Braun Series 5 50-W1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Wit - Reviews

Scheermethode
nat en droog scheren
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer, volgt de contouren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 5 50-W1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Wit op Kieskeurig.nl.

7,4

Björn 10-09-2020
  • Product gekregen

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 5 50-W1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Wit

Ik ben een fervente gebruiker van scheermessen. Toch probeerde ik deze even uit. Ligt goed in de hand en is licht. Scheerkoppen bewegen ook goed mee. Scheerresultaat met mesjes vind ik nog altijd beter.

Michael B 03-09-2020

Aangenaam in gebruik

Dit product werkt goed en is makkelijk te reinigen. Het is heel handig dat je er ook opzetstukken kan opzetten zoals de trimmer. Het scheerresultaat is goed en het scheert vlot. Het apparaat is ook waterproof, wat ervoor zorgt dat je het ook nat kan gebruiken en kan reinigen met water.

Pluspunten

• Waterproof
  • Goed scheerresultaat
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Geen opbergzakje

Jonas 03-09-2020

Prijs kwaliteit zeer goed toestel

Prijs kwaliteit zeer goed scheermachine. Zeer gladde scheerbeurten zonder enige irritatie. Alsook de precisie trimmer trimt zeer efficiënt en aangenaam. Beide koppen zijn zeer makkelijk te veranderen en zijn gebruiksvriendelijk in onderhoud.

Pluspunten

• Trimmer
  • Reiniging

Petrick 31-08-2020

Glad geschoren

Ik heb de Braun series 5 mogen uit testen, het is een handig apparaat de batterij gaat zeer lang mee, het opladen gaat ook zeer vlot! Je kan het toestel gebruiken met scheerschuim of droog. Mijn voorkeur gaat uit naar droog. Integenstelling met mijn vorig apparaat heb ik zogoed als geen irritatie Meer! Het uitwassen is kinderspel, gewoon water laten door lopen en de machine is terug proper. Er zit een zeer handige trimmmer bij die je wel zelf telkens moet wisselen.

Pluspunten

• Snelle reiniging

Minpunten

• Appart trim stukje

elboudamoussi 31-08-2020

Precies

Ik ben tevreden met de aankoop van mijn Braun 50-W1200s. Ik heb het proberen met een nat en droog gezicht en het scheerresultaat is perfect. Na 5 minuten opladen kan ik het gebruiken. Ik beveel dit product aan.

Pluspunten

• Nat en droog
  • Accessoires
  • Batterij

Nicholas 30-08-2020

Degelijk toestel

Ik heb de Braun series 5 model 50-W1200s getest. De machine levert een goed scheerresultaat op maar is wel eerder voor medium baardgroei. De batterijduur is lang en laadt snel op. Eenvoudig schoon te maken door het reinigen onder lopend water. Het apparaat ligt goed in de hand. Het trimstukje moet je steeds verwisselen.

Pluspunten

• Eenvoudig reinigen
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Weinig accessoires
  • Geen etui

Arnoi 29-08-2020

Prijs kwaliteit aan te raden

Ik heb dit product enkele weken mogen testen en ben er vrij positief over. Het toestel ligt goed in de hand, ziet er mooi uit en is eenvoudig aanpasbaar (tussen trimmer en scheerapparaat). Heel handig is dat je het zowel droog als nat kan gebruiken. Het geeft in beide gevallen een mooi scheerresultaat zonder irritaties. De trimmer zelf is niet te vergelijken met een echte baardtrimmer, maar wel een leuke gadget die de basis doet. Autonomie van het toestel is ook heel goed. Enkel jammer dat het toestel niet in een doosje / etui zit.

Pluspunten

• Autonomie
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen tasje

Tau 28-08-2020

Voldoet niet an de verwachtingen

Braun 50-W1200s White heb ik enkele keren gebruikt maar voldoet bij mij niet aan de verwachtingen. Na enkele jaren met een scheermesje te werken wou ik het mij makkelijk maken en toch eens een scheermachine uittesten. De baard op mijn gezicht verdwijnt zonder enig probleem. Maar de haartjes op mijn nek blijven hardnekkig aanwezig en moet ik achteraf met een scheermesje bijwerken. Het scheren voelt voor mij persoonlijk niet comfortabel aan.

stef321 27-08-2020

comfortabel en vlot glad

De Braun 50-W1200s Wit is een zeer degelijk toestel na enkele weken testen. Het voelt zeer natuurlijk aan als je het vasthoudt en het de contouren van je gezicht volgt. Het resultaat bij nat en droog scheren is zeer goed. Het onderhoud kan heel gemakkelijk door het onder de kraan te houden. Enige minpunt is de verpakking: er is bijvoorbeeld geen etui voorzien voor het apparaat.
Conclusie: dit is een zeer degelijk toestel en doet wat het moet.

Pluspunten

• comfortabel
  • batterij

Minpunten

• minieme verpakking en opbergopties

OlivierT 24-08-2020

Superproduct

Het product voldeed aan mijn verwachtingen. Het scheerde zeer glad en vlot. Batterijduur was redelijk lang voor paar keer te kunnen scheren. Je mag wel geen volle baard hebben want dan zal het moeilijker zijn. Zou het zeker aanraden aan vrienden.

Pluspunten

• Mooi glad
  • Batterij duur

Minpunten

• Volle baard

Ruun 19-08-2020

Goed standaard scheermachine

Het is een goed scheermachine. Het doet wat het moet doen. Als je van een scheermesje komt is dit een hele verbetering. Je hebt geen last van een geïrriteerde huid. Het is geschikt voor lichte & medium baardgroei. Als je een volle baard hebt, zal deze machine waarschijnlijk niet voldoen. Je krijgt een trimopzetstukje erbij voor te trimmen, zeer handig en het is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Doet wat het moet

Minpunten

• Trimstukje moet je er apart opzetten