Sitecom X3 N300 - Reviews

300 Mb/s
Aantal switchpoorten
Aansluitingen
ethernet (RJ-45)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,3

Wim 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

4,5
Installatie is gemakkelijk: eenvoudig alle kabels aansluiten en (alles?) werkt weer.

Het bereik heb ik niet echt getest en daarom maar een 7 gescoord.

Voor de Mogelijkehden heb ik het cijfer 1 gegeven, omdat mijn Voip telefoon achter deze router niet meer werkt. Het uitschakelen van de firewall loste dit probleem niet op.
Betrouwbaarheid als verplicht veld is onzinnig. M.i. kun je dat pas na jaren van functioneren scoren. Vandaar om te beginnen het cijfer 1.

Sitecom Webcare 25-11-2015

Onze helpdesk helpt u graag verder met eventuele problemen die u heeft met de router. Contactopties vindt u op onze support website: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-3100v3001/wi-fi-router-x3-n300/contact

Op onze support website zijn daarnaast ook artikelen te vinden die mogelijk helpen om het probleem met uw VoIP telefoon op te lossen.

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare

Wim 28-11-2015

Hallo Maarten,

Hartelijk dank voor jouw reactie. Ik heb even op de site gekeken maar niets over het aansluiten van Voip telefoons en.of het gebruikmaken van de VoipBuster service gevonden.

Ik heb het probleem omzeild door mijn Gigaset 470 voor de router rechtstreeks op het Ziggo modem aan te sluiten. Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de oorzaak. Zou het kunnen dat ofwel de router ofwel het modem minimale eisen stelt aan de onderlinge verbindngskabel? De Sitecom WLR 3100 heb ik aangeschaft omdat mijn oude Sitecom WL 306 router geen verbinding meer maakte toen Ziggo een nieuw modem, de Technicolor TC7200, geinstalleerd had.

Met vriendelijke groeten,

Wim

Sitecom Webcare 01-12-2015

Hallo Wim,

In de meeste gevallen zou het al afdoende moeten zijn om de juiste poorten te forwarden voor de telefoons of het VoipBuster programma. Daarvoor kunt u deze instructies volgen: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-3100v3001/wi-fi-router-x3-n300/faq/basic/488/

Als dit niet lukt, neem dan aub contact op met onze helpdesk. Dit kan via: http://www.sitecomlearningcentre.com/nl/products/wlr-3100v3001/wi-fi-router-x3-n300/contact

Vriendelijke groet,
Maarten
Sitecom Webcare

Geraldz33 30-12-2014 Product paar dagen in bezit

Heb ziggo (Cisco) modem met regelmatg uitval wifi vandaar deze Sitecom gekocht installatie simpel en eer eenvoudig.
Alleen nadat ik de router naam had veranderd geen bereik op pc.
Na reset fabrieksinstellingen weer wel bereik, vreemd.