Philips 6000 series HQ6925 - Reviews

Reinigingssysteem
Scheren met snoer
Bedrijfstijd
35 min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

alberta2012 10-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Bijzonder goed scheerapparaat! Werkt zeer effectief en het resultaat is geweldig. Hij is ook heel stil zodat ik eerst dacht dat de prestaties navenant waren. Integendeel! De accu houdt het behoorlijk lang vol. Je krijgt relatief erg veel waar voor je geld want dit scheerapparaat is ook nog eens zeer redelijk geprijsd. We hebben hier ook nog een Braun 5414 liggen, aangeschaft als beste uit de test van de Consumentenbond en ook nog eens meer dan twee keer zo duur, maar, hoewel degelijkheid ten top, haalt die het bij lange na niet niet bij deze!

Karolos 22-07-2016

Een erg goed product.

Een apparaat waarmee ik me bijna net zo glad kan scheren als "nat". Het grote verschil? Geen wondjes meer na het scheren.

Royke91 18-03-2016

Kwaliteit en prijs een top product!

De HQ6925/16 is 1x gebruikt door mijn Opa zaliger. Na zijn overlijden laatst heb ik deze overgenomen. Ik scheerde voorheen altijd met scheermesjes en was benieuwd of dit iets voor mij was. Omdat ik namelijk in het verleden al eens andere type elektrisch scheerapparaten had getest en niet echt beviel. De eerste keer elektrisch scheren is altijd wennen. Toch voelde het vertrouwd voor mijn huid, had ik geen rode uitslag en scheerde ik nagenoeg glad. De scheerkop met drie roterende mesjes pakte goed op de huid en pakt ook de moeilijkere plekjes. Na 2 weken in gebruik te hebben ben ik nog een zeer tevreden gebruiker.

glad123 23-01-2016

goed scheerapparaat voor een redelijke prijs

goed scheerapparaat voor een redelijke prijs en gemakkelijk te bedienen en schoon te maken voor mijn geestelijk beperkte zoon

cleem 15-01-2016

Dit app ligt lekker in de hand met het scheren.

Dit app ligt lekker in de hand met het scheren.
Deze tekst is voor mij voldoend e om te vertelllen dat dit aapp goed is.....

meins028 08-12-2015

uitstekend

Als trouw gebruiker van philips scheerapparaten ben ik zeer tevreden met de aanschaf van een nieuw scheerapparaat uit de 3000 serie.
Een gladgeschoren gezicht is niet allen plezierig voor het eigen welbevinden, maar heeft evenzo een positieve uitstraling op de directe omgeving.

gompie6 14-11-2015

Had niet anders verwacht,van de 3000 serie PT 727

Ik gebruik al +/- 50 jaar philips scheerapp.na alle tevredenheid,heb eens voor 20 jaar terug `n ander merk geprobeerd maar na `n half jaar toch weer terug naar de Philips; en dan vooral de oplaadbare niets makkelijker,dan dat gedoe met die snoer je hebt niet overal stopcontacten.!!

bert1965 07-07-2015

Goed scheerapparaat voor een redelijke prijs

Erg stil apparaat, je hoort hem bijna niet.
Ik moest even wennen aan de flexiebele koppen van dit apparaat, hij lijkt iets minder snel als mijn oude maar dat zal vanzelf wennen.

Jos1947 04-05-2015

Prima

Na het schoonmaken komt het een enkele keer voor dat de mesjes niet op de goede plaats zitten en maakt hij geen goed geluid. Door het een aantal keren opnieuw in elkaar te zetten lukt het wel maar het is zeer vervelend.

HendrikJan1 23-06-2013

Goed apparaat, maar scheerresultaat wordt na half jaar al minder.

Het scheerapparaat is qua design lekker in de hand liggend, maar qua scheerresultaat, begint het steeds minder te worden, Nieuwe mesjes zijn bijna net zo duur als een nieuw apparaat. Jammer !

Marinus1947 16-06-2013

Prijstechnisch een uitstekende keus

Een prima resultaat met scheren. Het snoer is aan de korte kant en er is in of aan het apparaat geen plek voor het borsteltje.

pietebeer 15-06-2013

Voor de prijs voldoet het scheerapparaat redelijk, het scheerresultaat is niet optimaal

Het apparaat functioneert zoals het moet echter het scheerresultaat is niet optimaal. Het scheren duurt relatief lang en de huid is niet glad

radioman 09-04-2013

Een goed scheerapparaat met redelijke prijzetting

Ik ben tevreden met het Philips scheerapparaat

Er ontbreekt op een opbergcassette en een wandhouder voor opladen.