De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora 40BHD800 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

joop 24-01-2019

SALORA 40BHD800

Geschreven voor: Salora 40BHD800

super te spreken over de prijs kwaliteit verhouding. gemakkelijk te verplaatsen naar andere locaties. heb hem al vanaf dat ie op de markt is in 2016 maar hij doet het nog net zo fantastisch. echte aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• alles werkt perfect.
  • je kan eventueel tv kijken...

Minpunten

• afstandbediening niet meegeleverd

matt.derks 27-08-2018

Hele lawaaiige beamer met enorm slechte beeldkwaliteit.

Geschreven voor: Salora 40BHD800

Slechtste beamer ooit neegemaakt in 15 jaar. Dat zoiets wordt verkocht Houd je geld in de zak en koop een betere!

Fotodick 08-02-2017

Verrassend goede beamer

Geschreven voor: Salora 40BHD800

Dit compacte beamertje heeft alle standaardfuncties aan boord: foto's, video's en zelfs tv kijken. Ik heb voor een niveau boven het instapmodel gekozen. De prijs/kwaliteitsverhouding is dan optimaal. Het geruis van de koelventilator neem ik voor lief, omdat ik hem voor korte presentaties en als vervanging van de conventionele tekenprojector gebruik. De keystone-correctie (trapezium-effect opheffen) werkt alleen in verticale richting, maar daar kun je met de juiste plaatsing rekening houden.

Pluspunten

• complete functies
  • gemakkelijke bediening
  • behoorlijke lichtsterkte

Minpunten

• keystone enigszins beperkt

Officiele reactie van Salora 06-02-2018

Beste Fotodick, hartelijk dank voor uw review. @k.studio, dank voor uw reactie. De Salora beamers hebben altijd tenminste één VGA en één HDMI aansluiting om een extern apparaat aan te sluiten. Afhankelijk van het model beschikt uw MacBook over een HDMI poort of een Display poort. In het eerste geval kunt u volstaan met een HDMI kabel, echter, heeft uw macBook alleen een Display poort dan heeft u een adapter nodig om het signaal om te zetten naar HDMI. Met vriendelijke groet, Salora.

k.studio 05-02-2018

Beste Fotodick,
kan deze beamer worden bespeelt vanaf een apple /macbook?
IK wil hem gebruiken voor presentaties...

AH 05-12-2016

Prima beamer

Geschreven voor: Salora 40BHD800

Leuke kleine beamer die voor de prijs verrassend goed werkt, zeker i.s.m. Google Chromecast.
Gebruik hem voor de kinderkamer. Wil daar geen tv, maar af en toe filmpje is OK.

NB
De projectie-afstand is 1,19 tot 4 meter (dit i.t.t. de specs.)

Pluspunten

• prijs

k.studio 05-02-2018

Beste AH,
kan deze beamer worden bespeelt vanaf een apple /macbook?
IK wil hem gebruiken voor presentaties...