PowerPeak FRM8328P - Reviews

120 kg

6,3

RtenHave 09-03-2013 Product paar weken in bezit

3,2
Sinds 18/02/2013 in het bezit van de Powerpeak roeitrainer via iBood.
1) De stelvoetjes zijn dusdanig zwak dat je er doorheen zakt als je op de Roeitrainer gaat zitten. Het apparaat zou tot 120kg moeten kunnen hebben, wat ik lang niet haal.
2) De glijstang is te kort, als ik (1.83 m) naar achteren ga met het stoeltje tegen de stootblokjes dan staan mijn knieën nog behoorlijk gebogen.
3) Als de glijstang omhoog gezet wordt, om op te ruimen, dan komt deze tegen de "computer"aan wat naar mijn mening niet goed is. De “computer” is inmiddels licht beschadigd bij het verplaatsen van de roeitrainer. Ik ben bang dat deze geen lang leven heeft.
Tevens zit er in de glijstang aan de onderkant een deuk met 1 groot gat en 2 kleine, waarvoor deze dienen wil niemand mij vertellen.
4) De "computer" is slecht af te lezen, je hebt een zaklantaarn nodig om de cijfers te zien. De display op de hartslag meter, trekstang, is wel scherp en goed.

Ik heb echter meerdere malen deze vragen/problemen aan iBood gesteld echter laat men niets van zich horen ook de importeur wil niet reageren muv verwijzing naar iBood.

paasklokje 23-02-2013 Product paar dagen in bezit

Dit is een ideaal toestel om in de stille periode te gebruiken.In onze roeiclub beginnen we in maart en eindigen we eind oktober met actief roeien buiten.Met dit toestel kan je makkelijk je conditie onderhouden in de periode dat we niet buiten kunnen.Je bootst perfect de roeibewegingen na en daarbij kan je via de instellingen kiezen welk weerstandsniveau je wil.Het monteren gaat ook heel makkelijk.Op het display kan je vele dingen volgen zoals het aantal slagen dat je doet,je hartslag,tijd enz.Enkele andere leden van onze club zijn ook al komen testen en vinden het een aangenaam fitness-toestel.Het enige minpuntje is dat voor erg grote personen het niet zo comfortabel is.

Dekkos 22-02-2013 Product paar dagen in bezit

4,8
Ik had deze roeitrainer via ibood aangeschaft. waarin stond maximaal 120Kg. Ik met 90 Kg moet toch makkelijk gaan dacht ik. qua gewicht ging dat ook best, alleen met mijn 1 mtr 90 kun je je benen niet strekken, waardoor je de roeislag niet kunt maken zonder je knieën te raken.
Verder ziet het apparaat er prima uit, voorzien van alle nodige functie's. Makkelijk te monteren en demonteren ;).

extractor2 11-02-2013 Product paar dagen in bezit

Deze powerpeak FRM8328p roeitrainer is een gemakkelijk toestel om gewoon thuis te gebruiken.Je maakt er echte roeibewegingen mee en kan het instellen op verschillende weerstandniveaus.Je kan kiezen uit 8 en het verschil voel je wel degelijk.Na de eerste keer voelde ik het al in mijn armen achteraf omdat ik mezelf wat overschat had natuurlijk.Op het display kan je volgen welke afstand je deed,het aantal slagen,het calorieverbruik,tijd ,hartslag en er zijn voorgeprogrammeerde programmas.Alles wijst zijn eigen uit.Hij kan zeker 120 kg aan en werkt op 220/230v via een adaptar.Het stoeltje waar je op zit is best comfortabel en het toestel maakt weinig geluid.Hij is ook makkelijk op te bergen en neemt weinig plaats in.Voor beginnende roeiers is deze zeer geschikt en raad ik aan het voorgeprogrammeerde programma te gebruiken en zo op te bouwen.