Dunlop Air Rower 750 - Reviews

Hartslagmeting standaard
Maximaal gebruikers gewicht
135 kg

Martijn Molenhoek 17-04-2012 Product paar weken in bezit

Ik heb deze Dunlop roeier nu 3 weken in huis en roei er bijna elke dag op. Ik ben er erg tevreden over de kwaliteit hij is super stabiel en roeit net als de roeier die ik altijd bij de sportclub gebruikte. De ketting loopt geruisloos en spoepel door de machine, en de windtrommel maakt weinig herrie. Ik doe eigenlijk geen grote aankopen online en heb hem kunnen afhalen bij online winkel fitgear wat in Malden zit, toevalling een dorp naast waar ik woon. Ik vind het toch fijn als ik een uitleg krijg en zie wat ik koop. Dit is super goed bevallen.
Kortom deze roeier is een echte aanrader om dagelijks met plezier te bewegen, nu hopen dat ik het wekelijks volhoud!

n.de.bruijn12 15-08-2010 Product half jaar in bezit

Goeie roeier voor het veelvuldig gebruik voor thuis. Gebruik hem 4 keer per week en heeft een natuurlijke en soepele beweging. Deze roeier is stil genoeg om er TV bij te kijken, dit is met sporten wel een aanrader om het lang vol te houden ;)

Werven 16-03-2010 Product jaar of meer in bezit

De Dunlop R750 gebruik ik al verscheidene jaren. Ik ben tevreden over de kwaliteit.
Vanaf het begin varieert de "speed" erg, ondanks de constante roeibeweging.
De wieltjes van de rolbank worden op den duur hard en maken veel meer lawaai. Ze zijn aan vernieuwing toe.
De R750 heeft een goede prijs/kwaliteits-verhouding.

ndijs 27-01-2010 Product half jaar in bezit

Wij hebben dit roeitoestel gekocht bij een fitnessvakwinkel in Eindhoven hier kregen we goede adviezen.
Er zit precies dezelfde aandrijfketting op als op de veel duurdere Concept 2 roeier.
Hij zit lekker en roeit uitstekend.
Wij zijn na 10 maanden heel erg tevreden over dit Dunlop toestel.
De luchtweerstand is ook heel gebruiksvriendelijk, Deze stelt zichzelf af op de kracht van de man of vrouw die erop roeit (ideaal).
De prijs vinden wij ook minder duur dan de meeste anderen in zijn soort.