Tristar RK-6129 - Reviews

Voor het stomen van
rijst
Aantal stoomschalen

De Wit 25-10-2015 Product maand in bezit

Altijd perfect gegaarde rijst met deze rijstkoker. Voor mij waren de grote kom - 2,2 liter - en droogkookbeveiliging essentieel. De meeste rijstkokers in dit segment zijn kleiner en hebben die beveiliging niet. Een prima prijs-kwaliteit verhouding dus en ik hoef er niet meer naast te blijven staan. Eindelijk met mijn gasten aan de borrel.

sonore26 13-10-2015 Product paar weken in bezit

Omdat dit apparaat ook voor grotere hoeveelheden geschikt is, ontbreekt helaas de markering voor kleinere hoeveelheden. Maarja, twee rijstkokers heb ik niet nodig, met der verhouding 1:1 gaat het wel goed.

Handig is wel dat de rijstkoker automatisch op warmhouden overschakelt als de rijst klaar is. Je hoeft dus nergens op te letten.

Helaas dringt er tijdens het gebruik wel stoom naar buiten, dat vind ik wat minder handig. Maar het aanrecht is zo met een doekje weer schoon.De binnenpan is ook erg makkelijk schoon te maken.

Ik ben tevreden met de aanschaf en kan hem iedereen aanbevelen, die vaak rijst kookt. Het is echt wel gemakkelijk.

Muri 07-10-2015 Product paar weken in bezit

Wij hebben de rijstkoker nu een maand in ons bezit. Als we rijst eten gebruiken we nooit meer anders dan de rijstkoker, want hij is makkelijk in gebruik en daarna ook weer makkelijk schoon te maken. Weinig onderdelen, waardoor de binnenbak schoonmaken voldoende is en zo gebeurd. Grote hoeveelheden bereiden is eenvoudig vanwege het formaat. De rijst die teveel is gekookt, bewaren we nog zo'n 1-1,5 dag in de rijstkoker.

Jochenkor 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

In de rijstkoker kun je verschillende soorten hoeveelheden rijst doen wat netjes wordt aangegeven hoeveel water je daarbij moet toevoegen. Ik gebruik hem vaak om sushirijst te maken en kan dit ook zeker aanraden. Het is een erg snelle rijstkoker die erg makkelijk schoon te maken is.

extaxi 29-09-2015 Product paar weken in bezit

Dit is een razendsnelle rijstkoken, erg makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. De rijst wordt warm gehouden in de koker als het klaar is.

Het is een snelle rijstkoker die met name geschikt is voor mensen die veel rijst in 1 keer willen koken.