Liebherr CNsdc 5723 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNsdc 5723 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Vera Kolsteeg 04-02-2024

Zeker aanraden

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5723 Plus

Mooi uitgevoerde koel/vrieskast ,het vriesgedeelte heeft Mooie diepe laden,kon meteen op stroom aangesloten dus geen wachttijd
Wij zijn zeer tevreden, en ook geluid is minimaal.
En ook stroomverbruik is heel laag.
Wij raden deze koelkast zeker aan bij kennissen.

Pluspunten

• Mooie uitvoering
  • Geluidsarmnog

Minpunten

• Nog geen minpunten gevonden

Vatfundum318 03-08-2023

Fijn koel-vriescombinatie, maar slechte Handleiding

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5723 Plus

Liebherr Koelkast RVS CNsdc 5723-20. Mooie ruime grote koelkast van 201 cm. hoog. Hij is erg stil en je kan er veel in kwijt. Koelt goed, no frost en erg zuinig. Dus de koel-vriescombinatie is erg goed, maar de bijgeleverde gebruikershandleiding is erg summier. Op internet gezocht naar een uitgebreidere versie ( 26 blz. ), maar die is niet erg duidelijk. Vooral het instellingenmenu ( voor zover je er iets aan wil veranderen ) is een hele puzzel. En wat betekent de instelling PARTY ? En HOLIDAY ?? Wordt niet uitgelegd helaas. Maar nogmaals: apparaat is top.

Pluspunten

• Ruime grote koelkast
  • Voldoende ruimte in de diepvries
  • No frost
  • Erg stil en zuinig met energie
  • Koelkast ziet er mooi uit

Minpunten

• Karige Handleiding
  • Instellingen veranderen is ingewikkeld
  • Betekenis symbolen in het menu onduidelijk

o*******@c******** 30-01-2023

Fraaie ruime koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5723 Plus

Fraaie en zeer ruime koel/vriescombinatie, erg stil en strak afgewerkt.Handig flessenrek en speciale vershoudzone.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Fraai afgewerkt
  • Uitgebreid menu
  • No frost

j*************@o********** 23-11-2022

Mooie en fijne koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5723 Plus

Mooi vormgegeven koelkast, makkelijk aan te passen binnen indeling en hij is lekker stil.

• Gebruikersgemak

w*********@h********* 06-10-2022

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5723 Plus

Goede ervaring met de vorige 20 jaar oude Liebherr koel/vries combinatie. Echter bij het nieuw model zit een ijsblokjes reservoir gemonteerd en deze neemt erg veel ruimte in de bak in beslag. Bij navraag bij de verkoper is het niet mogelijk om deze voor een normale diepvries om te ruilen. Liebherr levert hem nu zo eenmaal af.
Minpunt .

• Geluidloos

Minpunten

• Ijsblokjemodule in de bak
  • Niet omruil baar

Vatfundum318 03-08-2023

Je verkoper heeft je niet goed ingelicht. Ga maar aan de bel trekken bij hem. Ik heb precies dezelfde koelkast gekocht en had dezelfde klacht over het ijsblokreservoir. Dat hebben wij niet nodig. Onze verkoper stelde voor om een los ladenfrontje te kopen voor 30 €. Oude frontje met gat voor ijsblokkast eruit en nieuwe erin ! Klaar !
Hier heb je van mij ook nog het bstelnummer voor een laden frontje: LIEBHERR afdekplaat 7976202. Succes !

l*******@x******** 24-08-2022

Zuinig en stil

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5723 Plus

Afscheid genomen van mijn Armana na 21 jaar weer gekozen voor een betrouwbaar merk alleen is deze zuiniger en heel veel stiller nl. 35DB een hele verademing in de open keuken. Verder genoeg koel en vriesruimte .kortom een fijne koelkast.

Pluspunten

• Zuing
  • Stil

p*************@o********** 12-08-2022

Prima degelijke koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5723 Plus

Deze koel/vriescombinatie gekozen op grond van eerdere ervaringen met Liebherr. Degelijk en praktisch en de rvs ziet er goed uit. Service is goed, kortom voor ons een goed apparaat.

Pluspunten

• degelijke kwaliteit
  • stijlvol
  • energiezuinig

Minpunten

• geen

G******@z******* 06-08-2022

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: Liebherr CNsdc 5723 Plus

Wij hadden eerst een grote amerikaanse koelvriescombinatie, maar nu met nog twee personen is deze Liebherr een mooie, hoge, ruime koelkast. meer dan voldoende. Met een superdiepe easyfresh-lade, waar veel groenten en fruit inpast.(hiervoor had ik twee lades, maar deze ene is echt voldoende} Het is mogelijk om zowel de deurindeling als de indeling van de schappen aan te passen.
Het diepvriesdeel bevat drie lades, waarvan eentje wat minder diep. Het is mogelijk om een of meer lades eruit te halen en alleen op de schap te stapelen. Kortom handig en praktisch.

Pluspunten

• ruim
  • goed in te delen
  • diepe groente lade
  • mooie RVS buitenzijde.

Minpunten

• handleiding is niet super duidelijk