Liebherr CNbdb 5733 Plus NoFrost - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNbdb 5733 Plus NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Schutte 24-03-2024

Bevalt goed, zuinig. Dus een aanrader.

Wij zijn zeer tevreden over de koel/vries kasten van Liebherr. onze hele familie heeft koelkasten van dit top merk. Dus wij koppen blind een extra koelkast van Liebherr voor in de bijkeuken. Prijzen zijn goed je betaal iets meer. maar al mocht er iets mee zijn dan wordt het ook snel een goed geregeld. En daarom voor ons de merk Liepherr

Pluspunten

• Zuinig
  • Stil

Minpunten

• Niet gevonden

i***************@o********** 21-03-2024

Prachtig design koelkast-/vriescombinatie (black steel). Vandaag pas in huis gekregen, maar wij gaan er vanuit, zoals bij alle andere Liebherr - apparatuur, dat wij er veel en lang plezier van zullen hebben.

Tjollie de Vries 27-02-2024

Prachtige uitvoering in blacksteel

Prachtige blacksteel uitvoering met heel veel ruimte om alles neer te zetten en 3 ruime diepvrieslades met ijsblokjesmaker.

t*********@o*************** 21-02-2024

mijn Liebherr

ik heb de koel-vries combinatie nog maar kort maar hij is keurig en degelijk afgewerkt.
je hoort hem bijna niet, en gemakkelijk in gebruik, en daarvoor hebben we hem ook gekocht, voor de degelijkheid.

Pluspunten

• degelijk
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• nog niets kunnen vinden