De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LF694ABC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

l*************@o********** 05-11-2023
Geschreven voor: AEG LF694ABC

Deze AEG wasmachine paar weken geleden met korting gekocht, er ging in het begin iets fout, bij de levering raakte de trommel los waardoor ik helaas langer dan verwacht op dit product heb moeten wachten. Op zich ben ik wel tevreden over deze wasmachine, je kan er veel was in kwijt dankzij de grote trommel. Mijn was komt er schoon uit op een enkele keer na, zaten er nog vlekken in, na nog x wassen waren die eruit.
Hij maakt weinig geluid, alleen als hij gaat centrifugeren hoor je hem even.
Een minpunt is het bakje voor de wasmiddel, deze sluit en opent zo stroef dat elke keer als je hem opent of sluit het wasmiddel eruit vliegt.
De wasmachine heeft ook een trommel die tussen het draaien door lijkt of hij hapert, hij maakt daarbij een laag geluid, wel minimaal, maar hoort blijkbaar bij dit type.

lisannene 23-10-2023

Prima wasmachine

Geschreven voor: AEG LF694ABC

Mooie wasmachine! Grote deur, dus handig was in- en uitladen. Display is handig en makkelijk te gebruiken.

In mijn huurwoning zit de aansluiting in de badkamer, zonder 'regulier' stopcontact - zoals in veel badkamers. Ik zag niet duidelijk staan dat deze wasmachine alleen een normale stekker had, dus de bezorgservice kon de machine niet aansluiten waardoor ik zelf nog iets moest regelen met een trekschakelaar. Hierdoor raak je echter wel de garantie op de machine kwijt.

Pluspunten

• Mooi
  • Ruim
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Reguliere stekker
  • Wiebelt/herrie
  • Niet in badkamer aan te sluiten

Loekie 20-10-2023

Stevige grote wasmachine

Geschreven voor: AEG LF694ABC

Ik heb de AEG wasmachine enkele weken in huis en deze heeft mijn oude AEG vervangen.
Deze nieuwe is 9 kg groot en dat is 3 meer dan de wasmachine die ik voorheen had. Dit is echt een merkbaar verschil in de hoeveelheid was. Dit terwijl deze veel zuiniger omgaat met stroom en water. De wasmachine heeft een functie om de lengte van de wasbeurt te verkorten en deze gebruik ik zelf redelijk vaak. De wasmachine weegt ook af als er minder kg's geladen worden en past het wasprogramma dan aan. Het draaien van een was en centrifugeren is stiller dan verwacht. Het enige minpuntje is dat de wasmachine geen speciale functies toevoegt zoals wasmiddel doseren of op afstand bedienen en er basic uit ziet.

Pluspunten

• Grote wasbeurten
  • Stil
  • Mogelijkheid om wasduur te verkorten

Minpunten

• Ziet er basic uit
  • Weinig vernieuwing

Rieke b 11-10-2023

Fijne, stille machine

Geschreven voor: AEG LF694ABC

Ik heb deze wasmachine mogen testen tegen een gereduceerd tarief. Hiervoor had ik een behoorlijk bejaarde Miele, die niet stuk te krijgen was.
Ik ben aangenaam verrast door deze AEG machine.
Het design vind ik mooi, de machine heeft een stoere uitstraling. Het bedieningspaneel is erg makkelijk in gebruik. Met een draaiknop en slechts een paar knopjes is de bediening heel vanzelfsprekend. Heel fijn als je ook je kinderen wilt leren de was te doen. Er is een uitgebreide keuze aan wasprogramma's, maar dat wijst zichzelf.
De deuropening is relatief groot waardoor het in- en uitladen van de was heel makkelijk gaat.
De trommel heeft een inhoudsvermogen van 9 kg waardoor je grote wassen kunt draaien. Ideaal in een huishouden vol opgroeiende pubers.
De machine weegt het gewicht van het wasgoed en past de wastijd aan het aantal kilo's aan.
Tijdens het wassen hoor ik de machine bijna niet. Het centrifugeren gaat ook relatief stil. De wasmachine staat in de bijkeuken en in de aangrenzende kamer hoor ik vrijwel niets.
Als ik dan toch een puntje van (opbouwende) kritiek zou moeten leveren zou ik de lade voor het wasmiddel willen noemen. Je kunt door middel van een schuifje vloeibaar wasmiddel in het bakje doen. Deze wordt met de waterstroom omhoog omhoog geduwd waardoor het was middel de trommel in stroomt. Helaas is het wasmiddel dat ik gebruik best dun en sijpelt onder het schuifje door. Ik wacht met het toedienen van het wasmiddel tot de wasmachine begint. Dit zou je kunnen oplossen door een wasbol te gebruiken in de trommel of pods te gebruiken.
De was komt er fris en schoon weer uit.
Al met al een een vooruitgang op mijn vorige machine en ben ik zeer tevreden over het resultaat.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • grote opening
  • grote inhoudt van de trommel
  • geluid

Minpunten

• schuifje voor vloeibaar wasmiddel

b**j@g**l.com 04-10-2023

Grote wasmachine en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG LF694ABC

Wat een verademing om een wat grotere wasmachine te hebben. Ik heb deze wasmachine enige tijd geleden gekocht en het is erg prettig dat hij wat groter is dan de normale wasmachine. Verder is hij via de ronde knop makkelijk te bedienen. Verder ontbreekt er ook wel wat zoals bijvoorbeeld de stoom functie. Dat is wel jammer maar met deze prijs kwaliteit verhouding ben ik gewoon heel erg tevreden. Verder maakt hij niet al te veel lawaai vind ik en trilt hij niet het washok uit gelukkig. Al met al een prima wasmachine en fijn dat die wat groter is.

Pluspunten

• Grootte
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen stoom functie

h**a@g**l.com 23-09-2023

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: AEG LF694ABC

k heb onlangs de AEG LF694ABC wasmachine aangeschaft en ik ben er tot nu toe absoluut tevreden mee. Deze wasmachine ziet er modern uit en levert ook goede prestaties.

De capaciteit van de AEG LF694ABC is heel fijn. Met een ruime trommel kan ik grote ladingen wassen, wat me veel tijd bespaart. Het is ideaal voor mijn drukke huishouden. Bovendien is de machine erg stil, wat prettig is, vooral 's nachts of wanneer ik thuis werk.

De brede selectie wasprogramma's is prettig. Het heeft opties voor delicate stoffen, katoen, synthetische stoffen en meer. De machine past automatisch de juiste instellingen aan op basis van het type kleding dat ik was. Dit zorgt ervoor dat mijn kleding schoon en goed verzorgd blijft, zonder enige schade.

De bediening van de wasmachine is eenvoudig en intuïtief, dankzij het duidelijke LED-display en de draaiknop. De optie om de starttijd van de was in te stellen is handig, omdat ik hiermee de was kan plannen op een tijdstip dat het beste bij mijn schema past.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn AEG LF694ABC wasmachine.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Veel wasprogramma's

Minpunten

• Draaiknop doet wat ouderwets aan