Solis Digital Juicer Type 849

Tefal Juice Express sapcentrifuge - ZE550D

Tefal Juice Express sapcentrifuge - ZE550D
7,0 (5)
Bekijk alle Sapcentrifuges

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Solis Digital Juicer Type 849 op Kieskeurig.nl.

4,8

• Slecht

baskb 09-05-2014

4,8
Na nog geen maand in mijn bezit te hebben gehad (5 tot 10 keer gebruikt) kwam er rook uit het apparaat. Ik heb geen kokosnoten ofzo in de juicer gestopt, maar gewoon appels, peren, komkommer, etc. Het ruikt nu doorgebrand en dat is hij ook. Het display gaat nog aan, maar het apparaat zelf doet niks meer. Ik ga contact opnemen met de leverancier. Toen het apparaat het nog deed, was ik er wel tevreden over, behalve dat het best een klus is om 'em schoon te maken. Maar de levensduur valt me vies tegen.

baskb 04-07-2014

Ik heb de kapotte juicer (motor onderdeel) toegestuurd naar de leverancier, en die stuurde binnen 2 dagen een nieuw exemplaar toe. Zeer tevreden dus over de afhandeling. De nieuwe juicer is inmiddels een aantal weken in gebruik, en tot dusver geen klachten.