatisch. Goed het trimmen gaat met Oneblade altijd vlekkeloos en gemakkelijk. Ik moest daarom erg wennen aan dit apparaat, ook omdat bij wat langere haren het pijnlijk is om te trimmen. Echter was dit in het begin en heb ik daar nu geen last meer van. De accuduur is inderdaad geweldig lang en opladen hoeft ook niet lang te duren. Schoonmaken en onder de douch scheren gaat ook zoals het hoort. Met nadere woorden een top product. Verder heb ik 1x glad geschoren en dat ging ook goed. Wel ben ik van mening dat het voor dagelijks gladscheren beter geschikt is dan een trimmer.

Sweedness 07-12-2020

fijn apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik heb de Phillips Shaver S 5585/30 nu een aantal weken in gebruik en hij bevalt goed. De batterij laadt snel op. Hij gebruikt tijdens het scheren ook niet veel batterij en gaat dus niet snel leeg. Er zit een handige etui bij die het apparaat beschermd als je het mee wilt nemen. En omdat de batterij dus niet snel leeg gaat kan hij makkelijk mee als je een weekje of weekendje weg gaat.
Bij het droog scheren wordt mijn huid glad, ik krijg geen huidirritatie wat ik bij andere merken wel krijg. Onder de douche vind ik het apparaat niet fijn scheren, door het water wordt je huid wat stugger en dan glijdt hij niet fijn over de huid heen.
Het apparaat ligt fijn in de hand en is goed vast te houden. Het klepje van de tondeuse is wel wat minder, bij mijn oude Philips scheerapparaat kan het klepje vergrendeld worden, bij dit apparaat niet en dat resulteert in dat je alleen naar beneden kan scheren anders klapt hij dicht.
Het schoonmaken is heel makkelijk met het borsteltje, het borsteltje is wel aan de kleine kant. Maar even onder de kraan houden werkt ook goed.

EnzoR 04-12-2020

Een top product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik heb het geluk dat ik dit scheerapparaat mag testen. Ik ben gewoon om me te scheren met een scheermesje dus was het voor mij bang afwachten hoe ik het zou ervaren met een scheerapparaat. Vanaf de eerste scheerbeurt was ik direct verkocht. Ik heb nogal een zware baardgroei maar voor het toestel was dat geen enkel probleem. Zonder stevig te moeten duwen ging het heel vlot en pijnloos. Ik gebruik het onder de douche en het resultaat is echt goed. Voor de bakkebaarden is er de uitschuifbare trimmer. Gemakkelijk te gebruiken. Het toestel ligt echt goed in de hand.
Met andere woorden: een echt top product

Yannick 20 04-12-2020

Mooi en degelijk scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Heb hem opgestuurd gekregen om hem te testen ben zelf er erg tevreden over zit er over erg fijn is dat hij zo wel nat en droog is te gebruiken.
Fijn gebruik, ligt goed in je hand en is lekker robuust.

Marielle wassen 03-12-2020

Testen Philips shaver series 5000 s5585

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Na jaren met de hand scheren mocht ik eindelijk weer een scheerapparaat ter hand nemen dmv de reviewclub.
Wat een vooruitgang met jaren terug! Dit scheerapparaat is zeer stil en bij aanvang denk je dat hij op halve toeren werkt, omdat hij zo geluidsarm is, maar niets is minder waar. Hij is ontzettend stil, maar scheert in 1 keer ontzettend glad. Het ligt ontzettend aangenaam in de hand.
Ook vind ik het fijn dat je hem onder de douche kunt gebruiken, scheelt heel veel tijd sochtends, want je kunt nu dingen gewoon tegelijk doen. Heb voor de test speciaal het scheren met schuim uitgeprobeerd maar zie daar eigenlijk geen meerwaarde van. Toch geeft het wel een vertrouwd gevoel na jaren met de hand geschoren te hebben.
De beweegbare koppen rollen fijn over het gezicht en zo kom je ook op de moeilijkere plekjes.
Ook fijn dat je kunt zien hoeveel batterij er nog in zit. Dat scheelt zoveel, zo kom je nooit voor verrassingen te staan of met een half geschoren gezicht. De batterij gaat relatief lang mee. Toch zou het fijn zijn als het aan zou geven hoeveel procent batterij er nog in zit.
Het apparaat zit in een stevig hoesje en neemt niet veel ruimte in beslag in je toilettas. Echt fijn dus.
Of ik nadelen ondervind? Uh, nee, ik heb alleen als aanvulling de indexatie van procenten in batterijniveau.
Ik beveel dit product echt aan iedereen aan.

Pluspunten

• Zowel droog als nat te gebruiken
  • Ligt fijn in de hand
  • Compact

Minpunten

• Batterij niveau in procenten zou beter zijn

Engelhartje 02-12-2020

super scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik test dit apparaat nu enkele weken uit en moet zeggen het bevalt mij prima. De eerste keer vond ik het wel wat onwennig omdat het groter is dan een doorsnee schaarapparaat en het was beetje raar om tussen mond en neus te scheren maar na een paar keer viel dat goed mee. Het doet wat het beloofd zo is mijn huid zeer glad en zelfs nat scheren gaat heel goed. De batterij is vrij snel opgeladen en gaat zeer lang mee. Daarbij heeft het een mooi design en is er een beschermhoesje bij dat is zeer handig om het mee te nemen in de wagen of op weekend. Het ligt goed in de hand. Ja ik vind het een super scheerapparaat!!

Berend1510 02-12-2020

Redelijke scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Ik mocht deze scheerapparaat testen , normaal scheer ik met mes en zag dat je met apparaat ook nat kon scheren , er zit een makkelijke opbergtasje bij het enige minpunt is dat je de lader er niet bij in kan doen , en geen beschermkapje op de scheerkop . Het laden gaat vrij snel dus begon het testen ik heb een gevoelige huid dus was erg benieuwd bij de eerste keer had ik wondjes na het scheren en het scheren met dit apparaat vondt ik niet erg fijn , men huid was rood ondanks de scheergel . Ik dacht ff wennen maar opvolgende keren weer het zelfde en ben tot de conclusie gekomen dat het niets voor mij is en toch maar weer met een mesje ga scheren . voor een ander zou best een goed apparaat zijn en het fijne is je kan m onder de kraan afspoelen

Ozzie 02-12-2020

Voldoet aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 5000 S5585

Van origine ben ik een natscheerder( al erg lang) Nu er al een tijdje elektrische (nat) scheerapparaten op de markt zijn dacht ik; ik moet het maar eens proberen. Erg tevreden over het resultaat. Scheert niet zo "diep" als met een mesje maar voldoende om er niet ongeschoren uit te zien. Zeker als je haast hebt is het handig. Accu gaat boven verwachting niet snel leeg.

Pluspunten

• Natscheren (onder de douche)
  • Accuduur

Minpunten

• Nét niet zo glad als met een mesje