Hurom He

Bekijk alle Sapcentrifuges

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Hurom He op Kieskeurig.nl.

Gijsje 19-03-2017

Super slowjucer!

Geschreven voor: Hurom He

We hebben deze slowjuicer nu 2 weken en willen niet meer zonder. Wordt dagelijks gebruikt! Het apparaat is super gemakkelijk schoon te maken, gewoon afspoelen en evt met de bijgeleverde borsteltjes kleine restjes verwijderen. Ook het in elkaar zetten is zo gepiept. Maakt maar heel weinig geluid, ook bij harde groenten zoals winterpeen. Als hij onverhoopt toch even vastloopt is het kort inhouden van de reverse knop voldoende en kun je weer verder. Is in no time klaar met persen en dus ook super duurzaam! En niet onbelangrijk: ook de kinderen vinden het geweldig om sapjes te maken waardoor ze nog meer vitaminen binnen krijgen! Uiteraard alleen als een volwassene erbij is! Het materiaal is van zeer hoge kwaliteit. De sapstopper is absoluut lekvrij. Nogmaals, wij willen niet meer zonder en de aanschafprijs was het meer als waard!

Pluspunten

• Heel weinig geluid
  • Makkelijk schoon te maken
  • Makkelijk in elkaar te zetten

frits4uall 08-02-2019

Uitstekend resultaat

Geschreven voor: Hurom He

Een slow juicer "perst" het sap uit de vrucht bij lage omwentelingen van de pers. Lekker rustig geluid dus en aangenaam verrast over het droge restant wat overblijft. Er gaat dus bijna niks verloren. Schoonmaken en weer in elkaar zetten is ook makkelijk.