Liebherr CNsdb 5753 Prime - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNsdb 5753 Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Richard 28-09-2023

Top apparaat

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

De bekende kwaliteit en bij deze v
Stil en vooral het open en sluitmechanisme

e**************@h******** 12-07-2023

Absoluut een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Ik heb voor een Liebherr koelvriescombinatie gekozen, omdat onze vorige Liebherr koelvriescombinatie 20 jaar prima heeft gefunctioneerd. Bovendien is het een mooi en degelijk uitgevoerd apparaat wat erg energiezuinig is.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Mooi uitgevoerd

k*********@z******* 25-03-2023
Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Het is een mooie grote koelkast maar hij toont heel fijn. Hij heeft heel veel ruimte en het is fijn dat hij aangeeft als ik de deur moet dichtdoen want dat vergeet ik wel eens

Pluspunten

• Toont niet groot
  • Veel opbergruimte
  • Geeft aan als de deur te lang open staat

Minpunten

• Soms lastig om de deur te openen
  • Kleine vriesruimte

Henry 28-02-2023

Prachtige aanwinst voor het gezin

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Fijne en degelijke koelvriescombinatie ter vervanging van oude. Lekker veel ruimte erbij en overzicht over wat er allemaal in staat. Mooie verlichting ook in het koel- en vriesgedeelte en veel luxe. Het is een echte aanwinst en staat prachtig in de keuken. Al met al een aanrader!

Wij hebben deze koelkast van Liebherr gekozen omdat (het nieuwe) energielabel B al zuinig genoeg was voor ons. Het verschil in kWh verbruik van deze kast op jaarbasis vinden wij vrij klein vergeleken met een energielabel A koelvriescombinatie van Liebherr uit het huidige assortiment. Vooral wanneer je zonnepanelen hebt en een goed deel van het jaar meer energie opwekt dan dat je verbruikt.

Bij de keuze uit het model was voor ons een hevelgreep een randvoorwaarde. De hevelgreep vinden wij echt een luxe en fijn in gebruik. Het is ook duurzamer voor de deurrubbers. De deuren van modellen met een geïntegreerde greep vallen niet altijd goed dicht wanneer je deze zachtjes achter je dicht laat vallen. Een deur met hevelgreep valt dan wel goed dicht met de SoftSystem sluiting. Dit heb ik in de winkel getest. Het prijsverschil met een label B maar ook een label A kast van Liebherr met BioFresh lades vinden wij erg groot en BioFresh was daarom helaas geen optie voor ons.

Bij het swipen tussen de menuopties op het touchscreen wordt door de (lichte) aanrakingen al snel een optie geselecteerd welke je had willen overslaan. De EasyTwist Ice bak neemt veel ruimte in beslag en wij zullen deze alleen gebruiken tijdens de warme zomerdagen. De rest van het jaar is die bak voor ons niet nodig en uit de lade te halen. Alleen is het overgebleven gat in de voorkant van de lade niet dicht te maken. De SmartDeviceBox (voor thuisnetwerk) wordt niet standaard meegeleverd en moet worden bijbesteld. Het eierrekje ontbrak. Deze werd door de fabrikant netjes nageleverd. De fabrikant bood goede service bij al mijn vragen.

De verpakkingsfolie vond ik een hele klus om te verwijderen van de binnen- en buitenkant, wel met een heel erg mooi resultaat! In een eerdere review las ik dat de scharnieren wat moeilijk gaan. De deur van het koelgedeelte maakt een wat krakend geluid in het begin bij het openen en vlak voor het sluiten. Alleen klinkt het volgens mij niet als slijtage, tijd zal het leren. Na registratie van het product krijg je extra garantie van Liebherr.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • veel ruimte
  • mooie kast met veel luxe
  • verlichting koel- en vriesdeel

Minpunten

• bediening touchscreen
  • prijs
  • SmartDeviceBox moet worden bijbesteld
  • EasyTwist Ice laat gat in lade achter

Jan Hinke 02-02-2023

Mooi apparaat, fluisterstil

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Na 10 jaar dienst van onze vorige side by side koelvriescombinatie van liebherr, weer gekozen voor een liebherr de vorige werd te groot voor ons dus zijn we voor een kleinere gegaan. We kunnen er nog niet veel over vertellen maar we gaan er vanuit dat deze weer net zo goed, zo niet beter dan de vorige was. Het eerste wat mij opviel dat je deze dus niet hoort, onze vorige hoorde je wel maar zeker niet hinderlijk, maar deze hoor je dus echt niet. de indeling is perfect, we hebben zelfs een plateau te veel, verder een hele goede overzichtelijke verlichting ook voor de vriezer, deze zit onder de deur van het koelgedeelte. 2 Flessenrekken in de deur en een flessenplateau dus plaats genoeg daarvoor. 2 leuke kleine laatjes in de deur verwerkt en daarboven nog ruimte voor eventueel het eierrekje en of de botervloot, die je er ook bij krijgt, onder in het koelgedeelte een easyfresh lade voor agf. en nog een handige lade die wij er boven hebben geplaatst met 15 cm tussen ruimte. Het vriesgedeelte is groot genoeg 103 liter, verdeelt in 3 lades waarvan de onderste iets ondieper is als de 2 bovenste dit ivm de motor, leuke handmatige ijsblokjes maker. Kortom een prachtig apparaat die volgens opgave heel weinig stroom gebruikt en dat is wel nodig in deze rare tijden.

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig
  • vele opberg mogelijkheden
  • mooie uitstraling

Minpunten

• prijs

s*******@q********** 28-01-2023

Priemium voor een prijs

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Primium, lekker ruim en stil, goed afgewerkt, we zijn er erg te vreden over, Onze vorige koel vries combo was ook een liebherr (rvs-primium). De hebben we na 19 jaar vervangen voor een zuinigere versie

Pluspunten

• ruim
  • stil
  • zuinig
  • rvs uitelijk
  • Koelsectie erg ruim met veel opties voor indeling

Minpunten

• Prijs

m**********@g******** 04-12-2022

Liebherr.....voor herhaling vatbaar!

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Met "pijn" in ons hart hebben we onze 22 jaar oude koel-/vriescombinatie van Liebherr op 1-12-22 "ingeruild" voor een nieuwe. Zeer vergelijkbaar met de oude combinatie, alleen veel stiller, iets hoger, zuiniger en staalgrijs.
De ingeleverde combinatie werkte nog wel maar het werd "een oud energie etend beestje".
Wij zijn ZEER tevreden over de kwaliteit van een Liebherr! Anders koop je deze combi niet nog een keer! Ook de garantievoorwaarden zijn net als de koel-/vriescombinatie erg degelijk! Een aanrader dus!
We hopen er weer 22 jaar mee te mogen doen!!

Pluspunten

• kwaliteit
  • degelijk
  • duurzaam
  • stil

Minpunten

• prijs

p*******@h********** 09-11-2022
Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Heel mooie en zuinige ijskast vriezer
Goede verlichting en zones
Zeker niet goedkoop

j***************@h****** 02-11-2022

Uitstekend product in al zijn facetten.

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Mijn tweede liebherr koel vries combinatie.
Nooit technische problemen gehad.
Rubbers en sluitingen van de deuren van hoge kwaliteit.
De aparte manier van vergrendeling werkt erg effectief.
Deuren sluiten als een kluis.
De eerste 15 jaar gehad.
Ze zijn prijzig maar zijn het waard,zeker als je er geen omkijken meer naar hebt.
Bij de nieuwe is de soft close sluiting van de deuren ideaal.
Het koolstoffilter werkt.
Met vriendelijke groet Gertan Veldkamp.

T&M 28-10-2022

Duitse kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Ik ken de Liebherr organisatie en weet hoe ze over kwaliteit/ duurzaamheid en gemak denken. Tevens zie ik in mijn omgeving diverse koel en vrieskasten die al heel wat jaren oud zijn en het nogsteeds perfect presteren. Dus vandaar onze keuze voor een Liebherr

Pluspunten

• Mooi model
  • Zeer ruime keuze voor de indeling
  • Zeer stil
  • Goede verlichting

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ab 28-10-2022

Stille en zuinige koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Degelijk product met veel mogelijkheden. Zeer stil en zeer zuinig. Nog niet zo lang in gebruik. Kwakliteit zal z\ich op de lange duur moeten bewijzen

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Minpunten

• prijs
  • scharnieren gaan wat moeilijk

j******@z******* 12-07-2022

Toptechniek en zeer zuinig in energiegebruik

Geschreven voor: Liebherr CNsdb 5753 Prime

Energiezuinig: label B is top. De oude Liebherr diepvries uit 1996 was door hoge energieverbruik aan vervanging toe. Gebruikte 3,3 Kw per dag. Nieuwe koel/diepvries combinatie = 0,3Kw. Wat een verbetering. En de gebruikelijke topkwaliteit van gebruikte materialen en gekozen techniek. Kan weer 25 jaar mee. Klasse

Pluspunten

• Energielabel B
  • Gebruikte materialen
  • Stil

Minpunten

• Bediening touchscreen niet intuitief