De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PVS731HC1E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Youssra 23-11-2023

Bevalt erg goed, fijne kookplaat

Geschreven voor: Bosch PVS731HC1E

Ik heb de kookplaat een aantal weken met plezier mogen testen.

De kookplaat is heel makkelijk in gebruik en alles spreekt eigenlijk voor zich. De PerfectFry Plus-functie met de temperatuur gestuurde sensor is echt heel fijn, dit had ik niet bij mijn oude kookplaat. De boost functie is ook echt superhandig. Daarnaast ben ik ook echt blij met de combizone, dit maakt het makkelijker om een grotere pan te gebruiken. Het zou heel mooi zijn als de kookplaten rechts ook een combizone hadden.

Pluspunten

• combizone
  • boost functie
  • perfect fry functie
  • combizone
  • boost functie
  • perfect fry functie

Minpunten

• recht zou ook een combizone moeten hebben
  • rechts zou ook een combizone moeten hebben

t****************@h********** 21-11-2023
Geschreven voor: Bosch PVS731HC1E

Dit product heb ik mogen testen en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Het is om te beginnen een mooie kookplaat om te zien. Je kunt er met gemak meerdere pannen tegelijk op kwijt, en bij een grote pan kun je de combi zone gebruiken, ideaal! Home Connect is ook erg handig, heb daar zelf alleen nog niet veel mee gedaan. Met de boost functie kookt het water echt binnen no time. En dan natuurlijk de perfect fry functie, wat een uitvinding! Kan eigenlijk al niet meer zonder. Het is echt een hele fijne kookplaat en kan hem iedereen aanraden.

f**********@g******** 14-11-2023
Geschreven voor: Bosch PVS731HC1E

Bosch inductiekookplaat PVS731HC1 getest wij zijn bijzonder tevreden over deze plaat de bediening is zeer eenvoudig en duidelijk. De plaat heeft een Powerboost is snel verhitten wat fijn werkt. De combizone werkt simpel en snel zodat dit op verschillende manieren is te gebruiken met braadslee of twee pannetjes door de kookzone te kiezen. Het instelbare is fijn door dat je in kleine stappen de temperatuur kunt verhogen.
Met de perfectfry sensor is het maken van een patatje makkelijk de gewenste temperatuur blijft constant.
De plaat heeft is met Home connect te verbinden dit hebben wij nog niet gebruikt. Al met al zijn wij super tevreden met deze kookplaat een 100 procent verbetering t.o.v. onze oude inductieplaat.