Liebherr SIFNe 5178 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SIFNe 5178 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Top product 01-03-2024

Top product!

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Na ruim 15 jaar met onze vorige Liebherr koelkast en vrieskast naar alle tevredenheid te hebben gedaan, hebben wij uiteraard in onze nieuwe keuken voor een nieuwe combinatie van Liebherr gekozen!

Pluspunten

• Zeer hoge kwaliteit
  • Prachtige afwerking

b********@w***** 08-01-2024
Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Een stille, zuinige inbouwvriezer met handige indeling. De in totaal 7 jaar garantie geeft bij voorbaat al vertrouwen in de kwaliteit.

Rob 05-01-2024

Door de ervaring met Liebherr was de keuze snel gemaakt.

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Mooie ruim stille vrieskast met laden koel elementen anti aanvriezen systeem en goede verlichting.
Liebherr koel en vrieskast behoren tot de top in het segment en na jaren goede ervaring met Liebherr in de oude keuken nu het vol vertrouwen het plezier van het nieuwe mode dat verder is doorontwikkeld.

Pluspunten

• stil
  • ruime laden
  • betrouwbaar

Minpunten

• geen

r*********@g******** 09-06-2023

Top Vriezer van het zeer betrouwbare Liebherr

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Na al eerder een Liebherr vriezer te hebben gehad hebben we nu de Liebherr SIFNe 5178. Heerlijk zo'n grote nieuwe vriezer. goede verdeelbakken zodat alles geordend in de vriezer kan worden gelegd,
Een zuinige betrouwbare vriezer waar na registratie weer tot 7 jaar garantie op zit. En super fijn om een alarm op je deur te hebben welke na 1 of 2 minuten een signaal af geeft dat de deur niet goed gesloten is.

Pluspunten

• grote vakken
  • energie zuinig
  • extra frost
  • alarm op de deur bij te lang open

Minpunten

• prijs

j*********@g******** 28-11-2022

Eindelijk een stille vriezer

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

na 12 jaren geluisterd te hebben naar de inbouw vriezer hadden we er genoeg van. We zochten dus een vriezer die geen storende geluiden zou maken. Het lijkt erop dat we die gevonden hebben, deze kast hoor je alleen op zeer korte afstand en dan nog is het geluid meer een zacht ruisen dan lawaai.
De koeling is zoals het moet en ruim voldoende.

Pluspunten

• nagenoeg geen geluid
  • overzichtelijk laden systeem

Minpunten

• inhoudsopgave per lade mogelijk maken

m**********@z******* 14-11-2022

Nieuwe vriezer minder stroom

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Voor deze vriezer gekozen omdat dit een van de weinige modellen is van 178cm. De vriezer heeft 8 laden zodat je je spullen goed kunt indelen. De lades lopen prachtig over de rails. Alles ziet er robuust uit en de materialen zijn mooi. Heb later ook de smart device gekocht en geïnstalleerd zodat enkele functies ook vanaf de smartphone zijn te controleren en eventueel te wijzigen. Heb de vriezer nu een goede maand in gebruik en zie flinke besparing in mijn standby elektraverbruik. Erg tevreden.

Pluspunten

• 8 laden
  • Mooie materialen
  • Minder energieverbruik

Minpunten

• Prijs

r*********@f********* 24-10-2022

Liebherr Diepvrieskast “No Frost”

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Zeer goede vriezer -18c, met 8 laden zeer veel ruimte. De Nofrost functie die ijsafzetting in de vriezer voorkomt werkt ook erg goed! Zeer tevreden over deze kwaliteitsvriezer.

m**************@g******** 03-10-2022

Uitstekende kwaliteit!

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Groot formaat vriezer. De lades zorgen dat de koude lucht er niet meteen uit stroomt als je hem opent. Het is hierdoor ook gemakkelijk overzicht te houden van de inhoud. Het beste punt is de nofrost functie. Zo hoef je je niet druk te maken om de grote ijsklonten die zich altijd in andere vriezers vormen. Dit vind ik de prijs zeker waard.

Pluspunten

• Groot
  • Nofrost functie
  • Hoogwaardige kwaliteit

Minpunten

• Is prijzig, dus niet voor iedereen

m*****@z******* 01-09-2022

Milieubewust

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Door het lezen van de reviews en de positieve reacties over deze vriezer heeft mij doen besluiten dit artikel aan te schaffen. Vooral de defrost functie sprak mij erg aan, wat inhoudt dat je nooit meer de vriezer hoeft te ontdooien. Dit is een milieubewuste keuze zodat ik geen voedingsmiddelen meer hoef weg te gooien.

AZ 09-08-2022

100% tevreden

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Wil geen andere koelkasten of vriezers dan van Liebherr. Geweldig mooie apparaten

Pluspunten

• ruimte en nog een ruimte
  • 8 laden

Minpunten

• geen
  • geen

Grytsje 27-05-2022

Vriezer naar wens

Geschreven voor: Liebherr SIFNe 5178

Op koelen en vriezen is voor mij liebherr het merk. Door de jaren heen andere merken gehad maar na verloop van tijd niet tevreden.
Bij liebherr is de kwaliteit hoog en dus een lange levensduur. Top tevreden!

Pluspunten

• Deur sluit heeeeeel goed!
  • Transparante laden
  • Veel laden ideaal sorteren

Minpunten

• Beetje kracht is nodig voor het openen
  • Meer minpunten kan ik niet noemen