De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW744HM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

B********@h********** 18-04-2024
Geschreven voor: ETNA VW744HM

Na het bijna 18 jaar gebruiken van onze oude Etna vaatwasser, was het voor ons geen lastige keuze op weer voor een Etna te gaan. Deze nu een week in gebruik naar volke tevredenheid. Enige minpuntje is dat de onderste korf / la wel eens verkeerd loopt en we hem even de goede richting in moeten duwen. De vaat wordt goed schoon( vnl ecostand) en ook is hij droog. Fijn dat hij lekker stil is en relatief zuinig ( c)
En nou maar hopen dat deze weer zo lang meegaat.

Etna vaatwasser 26-02-2024

Mooi maar beperkt gebruiksgemak

Geschreven voor: ETNA VW744HM

Vaatwasser met veel ruimte en verlichting zodra je hem opentrekt. Tot zover is de vaat na een was beurt schoon. De vaatwasser opent zich automatisch aan het einde van de wasbeurt om te ventileren. Helaas leidt dit niet tot een volledig droge vaat. Maar het scheelt vast iets ten opzichte van als de deur dicht zou blijven. Bijzonder onhandig is dat de onderste korf ontspoort bij het naar voor en achter op neer rijden. Het spoor is te breed voor de wielen onder de korf. Dat is echt een grote tekortkoming van deze vaatwasser. Ik ga nog informeren of daar iets aan te doen is.

Pluspunten

• Verlichting aan binnenzijde
  • Ruimte voor veel vaat
  • Deur opent na was beurt

Minpunten

• Onderste korf ontspoort uit rails

d*********@g******** 28-12-2023

Matig

Geschreven voor: ETNA VW744HM

Het gebruiksgemak en kwaliteit is niet geweldig. Onderste lade kiept achterover en gaat uit de geleiding waardoor je steeds de lade terug moet proberen te zetten. De besteklade gaat stroef.

Pluspunten

• Weinig geluid

Minpunten

• Slechte brouwkwaliteit

j******@h****** 08-12-2023

Goed maar wel doorzweten van waterdamp.

Geschreven voor: ETNA VW744HM

Mooie machine. Lijkt tot nu toe goed te werken. Lekker stil. Automatisch openen na afloop is ook een voordeel. Wel gek dat de deur niet helemaal goed afsluit, langs de bovenkant zweet er waterdamp door.

Pluspunten

• Mooi
  • Ruim
  • Deur opent automatisch

Minpunten

• Doorzweten waterdamp bovenkant deur
  • Geen statuslampje buitenzijde

Jolbol 15-11-2023

Functioneert (NOG?) niet

Ziet er mooi uit.
Functies en keuzes qua programma’s ook fijn: eco, automatisch, alleen glas, etc. qua programma’s.
Echter doet de machine het niet goed. Er lijkt een storing in het apparaat te zitten, waardoor dikwijls het water niet wordt afgepompt. Vriendelijke klantenservice, maar hulp duurt lang. Zodoende zitten wij nu al een aantal weken met een nieuwe niet functionerende vaatwasser.
Als de machine functioneert, denk ik dat deze goed zal bevallen. Echter kan ik nu alleen nog een slechte beoordeling afgeven; helaas

Pluspunten

• Genoeg opties
  • Deur die open zou moeten gaan aan het einde

Minpunten

• Storing in apparaat
  • Service duurt lang