Garmin Approach S1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Garmin Approach S1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

LTTan 03-09-2012
Geschreven voor: Garmin Approach S1 zwart

Ik heb dit horloge gekocht voor het golfen waar het ook voor bestemd is. Voorheen gebruikte ik wel een de GPS van m'n telefoon met bijbehorende App maar ik vond het omslachtig. De telefoon gaat automatisch uit en moet je elke keer aan zetten... en elke hole moet je apart selecteren. Dit horloge staat altijd aan dus voor je shot, een blik op je horloge en je weet hoever het nog is naar de green.
Voor je begint selecteer je "Start Round" en zoekt de S1 binnen 30sec de satelieten en je kan beginnen. Op het moment dat je op de Tee staat van hole 1, Ziet de S1 het en geeft meteen de afstand tot aan de green.
Dit doet hij met 3 getallen. Voorkant, Midden en achterkant green. De afstanden zijn zeer nauwkeurig en betrouwbaar. Het duurder model geeft ook afstanden tot obstakels (Bunkers water doglegs etc.) weer. Ik heb die niet genomen omdat ik tijdens het spel niet continue bezig wilt zijn met het horloge want je moet wel selecteren tot waar je de afstand wilt meten. Ook laat de S3 een plaatje zien van de green waar je de locatie van de Pin op je juiste plek moet slepen om de correcte afstand te meten. Het lijkt mij dat je dan meer met je horloge bezig bent dan met het golfen. Al met al ben ik zeer tevreden want de eerste ronde had ik er al gelijk profijt van... zeker bij die lastige shots van 60-80 meter.

Nadeel, De knoppen moet je best diep indrukken en voor linkshandigen die het horloge links dragen en dus rechts een handschoen hebben, is het lastig om de knoppen te bedienen.