De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO W2084C.W/3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Tester027 09-11-2023

Tester 45

Geschreven voor: ASKO W2084C.W/3

Ik heb deze wasmachine mogen testen en ik ben er erg tevreden over. De wasmachine is heel stil en er zijn ontzettend veel programma's om uit te kiezen. Ook heel handig dat het een zelfreinigend programma heeft. De wasmachine heeft een stijlvolle uitstraling zonder teveel knoppen. Hij is daardoor ook heel handig in gebruik. Ik kan deze wasmachine zeker aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Stil

e**4@g**l.com 21-10-2023

Hele fijne stille machine die zijn werk goed doet

Geschreven voor: ASKO W2084C.W/3

Dit is onze 3e Asko. Dit merk behoort echt tot de betere merken. Vergeleken met onze voorgaande wasmachines is deze stiller en zuiniger (zowel wat water- als elektriciteitsverbruik). Ondanks dat hij ‘slechts” met 1400 toeren centrifugeert is de was droger dan onze vorige machine (geen Asko) die met 1600 toeren centrifugeerde. Dit ondanks de binnendiameter van beide trommels 47 cm.
De Asko heeft de display met bedieningsknoppen verticaal. Onze vorige machine had de display etc een beetje schuin staan. Is ergonomisch net wat prettiger (dit is overigens het enige minpuntje).
Het bedienen van de machine is erg eenvoudig. De voorgeprogrammeerde menu-indeling en aanpassen hiervan (bv temperatuur) is intuïtief.
Het vullen de Asko is net wat makkelijker dan van andere merken. De vulopening is 30 centimeter en de rubbermanchet bij de deur is heel smal. Maakt vullen echt makkelijker. Onze vorige machine heeft een vulopening van 28 centimeter en een rubbermanchet van ruim 10 centimeter. Hierdoor zie je bij de Asko ook makkelijker of alle was uit de machine is na het wassen.
De Asko staat zo stabiel als een huis op onze betonnen vloer. De wasdroger staat er op en deze verschuift niet. Ondanks dat de machine op de begane grond staat, hoor je m niet. Dat geldt voor het gewone wassen, het centrifugeren als de eventuele trilgeluiden. Wat je wel hoort is de luide piep als het programma klaar is. De machine staat bij ons in een kast van 95 cm diep. Met deur open en voldoende afstand aan de achterkant, is er maar 93 centimeter nodig als de deur open staat. .
De deur opent en sluit met weinig kracht. Was toevoegen terwijl het programma al bezig is, is een handige optie.
En wat het belangrijkste is, hij wast prima schoon. Uitgestelde start zit erop. En een restduurindicatie. Allebei hele handige functionaliteit. Kortom een prima machine met heel veel gebruiksgemak. Over duurzaamheid is na een test van 3 weken nog niets over te zeggen. Gezien de ervaringen met dit merk zit dat wel goed.
De 3 weken test voor de site reviem.nl is geslaagd

Pluspunten

• Stil
  • Stabiel
  • Zuinig met water en electriciteit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• geen

r**n@h**l.com 19-10-2023
Geschreven voor: ASKO W2084C.W/3

Ik vind het een mooi machine, maar had er voor het bedrag wel meer van verwacht.
Erg fijn dat je een uitgestelde start hebt! Dat was voor mij echt een uitkomst.
Zelf heb ik de machine getest. Hij bevalt goed maar zelf had ik meer verwacht van de machine, hij doet wat die moet doen schone was!

e**h@Y**o.com 05-10-2023

Verscheurt je wasgoed!

Geschreven voor: ASKO W2084C.W/3

Deze wasmachine verscheurt je wasgoed! Al snel ontdekte ik scheuren in mijn nieuwe waszakken, waar ik mijn bh's in was. Deze zijn bijzonder stevig, maar desondanks zijn er twee beschadigd: bij een was de band ingescheurd en bij de ander was de stof totaal opengereten. De fabrikant beweerde dat ik bh's alleen zou mogen wassen in een wasbal, terwijl in hun eigen handleiding staat dat ze in een waszak moeten. Men kon technisch geen mankement vinden, maar mijns inziens is er toch echt iets niet goed als je wasgoed er gescheurd uit komt. Uiteindelijk was er geen andere keus dan de koop te ontbinden.

Minpunten

• verscheurt je wasgoed

f**0@g**l.com 03-10-2023

Goede wasmachine

Geschreven voor: ASKO W2084C.W/3

Grote wasmachine kan veel in de instellingen voor de wasprogramma’s is makkelijk in te stellen dus het gebruikersgemak is ideaal voor alle soorten was, het heeft een mooie design , vrij stil , goede centrifuge ook al is het 1400 toeren de was komt er niet nat uit. Vrij stille wasmachine de centrifuge hoor je ook niet. Ik heb deze mogen testen ik zou hem zeker aanraden.

Pluspunten

• 8 kilo was
  • De centrifuge van 1400 toeren
  • Stabiliteit
  • Hygiëne door steel seal

Minpunten

• Niets