iRobot Braava 390t - Reviews

Bedrijfstijd
180 min
Geluidsniveau
35 dB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Braava 390t op Kieskeurig.nl.

Marcel 18-08-2017

Kinderziektes

Geschreven voor: iRobot Braava 390t

Het idee van een robotdweil sprak me erg aan. Haar broertje, de iRobot 980, bevalt uitstekend.
Deze dame heeft hulp nodig bij navigatie, is minder intelligent en belangrijkst: het reservoir gaat bij deze apparaten steevast stuk. Miskoop helaas.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Erg klein

Minpunten

• Reservoir gaat steevast lekken
  • Hulp nodig bij navigatie
  • Kan niet zelf (terug) op oplaadstation komen
  • Niet programmeerbaar
  • Geen app-besturing

Tverwendenest 19-03-2016

Mijn beste vriend

Geschreven voor: iRobot Braava 390t

Waauw, geweldig ding. Stille werker. Makkelijk in de omgang. Ik ben verbaasd over het vernuft van dit apparaat. Werkt keurig de hele vloer af.

Tverwendenest 07-07-2016

Na 3 weken was het eerste enthousiasme er wel af. Het plastic van het vulcontainertje kreeg barsten door al het gebots. Opgestuurd via wehkamp. Klacht is redelijk snel opgelost door nieuwe container te krijgen. Echter, hier zit een extra gaatje in waardoor hij veel water morst en sporen achterlaat. Blijf het een kek apoaraat vinden maar behoeft nog heel veel doorontwikkeling.

Brabomom 20-03-2019

Fijn appraat

Geschreven voor: iRobot Braava 390t

Ik heb dit apparaat drie weken geleden gekocht en ben er nog steeds blij mee. Ben al wat ouder ebn dan is het fijn wanneer je flat een goede beurt krijgt i.c.m. de iRobot 630. Wel blijft een grote schoonmaakbeurt nodig, maar het scheelt toch een hoop geboen.

Pluspunten

• Kan overal bij
  • Maakt goed schoon
  • Fijn waneer je het druk hebt

Minpunten

• Om de zoveel tijd schrobben blijft nodig
  • Duur