Braun Series 3 350cc

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 350cc op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Paulzandvoort 07-07-2014

scheert goed

Clean and Renew werkt goed, wel duur maar ik maak hem na 4 scheerbeurten schoon en doe steeds het dekseltje op de cartridge.

Echter nu na 15 maanden gebruik is het mesje van de tondeuse afgebroken. Zit met 4 kleine plastic piefjes vast en is gewoon slecht ontworpen..
Normaal gesproken doe ik 10 jaar met een Braun maar met deze dus net iets meer dan 1 jaar

Gompy47 24-05-2014
Geschreven voor: Braun Series 3 350cc

Bijna een half jaar verder na het plaatsen van mijn eerste review over dit apparaat.
Geweldig apparaat, echt!
1 negatieve opmerking...
Die idiote ledjes die gaan branden slaan echt helemaal nergens op...
Heb ik het apparaat net laten schoonmaken door het cleanapparaat, dan mag je verwachten dat het schoonmaak-ledje voorlopig niet meer gaat branden, nee hoor, bij de eerstvolgende scheerbeurt begint dat ding weer te knipperen.
Maar goed, voor de rest ga ik al mijn waarderingen voor dit apparaat verhogen van een 9 naar een 10, meen ik oprecht..

Gompy47 03-02-2014
Geschreven voor: Braun Series 3 350cc

Op 24-12-2013 dit apparaat bij de BCC gekocht.
Ik gebruik al tientallen jaren een Braun scheerapparaat en omdat bij de laatste Braun, die ik zeker achttien jaar heb gebruikt, de haartjes van het scheren steeds onder het kapje van het scheerblad vandaan kwamen tijdens het scheren wilde ik eens een philips proberen.
Dat heb ik gedaan en het philips apparaat heeft het nog geen jaar vol gehouden (Zie mijn andere reviews), maar scheren deed het ding wel aardig, terug naar Braun dus.
Deze 350cc scheert werkelijk voortreffelijk.
Het kapje zit ook anders vast als mijn vorige Braun en ik denk niet dat hier los scheerrommel onder vandaan komt.
Ik had bij die Braun 50?? Flex Integral ook net zo'n schoonmaakset als deze 350cc en dat beviel me altijd goed, alleen vulde ik zelf die schoonmaak-container met alcohol want die containers los kopen was best prijzig.
Deze 355-cc heeft wel allerlei toeters en bellen voor wat betreft alarmledjes maar daar let ik niet eens op, ik maak zelf wel uit wanneer ik het ding schoonmaak in de container en als de accu leeg raakt merk ik dat ook van zelf wel.
Maar voor de rest erg tevreden over het scheerresultaat en over de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven, ik heb het apparaat pas en ik hoop dat ie het net zo lang volhoud als zijn voorganger-Braun, maar waar het om gaat, het scheren, doet ie perfect!

Ik moet een oordeel en cijfer geven over de degelijkheid van het apparaat anders wordt mijn review niet geaccepteerd door Kieskeurig, maar hoe moet men een cijfer geven als men iets net iets meer als een maand heeft? Onzin toch?
Rare spelregels hoor, maar goed, dan maar een 9 gegeven maar ik kan het niet het niet onderbouwen met feiten en dat voelt niet goed voor mij

jeeceebee 07-08-2013

Mijn Braun scheerapparaat (8000 serie) heeft het na 15 jaar
begeven. Snel een vervangend apparaat gekocht. Dit model van Braun ligt goed in de hand en is een stuk stiller dan mijn oude apparaat.
Ik vindt het prettig dat je hem kan reinigen in de speciale
vloeistof die je er voor kan kopen. Ik verwacht ook dit apparaat
weer lang te kunnen gebruiken.