Dirt Devil Spider

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Spider op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

annemieke 23-11-2018

Heerlijke hulp in huis! jammer genoeg overleden na 4 jaar.

Geschreven voor: Dirt Devil Spider

4 jaar lang heb ik veel plezier en gemak gehad van deze stofzuiger. Zeker op plekken waar je zelf niet zo gemakkelijk bijkomt is hij ideaal. doet wat hij moet doen en af en toe moet je hem even helpen, en dat geeft hij aan met een piep. Maar na 4 jaar is de accu op en doet hij het niet meer. Ik ga snel weer op zoek naar een andere!

N&R 13-05-2018

Nu tweede gekocht

Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Een heel prettige robot stofzuiger. Hebben het bijna een jaar en gebruiken het heel regelmatig. Het doet zijn werk goed op een harde vloer (parket, plavuizen, enz). Haalt kruimels, stof, maar ook katten haren prima weg. Komt behoorlijk goed onder heel wat meubels. We maken de vloer wel zoveel mogelijk vrij. In electra snoeren kan het zich verstrikken en zit dan vast. Voor tapijten is het niet geschikt, naast haren en stof laat het ook de meeste ruimels liggen. In het begin viel ons op dat de aanzuigopening door stofnesten verstopt raakte, maar door regelmatig gebruik wordt het minder, dus schoner 😀. Het geluid is absoluut niet storen, niet te vergelijken met onze kruimeldief. Maar hebben ook geen vergelijk met andere robotstofzuigers. Voor ons doel woonkamer, eetkamer, keuken, gang is het een voortreffelijk hulpmiddel.
Hebben voor die prijs nu een tweede gekocht voor de slaapkamers.

Pluspunten

• Voldoet op harde ondergrond
  • Komt goed onder veel meubels
  • Ziet het trappen gat perfect en keert om
  • Zeer goede prijs kwaliteit

Minpunten

• Werkt niet op tapijt
  • Schoonmaken opvang bakje vies werk

Liane 29-03-2018

Wat een uitvinding!

Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Ik sluit mijn "Henkie" op in de gang of een slaapkamer en laat hem dan zijn werk doen. Dan doet hij prima zijn werk. Op gladde vloeren doet hij het goed. Op hoog tapijt dan pakt hij bv vastgelopen pluisjes uit sokken niet mee. Als ze er los op liggen wel. Een fantastische uitvinding. Oplaadtijd wel lang maar beetje goed indelen en dan draait hij hier 3 a 4x op een dag ergens. Ik maak het opvangbakje direct schoon/ leeg en doe hem dan weer aan de oplader. Veel eerder moeten aanschaffen met hond, kat en man en kind...... (kat is er trouwens niet bang voor... voor de gewone stofzuiger wel.....)
Grote ruimtes kun je het beste verdelen/ gedeelte blokkeren dan werkt hij beter.
"Henkie" gaat voor een normaal mensen brein wel onlogisch te werk.... maar lekker zijn gang laten gaan.

Pluspunten

• praktisch
  • goedkoop
  • neemt veel werk uit handen
  • op gladde vloeren super
  • haren, stof, zand kleine korrels zuigt hij goed op

Minpunten

• lange oplaadtijd
  • korte zuigduur
  • onder sommige kastjes blijf hij klem zitten

Marianne Wagenaar 27-11-2017

Al na 1 dag kapot

Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Nog geen eens 2 dagen gebruikt of hij is al kapot. Het apparaat blijft maar rondjes rijden omdat één wieltje niet meer meedraait. Heb spijt van deze flut aankoop.

Bianca 04-11-2017

Robot stofzuiger

Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Ik heb deze robot nu een maandje in huis en ik ben er echt super blij mee.
Voor deze prijs is het een geweldige vervanging voor het stofzuigen.
Ik laat hem bv in de huiskamer lopen waar ook twee Golden Retrievers rond lopen en moet dan drie keer het afvalbakken legen.
Gaat deze stuk dan koop ik gelijk weer een nieuwe!
Door mijn reuma kan ik lastig stofzuigen en gebruik deze elke dag even.

Pluspunten

• Hij doet het stofzuigen voor jou

Sicco 20-01-2017

Super stofzuiger voor weinig geld €75 bij media markt

Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Schitterend en geweldige robot stofzuiger voor die prijs. Zuigt veegt en alles is schoon. Raad het iedereen aan. Bij media markt webshop €75 euries

Pluspunten

• stil
  • komt overal bij

Minpunten

• maar 60 min. gebruiken
  • 4 uur opladen

brayart 09-01-2016
Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Geweldig ding voor dat geld, ik koop meteen een nieuwe als hij kapot mocht gaan, heb hem een jaar en nog nooit reserve onderdelen moeten gebruiken, dus die betaalt zichzelf terug op den duur.

Lon 10-12-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Waaaahhhh!!! Wat een ding! en dat voor die prijs!
Ik ben echt super blij met de dirty devil.
Ik vind hem prima zuigen, hij neemt mij een hoop werk uit handen, hij staat hier bijna 3x per dag aan. Af en toe loopt hij ergens vast maar dat is te verwaarlozen. Wel doe ik bijvoorbeeld af en toe een deur dicht zodat hij bijvoorbeeld de hal extra goed zuigt. Soms zijn we samen aan het werk. Ik ruim op, hij zuigt. Ik sta soms echt versteld hoe hij het voor elkaar krijgt om alles zo schoon te krijgen. Na het zuigen laad ik hem meteen weer op en maak het reservoir schoon en klaar! Ik had hem veel eerder aan moeten schaffen!

brayart 09-01-2016

Bij ons heet hij Joep en bij jullie? Praten jullie ook tegen hem of is het een haar bij jullie? :-)

Corien 02-12-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Fijn product voor dit geld. Ik heb een hekel aan stofzuigen, dit is een goed alternatief. Gaat goed onder bed, bank etc door. Doorvoer van stof naar het bakje gaat soms wat moeizaam, waardoor je vaak het bakje moet legen, omdat het bij de ingang blijft zitten en er dan niets meer langs kan. Maar al met al een goed product voor een schappelijke prijs

MacHout 12-10-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Vooral leuk om dat kleine robotje te zien werken, maar omdat hij werkt op basis van patronen en niet onthoudt waar hij geweest is, is deze stofzuiger bijzonder inefficiënt. Prijstechnisch is hij natuurlijk wel interessant, maar ik ga sparen voor een technisch meer geavanceerd model.

brayart 14-10-2015

Voor dit bedrag (ik betaalde € 79) kun je ook geen geavanceerd model verwachten met alle toeters en bellen. Voor zo een goedkoop dingetje doet hij al maanden goed zijn werk, wij hebben hem inmiddels 4 of 5 maanden en hij doet het dagelijks... die heeft zijn geld allang opgeleverd. Als je natuurlijk 400 of 500 euro neertelt krijg je heel wat anders maar dat is ook een beetje appels met peren vergelijken... wacht maar af, je zult heel tevreden over dit robotje zijn :-)

brayart 21-09-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Spider

De Dirt Devil is geweldig. Hij neemt mij veel werk uithanden en werkt perfect. Ik zou meteen weer een nieuwe kopen als deze kapot zou gaan. Jammer is dat de accu al na een uur leeg is maar ja, wat kun je veel verwachten voor zo een klein bedrag. Hij zuigt perfect. Ik heb in het begin snippers door alle kamers gestrooid en echt alles was weg, ook in kleine hoekjes. We noemen hem "Joep" hahahaha het is een heel fijn apparaat en gemakkelijk in gebruik.

CoraHeld 26-08-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Woon op de Antillen, overal tegels in huis en 2 honden die als ik niet op mijn werk ben, ook in huis mogen. Ik laad the Devil 's nachts op en als ik 's ochtends wegga gaan de honden naar buiten en mag Harrie (=the Devil) zijn werk doen. Ik gebruik hem 1 kamer per keer, zet nog wat dingen die in de weg staan op de gang is en als ik thuis kom zie ik de oogst van de dag in het filter, Waanzinnig! Heel handig, want meestal haal ik direct daarna nog een mop door de kamer.
Echt aan te bevelen - en dan voor die prijs?! Had iedereen maar zo'n Harrie!!!

Anke 22-12-2016

Ik wil hem ook aanschaffen vanwege het hondenharen. Mijn vraag is neemt hij het honden haar goed op of verplaatst hij het alleen ? En gaat het haar niet alleen in de borstels zitten, zonder dat het echt wordt opgezogen ? Ik heb een golden retriever met redelijk lang haar.
Groetjes Anke

brayart 03-06-2015
Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Wij zijn over de DevilM607 heel erg tevreden. Voor dit geld kun je niet veel verlangen en toch doet hij het goed.

We hebben hem getest door hem in een afgesloten ruimte te zetten alvorens de grond en ook de hoekjes en onder het

bed, confettisnippers te strooien. Voor een kamer van ongeveer 3X4 meter heeft hij 20 minuten nodig. We stonden er

versteld van, hoeveel hij opzoog, hij komt zelfs in de hoekjes. Het reservoir is heel eenvoudig leeg te maken en

te reinigen en reserve onderdelen kun je online bestellen en zijn niet duur. Hij werkt het beste als je hem kamer

voor kamer laat doen (wij wonen in een flat met 7 kamers, daarvoor had hij ongeveer 3 uur nodig. Hij wilde van de

hal met gladde vloer, telkens naar de woonkamer (is open) naar het tapijt en we moesten er een "plint" tussen

leggen want hij bleef maar dwingen de woonkamer binnen te gaan. Hij werkt perfect als je hem ruimte voor ruimte

laat doen. Voor de keuken van 3X4 had hij een klein half uurtje nodig, dat lijkt misschien veel maar, stel je

kijkt even een quiz op tv, dan is dat half uurtje al om en kun je hem in de volgende ruimte zetten. Wat een nadeel

is, hij rijdt zich soms vast in electrischetijdskabels en als je hem in de hal zet met een gladde vloer en daar

ligt bij ons een voetenmat, dan gaat hij de mat op maar "durft" er niet meer van af, dus blijft op de mat rondjes

draaien :-) Dus je moet hem een beetje de weg vrij maken, maar dat moet je ook als de werkste komt, dan laat je

ook niet schoenen, tassen, stoelen etc... staan, dan moet dat ook van de vloer :-) Wij zijn er blij mee, hij

stofzuigt en ik ga er meteen even later met de Leifheit Clean Twist achteraan. Een kind doet de was. Hij koste

maar 85 euro, dus als hij het daar 8 maanden voor doet, ben ik tevreden. Beslist koop ik daarna een duurder

Samsung model, maar wacht af, hoe oud deze wordt.

Error404 22-05-2014
Geschreven voor: Dirt Devil Spider

Gekocht omdat mijn vrouw overdag niet boven kan stofzuigen vanwege de kinderen: als ze slapen kan het niet maar als ze wakker zijn moet ze beneden zijn.

Voldoet aan alle verwachtingen! Eenvoudige bediening: aanzetten en hij doet z'n werk. Na een uurtje is de batterij leeg en het opvangbakje vol! Ongelofelijk hoeveel deze iedere keer bij elkaar opveegt. We hebben overigens in ons huis geen tapijten o.i.d.

Prijs kwaliteit verhoudig is zeer goed: voor 9 tientjes heb je een "hulp" in huis! Tegenwoordig gebruiken we 'm ook in de keuken. Na het ontbijt liggen er allemaal kruimels en hagelslag op de grond. We zetten 'm aan als de kinderen aangekleed moeten worden en een half uur later is de keuken weer toonbaar.

Val detector werkt ook prima. Je moet alleen één keer de schakelaars van de sensor gevoeligheid afstemmen op de vloer en uitproberen dat hij niet valt.

Verwacht niet dat het de stofzuiger vervangt. Je kunt het beter vergelijken met een Swiffer die ook kruimels en zand opneemt. Daarnaast rijdt hij blind door de kamer, dus er is kans dat hij e.e.a. overslaat. Maar als hij het niet vandaag pakt, doet hij dat gebiedje morgen dubbel.

Ben benieuwd hoelang de borstels en filter het uithouden. Ik ben nog geen winkel tegengekomen die deze los verkopen.

Ik kan 'm aan iedereen met harde vloeren aanbevelen.

brayart 03-06-2015

Error404, kijk eens op deze site: http://www.dirt-devil.de/roboter-technologie/spider-1743. Daar staan de filters en borstels en een setje kost slechts € 9,95.

Error404 06-06-2014

Toch een voetnoot t.a.v. duurzaamheid:

- Hij overleeft een val van de trap
- Onderdelen zijn nauwelijk te krijgen en bovendien schreeuwend duur! Zo vragen ze al gauw twee tientjes voor een permanent filter en hetzelfde voor de borstels. Wees er dus zuinig op!

CoraHeld 15-10-2015

Hallo Error404,
ik ben een van diegenen die ook uitermate tevreden is over
Mommies Little Helper. Je schrijft dat je nog geen borstels of filters hebt kunnen vinden; ik woon ver van NL en heb ook
al op Internet gezocht zodat ik zo nodig de hulpstukken bij de hand heb, echter zonder resultaat. Heb jij toevallig al de bron van reserve borstels en filters gevonden? Hartelijk dank en groeten, Cora Held, Bonaire.