Brabantia Touch Bin - Reviews

touch

6,5

Budweiser 06-02-2016
  • Product maand in bezit

binnen twee maanden twee keer geruild vanwege het niet meer sluiten van het deksel.
voor mij geen nieuwe Brabantia Touch bin meer ,jammer want het is een mooie prullenbak als het deksel wel zou werken maar helaas wij geven het op.

Guido Kieskeurig 01-12-2014
  • Product jaar of meer in bezit

Deze mooie afvalbak reeds 12 jaar in bezit. Bediening erg handig, design erg mooi.

Maar wat vooral fantastisch is dat is de service van Brabantia, 3 jaar gelden ging de "druksluiting" kapot. Mail gestuurd naar Brabantia en zonder vragen van hun zijde kreeg ik direct een geheel nieuwe deksel opgestuurd.

Vorige week helaas opnieuw het slotje van de deksel defect doordat ik te wild een te volle bak dicht duwde en er afval tussen de deksel en het slotje kwam. Natuurlijk mijn eigen schuld.

Toch weer een mail gestuurd waarin ik schreef al 12 jaar met veel plezier deze bak had gebruikt, je zou toch verwachten dat het nu tijd werd om een nieuwe te kopen, wat schetst mijn verbazing, ik krijg weer zonder vragen van hun zijde een onderdeel kosteloos opgestuurd, ditmaal het slotje dat eenvoudig vervangen kan worden.

Werkelijk nog nooit zo'n goede service meegemaakt en dat voor een 12 jaar oud artikel.

Mijn complimenten aan brabantia!

akkien 18-09-2013
  • Product jaar of meer in bezit

Al sinds ik de prullenbak een half jaar heb werkt het sluitingsmechanisme zeer matig. In het begin hielp het om deze dan even goed schoon en vetvrij te maken. Inmiddels werkt het helemaal niet meer en blijft de prullenbak open staan. Niet helemaal de bedoeling van een toch wel prijzige prullenbak.

A-2012 21-08-2012
  • Product kwartaal in bezit

heb deze Touch Bin nu voor de 2e keer om moet ruilen ivm deze deksel die open blijft staan of niet goed dicht gaat ! Erg teleurstellend omdat deze Bin indien werkend erg prettig is in gebruik.

angelina23 17-06-2014

Heb eindeloos de deksel dichtgedrukt nadat deze toch steeds weer open bleef staan. Dat ging eindeloos zo door hebdeze vervolgens teruggestuurd.
Wat erg jammer is want wel een geweldige vuilnisbak.
De deksel opening is breed en daardoor ook goed schoon te houden...er zit een klein pinnetje waaraan het systeem hoort te blijven hangen...bij mij schoot het er steeds uit.
Dus retour gestuurd.