Marantz SR7011/N1B

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz SR7011/N1B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jeroen 26-11-2017

Wonderfull Heos Marantz receiver!

Geschreven voor: Marantz SR7011/N1B

Bought this product in September. Very good price/quality ratio. Easy to install and connect with every device. The Heos app is really great, you can easily control your multi zones. Perfect sound quality, you can hear every detail even with low volume.

Pluspunten

• Easy Heos app controls
  • Multizone

Minpunten

• Marantz app needs to be improved

Ruud 15-10-2017

Voortreffelijk apparaat

Geschreven voor: Marantz SR7011/N1B

De SR7011 bevat alles wat ik voor mijn huisbios zocht. Misschien wel iets te veel zelfs. Bij de overgang naar 4K wilde ik ook Atmos toevoegen. Het maximum van 9 versterkers staat ter beschikking, Je kunt dus direct 5.2.4 of 7.2.2 instellen. Ik ga voor 7.2.4, dan moet er nog een versterker bij voor twee van de vier plafondboxen. Ideaal is het op beeld inregelen van het apparaat. Alle instellingen zijn via een menu te kiezen en aan te passen. Er is over nagedacht, het ding kan zichzelf via de microfoon optimaal instellen op de ruimte.
De radio en de ingebouwde 3 zones zal ik niet gebruiken. Wifi en Bluetooth op den duur denk ik wel.
Geheel geschikt voor 4k 60hz op alle 8 HDMI aansluitingen. Mij hoor je niet klagen. Atmos en DTS:X zijn standaard aanwezig, Voldoende voor mij. AURO 3d kan ik via een upgrade toevoegen, mocht ik er ooit behoefte aan krijgen.

Pluspunten

• Alles op beeld in te stellen
  • 9 versterkers, meteen van start dus