Braun Series 8 8340s Volgende Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Zwart

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Nebula 04-02-2020
Ik heb dit apparaat gekocht omdat het iets goedkoper is dan zijn varianten. Na hem enkele maanden te gebruiken kan ik zeggen dat hij makkelijk te gebruiken en onderhouden is. Zelf gebruik ik hem onder de douche wat goed lukt. Het enige minpunt vind ik de precisietrimmer. Deze vind ik iets te klein om aangenaam mee te werken.

Pluspunten

• Makkelijk onderhoud
  • Droog en nat te gebruiken
  • Prijs

Minpunten

• Kleine precisietrimmer

Jana 13-12-2019

Gemak in gebruik!

Ik gaf het scheerapparaat braun series 8 als geschenk aan mijn man omdat zijn toestel het aan het begeven was, en ik er toen net één ontving om te testen. Toen hij het de eerste keer testte was hij verbaasd over het gemak in gebruik. Dit vooral omwille van de bewegende kop, maar ook het ingebouwde trimstuk. Hierdoor kon hij zijn baard perfect trimmen.

Hij gebruikt het nu ongeveer een maand en is zeer tevreden van het product. Het grootste gemak is dat je het na gebruik zo in het oplaadstuk kan zetten en het altijd klaar is voor gebruik.

Het toestel kan ook nat gebruikt worden, dit testte hij eenmaal maar lukt hem minder goed dan op droge huid. Maar dat is elk zijn mening denk ik.

PH 27-11-2019

Goed scheer resultaat

Ik heb het apparaat nu vier weken gebruikt en bevalt super. Had hiervoor een 3 series en deze is echt veel fijner. Resultaat is veel gladder. De accu duur is ook super. Houd het zeker 4 weken vol. Schoonmaken is makkelijk. Even kop eraf halen en uitspoelen. Ik mocht dit gratis product testen en super tevreden mee.

Pluspunten

• Accuduur

Nvds 26-11-2019

Braun Series 8 8340s Black/Red

Ik gebruik de Braun Series 8 8340s Black/Red al een tijdje, en hij past echt perfect bij mij.
Ideaal aan dit scheerapparaat is dat je zowel droog als nat kan scheren, want hij is waterdicht!
Hij heeft 3 scheerkoppen/bladen, en het is daarmee ook een nauwkeurige trimmer.
Er zit ook een display en een pricisietrimmer op!

Dit scheerapparaat was inclusief basisstation, oplader, reinigingsborsteltje, gebruikershandleiding en opbergetui.

Ik ben nog nooit zo blij met een scheerapparaat geweest als met deze. Ondanks dat ik hem voor niks heb mogen ontvangen, kan ik echt niet meer zonder. Topproduct!

Pluspunten

• Incl precisietrimmer
  • Goede kwaliteit
  • Glad resultaat
  • Langdurige batterij
  • Incl reisetui

Minpunten

• Hoge prijs

Mark 24-11-2019

Prettig scheerapparaat

Deze Braun series 8 is prettig in gebruik en eenvoudig om even snel je baard mee bij te werken, zodat je weer fris op werk kunt verschijnen.
De batterij gaat lang mee en is ook lekker snel opgeladen.

Het apparaat haalt haartjes eenvoudig weg, alleen met de nekharen heeft hij bij mij iets meer moeite. Hier moet ik vaak nog een tweede keer overheen gaan, wat ik overigens geen probleem vind.

Schoonmaken gaat ook makkelijk onder de kraan of douche, omdat het apparaat volledig waterdicht is.

Al met al is dit scheerapparaat een echte aanrader en wil ik Braun bedanken dat ik dit model kosteloos mocht uitproberen.

MartR 19-11-2019
De Braun Series 8 8340S is een uitstekend scheerapparaat. Ik ging van scheren met een mesje naar scheren met een apparaat en het resultaat verbaast me. De moeilijke hoekjes zijn goed bereikbaar en het apparaat geeft een glad resultaat. De ingebouwde trim-extensie voegt voor mij niet veel toe, ik vond deze functie lastig te gebruiken. Ik heb het scheerapparaat gratis gekregen om te testen, maar dit apparaat betaalt zich uiteindelijk zelf terug omdat wegwerpmesjes niet langer nodig zijn.

Pluspunten

• Goede accu
  • Glad scheerresultaat

Minpunten

• Trimmer niet optimaal
  • Vrij prijzig

Peter 19-11-2019

Braun serie 8 scheerapparaat

Echt een aanrader, scheert echt mooi glad!

Eigenlijk heb ik mijn hele leven mezelf altijd met nat geschoren (scheermessen). Die scheerapparaten deden het volgens mij echt niet goed. Maar nu ik deze gratis heb gekregen ben ik toch echt om. Wat een gemak en wat een mooi resultaat. Dit had ik niet verwacht. Eenvoudig in gebruik, makkelijk schoon te maken en wat helemaal ideaal is is het feit dat je je nu onder de douche kan scheren.

Hij scheert echt mooi glad en de beweegbare kop zorgt ervoor dat je overal netjes bij kan komen. Gebruik hem nu 2 weken elke dag. Heb hem nog niet hoeven op te laden. Dus ook dat zit wel goed. Al met al echt een aanrader.

Pluspunten

• Accuduur
  • Scheerkwaliteit

Gerard 15-11-2019

Goed scheerapparaat

Gedurende 4 weken scheer ik met het scheerapparaat van Braun Series 8 8340s Black / Red. Ik heb het scheerapparaat gratis gekregen om te testen. Ik ben zeer tevreden. Het scheerapparaat scheert goed glad. Er zit een oplaadstandaard bij om het apparaat op te zetten en direct op te laden. Verder zit er een etui in de verpakking en een kwastje om het scheerapparaat schoon te maken.

Pluspunten

• Oplaadbaar
  • Wet & Dry functie

Janno 14-11-2019

Goed en duurzaam apparaat

Ik heb het scheerapparaat sinds enkele weken in mijn bezit en ik ben erg tevreden over het scheerresultaat. De kop scheert glad en soepel. Je kunt de kop vastzetten zodat je wat meer druk kunt zetten, of beweeglijk zodat deze de contouren van het gezicht volgt. Het sonische scheren maakt wel een wat indringend geluid, maar daar wen je aan. Of de haren er daadwerkelijk mee omhoog gaan staan is moeilijk te zeggen, maar ik merk wel dat het glad scheert. Soms heeft de kop moeite om de hals of onder de oren helemaal glad te scheren, waarschijnlijk omdat de scheerkop recht is. De tondeuse is uitschuifbaar en scheert strak. Ook onder water is het apparaat probleemloos te gebruiken. Hij laadt vrij snel op (na een uur laden kun je hem weer een paar dagen gebruiken). In het handvat zie je helder oplichten hoeveel batterij je nog over hebt.
Het ontwerp is mooi, hij ligt prettig en stevig in de hand en het materiaal voelt kwalitatief goed aan. Ik heb het apparaat gratis mogen ontvangen om te testen, maar ik vind het wel een prijzig apparaat als je hem zo moet aanschaffen. Desondanks denk ik dat hij nog jaren mee zal gaan dus verwacht ik dat dit de prijs wel compenseert.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Mooi ontwerp
  • Voelt stevig en duurzaam
  • Goed te onderhouden

Minpunten

• Prijzig
  • Niet alle hoekjes zijn goed bereikbaar

alexander bakker 13-11-2019

Een prachtig ontwerp en werkt ook nog eens prima. Hij scheert makkelijk en glad en kan ook goed mee onder de douche als je dat fijn vindt. Mooie standaard om in op te laden en gaat lang mee. Je kan ook je bakkebaarden met de trimmer tegelijk even meepakken. Handig, als je toch bezig bent. Reisetui is meegeleverd. Ik mocht hem testen en ben erg tevreden, een aanwinst in de hand!

Pluspunten

• mooi ontwerp
  • laadstandaard
  • reisetui
  • scheert glad en wendbaar
  • kan trimmen

Ivo 10-11-2019

Wat een fijn scheerapparaat is dit. Het scheerapparaat heb gratis gekregen om uit te testen, en vooraf was ik nogal sceptisch over de prestaties. Echter enkele weken testen hebben me volledig overtuigd; dit is een top apparaat. Niet alleen ligt het lekker in de hand, het is ook nog eens erg licht. Door de flexibele kop volgt het precies de contouren van mij gezicht. Waar bij mijn oude scheerapparaat nog wel eens stoppels bleven staan op lastige plekjes, scheert dit apparaat alles weg en is mijn huid lekker glad. Een groot pluspunt vind ik daarnaast de lange duur van de batterij. Na 5 keer geschoren te hebben was de accu pas 1 streepje leger geraakt. (van 100 naar 80 procent).

Pluspunten

• lichtgewicht
  • lange accuduur

maxx 29-10-2019

Uitstekend scheerapparaat!

Ik heb dit scheerapparaat een paar weken gebruikt en ben erg tevreden. Hij is makkelijk te gebruiken en scheert soepel en glad. De batterij gaat erg lang mee, ik heb hem nog niet op hoeven laden. De mesjes kunnen makkelijk schoongemaakt worden door ze van het apparaat af te halen. Volgens de handleiding moet het scheerapparaat met een reinigingsspray schoongemaakt worden. Deze spray wordt alleen niet bijgeleverd. Ik heb het apparaat gratis ontvangen om te testen, maar gezien de prijs had ik verwacht dat de spray er wel bij zou zitten. Verder niks op het apparaat aan te merken, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Scheert soepel
  • Lange batterijduur
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen reinigingsspray inbegrepen

Nico 29-10-2019

Super apparaat

Ik heb inmiddels drie weken dit scheerapparaat gebruikt. Het apparaat ligt heerlijk in de hand. Mesjes scheren goed en erg glad. Heel erg prettig in gebruik. Batterij nog maar één keer hoeven opladen. De batterijmeter op het apparaat is ook heel erg prettig. Kortom een heel erg fijn scheerapparaat. Het is zeker de moeite waard om dit apparaat aan te schaffen. Zeer zeker een aanrader.
Ik heb dit apparaat gratis ontvangen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Handig in gebruik
  • Lange accuduur

Jappie 29-10-2019

Prima scheerappraat!

Na jaren nat scheren ben ik nu sinds een paar weken elektrisch gaan scheren. Ik ben in het bezit gekomen van een gratis 8340s black red van Braun. Na een uurtje opladen was hij klaar voor gebruik en na 6 keer scheren hoeft hij nog steeds niet aan de oplader. Dit apparaat scheert prettig, en is gemakkelijk schoon te maken. Prima scheerapparaat dus!

Jordi0495 29-10-2019

TOP scheerapparaat

Sinds een paar weken in het bezit van de Braun Series 8 8340s Black/Red scheer apparaat en wat een TOP scheerapparaat. Mijn vertrouwen in een super glad scheerresultaat i.c.m. een scheerapparaat is al vanaf dag 1 dat ik mijzelf scheer ver te zoeken, maar is sinds het gebruik van dit apparaat weer volledig terug. Extra fijn aan dit scheerapparaat is dat je de scheerkop gedeelte los kan zetten, waardoor deze kop tijdens het scheren mee over je huid beweegt. Toen dit apparaat naar mij werd opgestuurd om het gratis te testen had ik hoge verwachtingen omdat het merk Braun in mijn ogen, 1 van de grootste merken is als het gaat om scheer apparaten en de prijs voor dit apparaat ook redelijk aan de hoge kant is. Deze hoge verwachtingen zijn dan ook zeker waar gemaakt!