De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F4DR7596SYH op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jolanda 24-11-2023

Top machine, zeker een aanrader!

Geschreven voor: LG F4DR7596SYH

De wasmachine komt degelijk verpakt aan en na het verwijderen van de doos en de diverse beveiligingen verschijnt een prachtige machine om te zien. De machine heeft veel opties en kost even om er bekend mee te raken, maar eenmaal aan de slag gaat het eigenlijk redelijk intuïtief. Na de app geïnstalleerd te hebben blijken al deze opties ook daar beschikbaar te zijn. Het is erg fijn om de machine zo aan te zetten dat je als je thuiskomt de was droog in je machine zit. Wel even zorgen voor WiFi in je waskamer.

De machine heeft een grote trommel en door de droog en was functie ineen bespaar je zeker bij minder ruimte flink aan ruimte. De machine doet redelijk stil zijn programma afdraaien. Ook het zelf doseren werkt prima waardoor je niet steeds met wasmiddel in de weer bent.

Al met al een degelijke machine met veel opties, een mooi design en zuinig. Kortom zeker een aanrader. Doe je meer dan 1 machine was per dag dan mis je wellicht je aparte droger, maar voor de rest ideaal.

• Veel opties
  • Stil

Minpunten

• Duurt langer, maar doet wel alles tegelijk dan

d**********@g******** 02-11-2023

Handige wasmachine/drogercombinatie vol snufjes

Geschreven voor: LG F4DR7596SYH

Deze LG wasmachine/drogercombinatie is voor ons echt een uitkomst. We wonen klein en wassen veel en het is echt een uitkomst om wanneer dat nodig is de droogfunctionaliteit te gebruiken. Er zitten veel opties en mogelijkheden in het apparaat met speciale wasprogramma's en opties om bijvoorbeeld op lagere temperatuur te drogen. Vrijwel al die opties kun je zowel via de app van LG als op het apparaat zelf instellen. Zo heb ik al een paar keer geprogrammeerd dat de wasmachine een paar uur voor ik opsta moet beginnen, waardoor ik lekker kan ga slapen en wakker wordt met schone en eventueel ook droge was. Net zoals bij andere apparaten is het in het begin even puzzelen met al die mogelijkheden, maar na een paar weken heb ik de meeste functionaliteiten wel door. Verder ziet het apparaat er mooi en degelijk uit, en de grote trommel in zo'n relatief kleine wasmachine is zeker plus! De was komt droog uit de trommel en het apparaat doet vrij stil zijn werk. Wij hebben niet langer twee losse apparaten nodig.

Pluspunten

• Veel wasprogramma's
  • Uitgestelde start via app of display
  • Relatief stil

Minpunten

• Leercurve gebruiksgemak eerste paar keer

Mohamed Review.nl 02-11-2023

Top Wasdroogcombinatie als je een beetje handig bent

Algemene Tevredenheid
Ik heb de afgelopen weken het genoegen gehad om deze wasdroogcombinatie te testen, en over het algemeen ben ik er tevreden mee. Het heeft mijn wasroutine echt vereenvoudigd. Het bespaart me tijd en moeite door het wassen en drogen in één keer te doen. De resultaten zijn over het algemeen goed, met schone en droge kleding. Het enige nadeel is dat de externe startfunctie handmatig moet worden geactiveerd via de wasmachineknop, wat soms een beetje onhandig is. Daarnaast moet ik opmerken dat het apparaat behoorlijk warm kan worden tijdens het drogen, dus het is belangrijk om hier rekening mee te houden.

Pluspunten

• Stomen
  • Erg stil

Minpunten

• Automatisch wassen+drogen functie
  • Warmte zeker in de zomer niet aanzetten

Dunet 30-10-2023

Goede was droog combi

Geschreven voor: LG F4DR7596SYH

De LG was/droogcombinatie heeft een mooi design grote opening kan genoeg was in van 9 kilo . Bij een cycles van was en droog moet er niet te veel was inzitten want dan word het niet droog. De app ervan is handig alleen als het zegt de wasprogramma is klaar haalt het uit de wasmachine klopt het niet, want het blijft nog een tijd afkoelen voordat de deur opengaat. Het is een stille wasmachine en zuinig je moet het even doorhebben hoe het werkt.

Pluspunten

• Stille was droog combi
  • Stil
  • Grote opening