iRobot Braava 390t

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Braava 390t op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Marcel 18-04-2020

iRobot Braava 390t - werkt niet naar behoren!

Geschreven voor: iRobot Braava 390t

Ik beveel dit product NIET aan!! We hebben het apparaat nu een week en we hebben er nog geen plezier van gehad. Met grote ruimtes kan hij niet overweg en loopt zich vast tegen de muur....

Minpunten

• Loopt zichzelf regelmatig vast
  • Gaat niet terug naar basis station
  • Heeft veelvuldig storingen.
  • Geen handleiding aanwezig
  • Geeft niet aan wat het probleem is

Ingrid Gelton 15-08-2019

Het duurt even....

Geschreven voor: iRobot Braava 390t

... maar dan is je vloer best schoon! Wij hebben al de Roomba stofzuiger (gedoopt Eugène😊), en de combinatie werkt prima: we laten eerst Eugène zijn rondje doen en dan mag dweilrobot Dobby er achteraan. En dan lukt het zélfs met twee grote honden best aardig om het schoon te houden. Natuurlijk moet de stofzuiger er nog steeds iedere week doorheen en ook een goede dweilbeurt blijft noodzakelijk, maar voor de globale schoonmaak bevalt Dobby prima!

Pluspunten

• Superstil
  • Klein en handzaam

Minpunten

• Geen ‘virtuele muur’ instelbaar
  • ‘Leest’ de ruimte niet heel handig

Brabomom 20-03-2019

Fijn appraat

Geschreven voor: iRobot Braava 390t

Ik heb dit apparaat drie weken geleden gekocht en ben er nog steeds blij mee. Ben al wat ouder ebn dan is het fijn wanneer je flat een goede beurt krijgt i.c.m. de iRobot 630. Wel blijft een grote schoonmaakbeurt nodig, maar het scheelt toch een hoop geboen.

Pluspunten

• Kan overal bij
  • Maakt goed schoon
  • Fijn waneer je het druk hebt

Minpunten

• Om de zoveel tijd schrobben blijft nodig
  • Duur

Marcel 18-08-2017

Kinderziektes

Geschreven voor: iRobot Braava 390t

Het idee van een robotdweil sprak me erg aan. Haar broertje, de iRobot 980, bevalt uitstekend.
Deze dame heeft hulp nodig bij navigatie, is minder intelligent en belangrijkst: het reservoir gaat bij deze apparaten steevast stuk. Miskoop helaas.

Pluspunten

• Fluisterstil
  • Erg klein

Minpunten

• Reservoir gaat steevast lekken
  • Hulp nodig bij navigatie
  • Kan niet zelf (terug) op oplaadstation komen
  • Niet programmeerbaar
  • Geen app-besturing

Tverwendenest 19-03-2016

Mijn beste vriend

Geschreven voor: iRobot Braava 390t

Waauw, geweldig ding. Stille werker. Makkelijk in de omgang. Ik ben verbaasd over het vernuft van dit apparaat. Werkt keurig de hele vloer af.
Tverwendenest 07-07-2016

Na 3 weken was het eerste enthousiasme er wel af. Het plastic van het vulcontainertje kreeg barsten door al het gebots. Opgestuurd via wehkamp. Klacht is redelijk snel opgelost door nieuwe container te krijgen. Echter, hier zit een extra gaatje in waardoor hij veel water morst en sporen achterlaat. Blijf het een kek apoaraat vinden maar behoeft nog heel veel doorontwikkeling.