Byzoo Zebra Slowjuicer Zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Byzoo Zebra Slowjuicer Zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

zeer tevreden 25-04-2019

zeer tervreden

Ik gebruik hem elke dag en ben er zeer tevreden over. Zonder geluid, makkelijk te gebruiken en hele fijne glazen meeneem bekers.

Pluspunten

• geen geluid
  • mooie kleur
  • hard tot zachte groenten

Andre 21-03-2019

Stills machine

Still en makkelijk schoon maken en goed eindproduct . Robuust van goede kwaliteit en goede kwaliteit orijs verhouding . Snelle levering

Peter 21-03-2019

mooi apparaat

Ik heb de slowjuicer een aantal keren gebruikt en ben er erg tevreden over. Het apparaat is stil in gebruik en strak vormgegeven. Je kunt er zowel harde als zachte groente en fruit in stoppen. De smaak is intenser dan wanneer je een smoothie met een blender maakt. Het apparaat neemt niet veel plaats in beslag en is makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• strakke vormgeving
  • makkelijk schoon te maken

A.F. 17-03-2019

mooi apparaat

Mooi apparaat en doet wat het moet doen, maakt lekkere sapjes. Ik vind de slow juicer wel wat zwaar met 7 kg en ook best prijzig.

Pluspunten

• stil in geluid

Minpunten

• zwaar
  • prijzig

Nathalie 15-03-2019

wat een prachtig apparaat!

Vandaag deze prachtige slowjuicer aangeschaft. Goede uitleg gekregen in de showroom.

Heb gelijk 2 verschillende sapjes gemaakt, wat heerlijk!
GEEN spijt van deze slowjuicer.
Makkelijk in gebruik. De maalschroef is zwaar en ziet er kwalitatief goed uit.
(over duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen maar ga er vanuit dat die ook goed is).

Schoonmaken is geen probleem. Het was m.i. handiger geweest als de zwarte bovenkant los gemaakt kon worden ivm afdrogen binnenkant. Ik heb een smalle hand dus ik kom er goed tussen.

Ik kan (nu al) iedereen deze slowjuicer aanraden.
Ga kijken in Naarden als je nog twijfelt.

Arko 12-03-2019

Zeker tevreden en betaalbaar en gemakkelijk schoonmaken.

Dit is onze 1e Slowjuicer die wij na het bezoek van een demonstratie bij Slowjuice gekocht heb. Tijdens de demonstratie op 4 maart werd door de demonstrant alles duidelijk uitgelegd en gedemonstreerd. Tevens werden er handige gebruikerstips gegeven.

Wat opvalt is, dat het apparaat tijdens het produceren van heerlijke sapjes erg stil is. Ook de handige tip om voor het schoonmaken er 1 of 2 glazen water door de vulopening te gieten, maakt dat het schoonmaken binnen een paar minuten gerealiseerd is. Echt een fluitje van een cent.

De gebruiksaanwijzing geeft duidelijk aan hoe je de Slowjuicer in elkaar zet, maar is summier over het gebruik van de zeven. ** Dit snel door de verkoper opgelost via een A4tje per mail waarin alles in Jip & Janneke taal beschreven is.

Zeker tevreden met mijn aankoop. De service & het contact bij Slowjuice zijn ook erg prettig.

Over de duurzaamheid kan ik na 10 dagen gebruik natuurlijk niets over zeggen maar met 5 jaar Garantie ga ik er vanuit dat dit wel goed zit.
Nu nog even wachten op toegezegde GRATIS boek om dan volledig aan de slag te kunnen gaan met het maken van nog meer fruit en groente sapjes.

* TIP aan Slowjuice: zet het A4tje over gebruik van de zeven op de website!

Pluspunten

• Erg stil tijdens gebruik.
  • Makkelijk en snel schoon te maken.
  • Gebruikt weinig ruimte.
  • 5 jaar volledige Garantie

Minpunten

• Nog niet ontdekt.

Marije 06-03-2019
  • Product gekregen

Praktische Slowjuicer

Ik heb de slowjuicer gekregen en ik maak er graag gembershotjes mee. Hij perst goed en zorgt voor sapjes met een rijke en volle smaak. Dat is wel een andere beleving dan met een sapcentrifuge.
Het poduct is makkelijk schoon te maken in verhouding tot andere keukenapparaten.

Margret 24-01-2019

Stevige machine

Vanmiddag in huis en vanavond eerste sap gemaakt. Ben blij met grote vulopening. Bleekselderij gaat wat moeilijker.

Romy 17-01-2019

Heerlijke sapjes en (te) makkelijk in gebruik

Na een maand de meest lekkere groentesapjes te hebben gedronken in Zuid-Afrika, moest er thuis een slowjuicer komen. Geen moment spijt van de Byzoo Zebra: veel sap, alle groente en fruit uitgeprobeerd, droge pulp voor omelet, burgers of cake:-). De slowjuicer neemt niet veel plaats in en voor het schoonmaken geldt: oefening baart kunst. Echt een aanrader!

• Hoeveelheid sap en smaak
  • Makkelijk in gebruik
  • Droge pulp

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Rowena 11-01-2019
  • Product gekregen

Slowjuicer

Dit product heb ik gekregen als Kado.
Ik zat altijd al in twijfel, maar dit product overtreft mijn gedachtes. Door de grote opening aan de bovenzijde kunnen er mooie grote stukken in. Zelfs een kleine appel is geen probleem. De machine perst het tot zodanige substantie dat er een heerlijke sap ontstaat. Door de ruime opvangbak voor de pulp kan je onderwijl dat de juicer aanstaat gewoon doorsnijden om de volgende lading er in te stoppen.

Pluspunten

• Grote opening
  • Mooi aparaat
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Pulpschroef lastig los te draaien

Anja 11-01-2019

Fantastisch apparaat!!

Het mooiste cadeau wat ik mezelf in jaren heb gegeven!
Na jaren eindelijk overgestapt van mijn sapcentrifuge naar de slowjuicer. Die kan toch echt meer met de groentes. Na internetresearch de machine gekocht bij slowjuice.nl in Naarden. Zij hebben ook demodagen. Mijn keuze voor deze machine is bepaalt door het lage toerental van 38 rpm, omdat zo alle cellen, enzymen, vitaminen en mineralen goed behouden blijven. En natuurlijk de prijs!
De machine is verpakt in een dubbele stevige doos en dat is logisch gezien het gewicht van dit apparaat. Ook alle toebehoren zijn netjes verpakt en alles ziet er degelijk uit. Het in elkaar zetten lijkt in het begin complex maar oefening baat kunst.
Ik maak in 1 keer de groentesappen voor de hele week en vul daarmee de flessen die ik ook aangeschaft heb. De flessen kunnen in de vriezer. Zodoende hoef ik maar 1 keer de afwas te doen!
Groentes met lange vezels snij ik vooraf kleiner. Bijvoorbeeld bleekselderij en gember. Dan raakt het maalmechanisme niet verstopt.
Voor het creëren van de diverse sapjes gebruik ik vooral mijn fantasie. Er is echt heel veel mogelijk……en alles super gezond!!!

Pluspunten

• Kwalitatief sterk apparaat
  • Laag toerental waardoor optimaal sap
  • grote vulopening

Minpunten

• schoonmaken, maar is eenvoudig en hoort erbij!

Yvette Nooitrust-Vlietstra 31-12-2018

Uitstekende slowjuicer

Erg fijne slowjuicer! Stil, makkelijk te monteren en schoon te maken. Door de zeer ruime vulopenening heel makkelijk in het gebruik; een hele appel of geschilde sinaasappel kan er zo in. Door het verticale mechanisme worst alles als vanzelf verwerkt, aanduwen nagenoeg niet nodig. Prima verwerking van allerlei groenten- en fruitsoorten. Via Slowjuice.nl geleverd met 2 glazen flessen. Handleiding mag wat uitgebreider; niet erg duidelijk waarvoor je de verschillende zeven precies gebruikt. Een beknopt receptenboekje om je op weg te helpen zou ook wel leuk zijn.

Pluspunten

• Stil
  • Eenvoudig in gebruik
  • Solide uitgevoerd en stevige onderdelen

Minpunten

• Handleiding mag wat uitgebreider

Gert-Jan 17-12-2018

Aanrader voor de beginneling

De Byzoo slowjuicer is zeer gemakkelijk in gebruik en doet wat het belooft. Prijs/kwaliteit verhouding is top. Voor de beginneling is deze machine een aanrader. Echter is het wel handig dat je je laat informeren over wanneer je welk type zeefje dient te gebruiken. Verwacht geen RVS materiaal, maar er wordt wel goede garantie gegeven op alle (plastic) onderdelen.

Pluspunten

• Aanschafprijs
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Onderdelen kunnen niet in de vaatwasser
  • Duurzaamheid van het apparaat

Winfred 30-11-2018

Byzoo Slowjuicer geeft resultaat

De Byzoo Slowjuicer Zebra wordt zeer goed geleverd. De duidelijke instructie leidt je snel tot het in gebruik nemen van het apparaat. De eerste resultaten mogen er dan ook zijn. We zijn er blij mee en zullen de komende maanden veel experimenteren met vele groenten. De is een uitkomst als je een fructose allergie hebt.

Pluspunten

• Kwalitatief sterk apparaat
  • Laag toerental waardoor optimaal sap

Minpunten

• as usual schoonmaken

Inge 25-10-2018

Fijne Slowjuicer

Sinds deze week zijn wij de gelukkige eigenaren van deze slowjuicer. Wij hebben gekozen voor deze slowjuicer vanwege de vele accessoires, de grote vulopening en de lage toeren waardoor er extra veel vitamines bewaard blijven. De eerste keer was makkelijk. We moeten nog even uitvinden wanneer we welke zeef moeten gebruiken. Verder prima degelijk apparaat!

Pluspunten

• degelijk
  • grote vulopening
  • veel accessoires

Minpunten

• geen uitleg over welke zeef wanneer te gebruiken

Michel 22-10-2018

Fijne machine, eenvoudig te bedienen

De slowjuicer nu 3 weken in mijn bezit en gebruik hem bijna dagelijks. Spinazie, wortel, ananas, appel alles verdwijnt in mijn zebra :)

Machine is makkelijk in elkaar te zetten en binnen 5 minuten is deze weer schoon. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• vulopening
  • veelzijdig
  • eenvoudig te reinigen

Edwin 12-10-2018

Byzoo Slowjuicer makkelijk in gebruik

De slowjuicer doet wat hij belooft, perst sap uit alles wat je erin stopt.

Het was even uitzoeken met de filters, aangezien er geen handleiding bij zit met advies.

Pluspunten

• stil
  • perst goed

Minpunten

• sta in de weg
  • geen handleiding voor welke filter te gebruiken

Esther 03-10-2018

Bijna geluidloos, makkelijk schoon te maken

Deze slowjuice doet precies wat hij belooft. Is bijna geluidloos, perst enorm veel sap en is makkelijk schoon te maken. Wij gebruiken deze echt een paar keer in de week. Heel blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Weinig geluid

Minpunten

• Veel onderdelen