Liebherr Rsfe 5020 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr Rsfe 5020 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

t**********@h********** 12-04-2024
Geschreven voor: Liebherr Rsfe 5020 Plus

Altijd kiezen wij voor Liebherr, zowel koelkast als vriezer. Heel erg tevreden, heel degelijk, stevig en onderdelen goed te vervangen indien nodig. De apparaten gaan super lang mee, en goede indeling van de koelkast.
WIj zijn zeer tevreden klant van Liebherr. Ga zo door

s**s@g**l.com 17-09-2023

Liebherr

Geschreven voor: Liebherr Rsfe 5020 Plus

Mooie koelkast, functionele indeling, prima formaat , goede prijs-kwaliteitsverhouding

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit

Minpunten

• nog geen minpunten

hvn 26-06-2023

bevalt goed

Geschreven voor: Liebherr Rsfe 5020 Plus

Veel ruimte in de koelkast, fijne groente lade; goede verlichting in de koelkast en koelkast ziet er mooi uit aan de buitenkant

Pluspunten

• ruimte in de koelkast
  • verlichting in de koelkast

Minpunten

• vingerafdrukken op de deur

h***@b********* 06-01-2023

Een zeer sterke aanrader

Geschreven voor: Liebherr Rsfe 5020 Plus

Na onze prima ervaring met de eerdere koelkast die we 20 jaar hebben gehad zonder storingen, uitval of iets dergelijks, besloten we om weer een Liebherr aan te schaffen. Hebben er alle vertrouwen in dat deze het ook zo lang zal volhouden. Daarnaast is het een sieraad in onze keuken.

Pluspunten

• mooi qua vorm en uitvoering
  • praktisch in te richten

Minpunten

• niet

Monique 26-07-2022

Prachtige, solide koelkast

Geschreven voor: Liebherr Rsfe 5020 Plus

Hele fijne mooie koelkast met handige la voor bijvoorbeeld kaas en kleine producten. Ook de biofresh groentelade is een bonus. De koelkast heeft veel ruimte, je kunt hem zelf indelen en ziet er prachtig uit. Zowel buiten - als binnenkant. De handgreep zit in de deur verwerkt, echt heel praktisch. Staat de koelkast (te lang) open krijg je een signaal! Voor kinderen metname hele goede waarschuwing! Ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Biofreshlade
  • Uitstekende indeling
  • De extra lade
  • In deur verwerkte handgreep
  • Mogelijkheid tot uitbreiding accessoires