Liebherr SFNbsd 529i Peak - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SFNbsd 529i Peak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

g**************@h********** 13-02-2024

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Liebherr SFNbsd 529i Peak

Ik wilde graag een vrijstaande koelkast en diepvries combinatie. Ik heb deze gekozen om de mooie (industriële) uitstraling met robuuste handgrepen. De opties zijn handig in gebruik, groente en fruit blijven veel langer houdbaar in het Bio-fresh gedeelte.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Handige bediening via app

Natasja 07-10-2023

Kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr SFNbsd 529i Peak

We hebben een side by side gekocht, vriezer en koelkast. Het is degelijk en de blacksteel geeft het een moderne look.
Voor de vriezer zijn we erg blij met het ijsvak. Het is ideaal om je geen zorgen meer te hoeven maken of je de ijs blokjes hebt bijgevuld. No-frost was voor ons ook een must. Geen omkijken meer aan, nooit meer ontdooien is echt geweldig.
Voor de koelkast zijn wij zeer fan van de infinity spring. Gefilterd, koud water uit de koelkast is echt super. Veel planken en deurvakken om het helemaal naar wens te maken vonden wij ook heel erg fijn. Alles heeft zo z'n eigen plekje.

De enige issue die wij niet konden fixen was het afstellen van de deur van de koelkast. Deze zit iets lager dan die van de vriezer, maar we krijgen het niet voor elkaar het hoger af te stellen. We hebben de instructies gevolgd, maar echt uitgebreid is die niet. Dat is het enige waar wij tot nu toe een verbeterpunt zien voor Liebherr.

Dimitry Smit 12-08-2023

Aanrader en heel strak design.

Geschreven voor: Liebherr SFNbsd 529i Peak

In ons vorige huis hadden we deze al en nu dus weer 1. Super koelkast en dat mag ook wel voor de prijs. Lekkere ruime indeling. Jammer dat het extra watertappunt in de koelkast niet echt koud water geeft. Dan moeten er toch ijsblokjes bij. Wat heb je er dan aan? Het druppelt ook wat na. Wifi op je koelkast vind ik overbodig. Mooie softclose op de deuren nu en verlichting heel mooi. Deur open alarm. Gewoon een topproduct en daar ging het om.

Pluspunten

• Garantie
  • Stil
  • Ruim

Minpunten

• Prijs