Liebherr IRd 4020 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRd 4020 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

b*******@g******** 13-04-2024
Geschreven voor: Liebherr IRd 4020 Plus

De oude koelkast voldeed niet meer en was niet betrouwbaar. Omdat we langere perioden afwezig zijn, moeten we een koelkast hebben die echt koelt en een handige indeling heeft. Aan al deze voorwaarden voldoet de Liebherr. Mijn vrouw is zeer tevreden. Happy wife, happy life!

René V 09-04-2024

Meer ruimte dan je denkt

Geschreven voor: Liebherr IRd 4020 Plus

De koelkast heeft een erg praktische indeling van vooral de deur en bovenste lade, welke op diverse niveaus geplaatst kan worden. De deur bied plaats aan 2 rijen met flessen boven elkaar en 2 rijen voor boter, eieren, potje jam etc. Ook is de diepte van deze bovenste lade aanpasbaar voor b.v. een doos met beleg. Deze opbergmogelijkheden in deur en lade zorgen er voor dat de plateaus meer vrij blijven voor grotere zaken als een pan of box. De groente lade onderin is niet groot maar zeker niet onbruikbaar. Daarnaast hoor je hem niet en komt hij degelijk over.

Pluspunten

• Praktische indeling van deur
  • Praktische instelbare lade
  • Meer ruimte dan je denkt
  • Degelijk
  • Stil en zuinig

Minpunten

• Stevige prijs, maar geen spijt

J.E. 31-03-2024

Liebherr IRd 4020-62A plus inbouw koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRd 4020 Plus

Ik had al een liebherr en heb nu mijn inbouw ijskast omgeruild voor wederom een liebherr. Liebherr is een betrouwbaar merk. Ze geven altijd handige accessoires erbij. Bij deze zit een bakje erbij wat voor verschillende doeleinden gebruikt kan worden eierhouder, tube houder etc. en een los flessen rekje voor drie flessen die je ergens op de glazen leg platen kunt leggen, tevens zit er ook nog een eierbakje erbij voor alleen eieren Indeling van deze ijskast is zeer compatibel met het gebruik. Zit halverwege een lade in voor bijv. Vleeswaren. Hij Koelt goed daar koop je hem natuurlijk voor. Enige minpunt is dat de groente bak aan de klein kant is, had wat dieper gekund. Mooie van liebherr is dat je bij aanmelding 8 jaar garantie krijgt en dat ze tot 15 jaar na aankoop nog onderdelen kunnen leveren. Dit is de reden dat ik voor liebherr ga. Ik ben dus zeer tevreden over de kwaliteit prijs verhouding in vergelijking met andere merken.

Pluspunten

• Indeling ijskast
  • Extra Accessoires
  • Garantie na aanmelding 8 Jaar
  • Zuinigheid

Minpunten

• Kleine groente bak