AEG WX7-90B2BE

• Test panel 8,1 jul 2017

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG WX7-90B2BE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Tjikkie 18-10-2017

AEG Ruitenreiniger WX7-90B2B

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Gebruik hem nu al een paar maanden en ben nog steeds heel enthousiast, ramen lappen is weer leuk, geen strepen en veel sneller klaar.

Inge 01-07-2017

Ramen wassen is weer leuk!

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Het is allemaal veel handiger dan met de wisser en zeem. Echt makkelijk te gebruiken. Ik had ook geen strepen op mijn ramen. Ik had verwacht dat hij meer geluid zou maken, maar dat viel best wel mee!

Pluspunten

• Compact
  • Gebruiksvriendelijk

Richard van Stappershoef 01-07-2017

Snel je ramen schoon maken zonder emmer met water

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Handig om even snel je ramen schoon te maken zonder dat je met emmers en dergelijke moet slepen. Wel even een handigheidje om in alle hoekjes te komen, maar dat heb je zo door. Weinig water nodig, verhouding met schoonmaakmiddel is goed. Met halve dosis buitenzijde voor en achter op benedenverdieping inclusief berging helemaal in heel korte tijd gedaan.

Pluspunten

• Handzaam
  • Licht
  • Kan snel mee werken
  • Maakt goed schoon

Minpunten

• Spray en schoonmaakdoek in 1 is m.i. te onhandig
  • Handleiding kan beter, is wat onduidelijk.
  • Laat wat strepen achter, maar dat trekt wel bij.

Bigapplelover 01-07-2017

Verrassend eenvoudig in gebruik en een goed eindresultaat

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ik ben zeer verrast door het gebruikgemak van deze AEG ruitenreiniger en het eindresultaat.
Tot nu toe altijd met emmer, spons, trekker en zeem mijn ramen gewassen, maar met deze ruitenreiniger heb ik de ruiten opvallend veel sneller en makkelijk streeploos schoon. Met een gevulde spuitflacon water en reinigingsmiddel heb ik alle ramen op de begane grond van binnen en buiten kunnen reinigen. Het opzuigen van het weinige water gaat eenvoudig en streeploos. Enkel in hoeken (bijv. daar waar het raam de vensterbank raakt) kom ik af en toe met het apparaat wat klem te zitten zodat net die onderste rand niet helemaal streeploos wordt. Over het totale gebruiksgemak en resultaat ben ik echter zeer tevreden. Ik blijf de ruitenreiniger dan ook zeker gebruiken!

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Weegt weinig
  • Goed eindresultaat
  • Snelheid van werken
  • Zeer laag watergebruik

Minpunten

• Prijs
  • Eindresultaat in moeilijke hoeken

Tineke 01-07-2017

AEG WX7-90B2BE

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Geen gedoe meer met emmer en spons. De sprayflacon vullen en ramen wassen. Goed insmeren en dan met de raamreiniger er overheen. Streeploos. Zo een raam gedaan. Wel heel erg handig als het net heeft geregend, snel even het raam wassen. Ook op de spiegels doet deze raamreiniger het goed.

Pluspunten

• Snel werken
  • Goed resultaat
  • Streeploos

Minpunten

• lange tijd opladen batterij
  • zwaarte ruitenreiniger

Martine 01-07-2017

Ramen zemen wordt wat makkelijker (niet sneller)

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Goed apparaat. Niet verwacht dat ik iets sneller de ramen zou zemen door het gemak. Goede zuigkracht, trekt ramen mooi schoon. Maar gaat niet sneller dan met losse trekker. Cleaner in flesje is ook fijn spul. Schoonmaakdoek werkt goed, al is het geen vernieuwing. Prettig gewicht van apparaat, gaat veel water in. Stevig en degelijk ook. Ondanks de kleine nadelen best een aanrader!

Pluspunten

• Gewicht
  • Gemak
  • Degelijk
  • Maakt ramen wassen haast leuker en makkelijker!
  • Aanrader!

Minpunten

• Vrij prijzig voor apparaat om ramen te wassen
  • Kleine hoekjes lastiger
  • Ramen wassen duurt langer (voor mij)

Familie Kaatje 30-06-2017

Fijne hulp om je ramen streeploos te krijgen.

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ramen wassen is een stuk leuker geworden. Eenmaal in elkaar is de ruitenreiniger eenvoudig te gebruiken. Helaas is er maak voor 1x schoonmaken spray meegeleverd, dit zou meer mogen zijn. Maar met gewoon sopje en spiritus krijg je ze ook streeploos.

Pluspunten

• zuigkracht
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• zwaarte van het apparaat
  • in elkaar zetten van de opzetstukken

Consument uit Den Haag 30-06-2017

Wat een 'fun' en het resultaat mag er zeker zijn!

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ramen wassen is nu in een paar minuten gebeurd en het resultaat is perfect.
Maak de ramen goed nat met de sprayreiniger die geleverd wordt bij het apparaat. Op deze manier voorkom je strepen. Daarna ga je er overheen met de AEG, en klaar is kees. Door dat de microvezeldoek klitteband heeft om bevestigd te worden aan de sprayreiniger, is deze eenvoudig schoon te maken onder de kraan. De hele familie is supertevreden!

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • laat geen strepen achter
  • geen geknoei meer met water
  • goed design, lichtgewicht

Minpunten

• even wennen welke hoek het beste resultaat geeft

Mariska 29-06-2017

Glansende ramen!!

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ik heb er een maatje bij in huis ,ideaal het gemak waarmee je ramen schoonmaakt weinig geknoei streeploos schoon
Ideaal voor de tuinkamer ,ramen ,douche cabine tegels multifunctioneel apparaat even insprayer en sponsen daarna de trekker ideaal!
Accu werkt ook lang weinig lawaai ook een pluspunt

Pluspunten

• Streeploos
  • Weinig lawaai
  • Multifunctioneel
  • Simpele handleiding op de doos

Minpunten

• Kleur

Tjikkie 29-06-2017

Ramen zemen.

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ik mocht deze uittesten en was zeer verrast. Werkt heel schoon en streeploos, heb glanzende ramen. licht in gewicht dus makkelijk in gebruik. Heb veel ramen in huis en deze ruitenreiniger werkt heel snel. Zou hem iedereen aanraden Ik ben er heel enthousiast over.

Ellen 27-06-2017

Groot scherm, goed accu duur

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Mocht deze raam wisser uitproberen.
Makkelijk in gebruik. Niet helemaal streeploos, maar dat verwachtte ik ook niet.

Marielle 27-06-2017

wat een gemak!

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ik ben super verrast door het gemak van deze ruitenreiniger. Geen trekker, spons, zeem en zachte doek meer nodig om na te wrijven. De ruitenreiniger maakt snel en streeploos schoon!
Ik heb hem ook gebruikt voor de spiegels, ook dit werkt perfect.
Hij maakt niet veel geluid.
De bijgeleverde sprayflacon vindt ik iets minder. de wisser is er moeilijk op te klikken, en is niet echt stabiel.

Pluspunten

• gemak
  • streeploos schoon
  • niet te veel geluid
  • voldoende accucapaciteit
  • multifunctioneel

Minpunten

• sprayflacon

A.Rem 27-06-2017

AEG WX7 90B2BE

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ik ben verbaasd over het gebruik van de ruitenreiniger. Ik had niet verwacht dat het zo een gemakkelijk en handzaam apparaat zou zijn. Ik vind het een aanrader, gaat snel en streeploos.

Pluspunten

• makkelijk in het gebruik
  • handzaam, niet zwaar
  • streeploos

Minpunten

• wennen aan het geluid.

bolide 27-06-2017

perfect snel en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

het maakt de ramen heerlijk schoon zonder kliederen en morsen en het bespaart heel veel tijd
dus ik ben zeer tevreden

Joke Touw 27-06-2017

Verrassend produkt

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Voordat wij de AEG WX7 in gebruik namen waren we niet geïnteresseerd in een ruitenreiniger. Spons en zeem waren DE middelen om de ramen schoon te krijgen. Al na de eerste twee ramen schoon gemaakt te hebben met deze ruitenreiniger waren we enthousiast over het resultaat en het gemak. Schoon en streeploos, zelfs in de zon. Een ander voordeel is de tijdbesparing t.o.v. de traditionele spons en zeem. Een aanrader voor het huishouden.

Pluspunten

• snel werken
  • uitstekend resultaat

Edith Burger 27-06-2017

Perfect! Geen strepen, bespaart tijd Multi functioneel!

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Mijn ervaring was ongelofelijk positief. Ik heb nooit geweten dat ramen lappen zo makkelijk kon zijn.
Ben dezelfde dag dat ik de AEG ruitenreiniger heb ontvangen begonnen met testen. Samen met mijn partner hebben wij alle ramen binnen en buiten, boven en beneden in 2 uurtjes gedaan. Normaal doen wij daar zo'n 6 uur over. Dus het resultaat is niet alleen super maar het bespaart ook heel veel tijd.

Na het lappen van de ramen heb ik de AEG ruitenreiniger uitgeprobeerd op mijn spiegels, ik heb er namelijk veel. Ook hier sta ik versteld van het resultaat, geen strepen en zelf mijn 100 jaar oude spiegel ziet er weer uit als nieuw.

Ook heb ik de ruitenreiniger uitgeprobeerd in de badkamer. Badkamer tegels en de glazendeur in de badkamer. Wederom een super resultaat. In de badkamer gebruik ik de ruitenreiniger nu iedere dag. Geen kalkaanslag meer op mijn tegels en ook niet op mijn glazendeur.

Ik denk dat de naam ruitenreiniger dit apparaat te kort doet. Ik zou ieder zeggen ruiten-/Multi-glas-reiniger.

Kortom perfect resultaat, geen strepen bespaart veel tijd en is Multi functioneel!

Pluspunten

• Geen strepen
  • Makkelijk in gebruik
  • Bespaart tijd
  • Multi functioneel

piethart 27-06-2017

makkelijke ruiten schoonwisser

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

het is een prachtige produkt, reining goed alle ramen en laat geen strepen achter. makkelijk in gebruik handige

Pluspunten

• geen strepen
  • makkelijke bediening

Sanny 26-06-2017

AEG raamwisser mist nut

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ik mis eigenlijk het doel van dit product, een wisser en zeem doen wat mij betreft hetzelfde werk en dan hoef ik niet een apparaat op te laden.

Pluspunten

• snel tussendoor even een raam doen

Minpunten

• moet opgeladen zijn
  • spons handiger dan bijgeleverde

Susy 26-06-2017

Verwachting ver overtroffen

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

Ik had eerlijk gezegd niet zo'n hoge verwachting van dat ding. Ik dacht weer zo iets wat ze roepen van dat is handig. Totaal verras was ik nadat ik het eerste raampje gezweemd had. Wat ging dat soepel! Geen emmer met water, geen spons, geen doekjes...Gewoon geen gedoe!
Eerst moest ik nog wel wennen aan de spray. Veel te zuinig natuurlijk! Maar na mijn tweede raam ging het als een sneltrein. En het is schoon! De ramen glimmen gewoon! Waarom nog moeilijk doen als het ook makkelijk, sneller en schoner kan?

Pluspunten

• Stil
  • Geen geknoei
  • Schoner
  • Sneller

Minpunten

• Spray niet makkelijk los te maken

bolide 20-06-2017

aeg window cleaner WX7-90B2BE

Geschreven voor: AEG WX7-90B2BE

ik vind het een goed produkt lekker makkelijk bespaart veel tijd het gaat snel en gemakkelijk ik zou dit produkt zeker aanraden ik mocht het testen je ramen worden streeploos schoon
ik ben zeer tevreden over dit produkt