Liebherr CBNbsa 5753 Prime - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNbsa 5753 Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

c********@u********* 20-02-2024

Beet genomen

Geschreven voor: Liebherr CBNbsa 5753 Prime

prachtige koelvriescombinatie extra zuinig in elektriciteit,maar de kosten van zuinig in gebruik worden te niet
gedaan door de kosten van een koolstoffilter van €20.00 per stuk maar dat dit niet gezegd word bij de witgoed
winkel (Wijntje Oud-Beijerland)
Dus als deze koelvriescombinatie na 15 jaar aan vernieuwing toe is heb ik voor €600.00 aan koolstoffilters gebruikt en daarbij 25% van de waarde van de Liebherr aan filters heb gebruikt,

Dank u wel LIEBHER/WIJNTJE Oud-beijerland

Review 23 augustus 2023
Prachtig mooie zwarte koelvriescombinatie de prijs van 2499 Euro is best veel voor een koelvriescombinatie
maar met de vorige Liebherr 20jaar gedaan,dit zegt wel iets over de kwaliteit.
de nieuwe aankoop is nog tekort in ons bezit om hier iets over te vertellen maar onze verwachtingen zijn
hoog gespannen dus even afwachten wat de Liebherr gaat doen de komende 20 jaar.

Pluspunten

• mooie vriescombinatie

Minpunten

• koolstoffiler €20.00

Liebherr860 20-02-2024

Bedankt voor uw review. In de praktijk gaat de FreshAir filter wel langer mee dan 6 maanden. Uw apparaat heeft een automatische herinnering functie die u om de 6 maand de FreshRir filter melding heeft. De filter kan in de meeste gevallen wel 1 tot 2 jaar actief de geurtjes blijven filteren in uw koelkast zonder vervangen te worden. Als u producten in uw koelkast heeft die sterke geuren afgeeft zal die periode wel minder worden.

g**********@k********* 18-01-2024

aanrader

Geschreven voor: Liebherr CBNbsa 5753 Prime

ik ben zeer tevreden met de koel-vriescombinatie
De verlichting is erg goed en mooi weggewerk in de ziekanten

Pluspunten

• goedde verlichting
  • energie zuinig
  • de geleiding van de laden

ali_reza_2006@hotmail.com 12-08-2023
  • Product gekregen

10 beste merken

Geschreven voor: Liebherr CBNbsa 5753 Prime

Ik heb het een aantal jaren achter elkaar gebruikt en ik gebruik het nog steeds. Ik ben echt tevreden. super... bedankt.

a*********@c******** 18-07-2023

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CBNbsa 5753 Prime

geweldige koel/vriescombinatie. Onze oude (tweede) koelkast was aan vervanging toe vanwege o.a. hoog stroomverbruik. In het magazine van Eigen Huis viel ons oog op deze combinatie. Wij hopen dat ons stroomverbruik door deze aankoop ook naar beneden zal gaan.

Pluspunten

• geruisloos
  • goede indelingen