BenQ MH680 - Reviews

1080p (1920x1080)
Beeldverhouding (native)
16:9

johan.kn. 13-04-2015 Product paar dagen in bezit

Was al 10 jaar tevreden in het bezit van een Benq beamer voor het kijken naar films. ik keek altijd naar films of tv via een Telenet digibox die na enkele jaren werd vervangen door een nieuw model met een HDCP beveiliging. Omdat deze oude beamer niet compatibel was kon ik vanaf die dag niet meer tv kijken omwille van deze HDCP beveiliging. Ik heb dan om deze reden een nieuwe beamer aangekocht en heb bewust voor een Benq gekozen omdat ik tevreden was bij mijn vorige Benq en ben dan bij deze uitgekomen. Ik heb deze aangekocht bij Bax-shop.nl en werd de dag later al geleverd. Ik heb de beamer een dag later geïnstalleerd wat niet moeilijk was omdat de menu het zelfde was als mijn vorige beamer. Ik was aangenaam verrast van het veel groter beeld en de kwaliteit ervan, veel mooiere kleuren. Mijn vorige beamer had een lichtopbrengst van 2500 lumen wat een beetje weinig was. Dit toestel heeft een lichtopbrengst van 3000 lumen wat veel beter is. Kortom, ik ben zeer tevreden met mijn keuze en mijn nieuwe aanwinst, een echte aanrader.

rvankaam 06-03-2014 Product paar dagen in bezit

Op zoek naar een beamer voor presentaties en filmgenot thuis waarbij je al wel 3d mogelijkheden hebt. Bij dit instapmodel terecht gekomen. Het installeren van het draadloze deel was even niet eenvoudig maar met het downloaden van de q presenter op www.benq.eu is het ook gelukt gelukt deze draadloos te koppelen aan mijn laptop. Let op dat bij draadloze bediening je niet WIFI kan gebruiken. Met een HDMI kabel kan je dan ook het tv signaal op de beamer krijgen.